خرید از آمازون در بلک فرایدی 2020 مالتینا چگونه گذشت؟

  • ۱۲۳۹

بلک فرایدی در سال 2020  به شکلی کاملا متفاوت در سراسر دنیا برگزار شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا فروشگاه ها و برندهای مختلف از فروش اینترنتی برای برگذاری بلک فرایدی استفاده کردند.

امسال علاوه بر فروشگاه های آنلاین بین المللی بسیاری از فروشگاه های ایرانی نیز در این روز تخفیفات ویژه‌ای برای محصولات خود قرار دادند.  آمازون و eBay دو فروشگاه بزرگ اینترنتی نیز همانند دیگر فروشگاه ها، در روز جمعه سیاه، بسیاری از محصولات خود را با تخفیف های عالی  در اختیار مشتریان خود قرار دادند. خرید از فروشگاه های بزرگ تنها محدود به شهر و کشور آن ها نشده و کالاها از میان قاره ها و کشورهای مختلف خریداری و ارسال شد.
همانند هرسال، امسال نیز بلک فرایدی در وبسایت مالتینا با تخفیف های واقعی 40 الی 90 درصد برگذار شد. در ادامه با جزییات از آنچه در بلک فرایدی مالتینا و خرید از آمازون اتفاق افتاد می پردازیم.

خرید از آمازون در بلک فرایدی

خرید از آمازون در بلک فرایدی 2020 مالتینا

میزان خرید از آمازون توسط مالتینا در جمعه سیاه شگفتی ساز شد! در مالتینا بیش از چندین هزار سفارش خرید به ثبت رسید که تعدادی قابل توجه و مثال زدنی است. مالتینا برای راحتی کاربران ، خرید از آمازون را در بلک فرایدی 2020 به دو شکل مختلف انجام داد:

محصولات تحویل فوری: مالتینا با خریداری محصولات پرطرفدار آمازون و موجود سازی آن ها به تعداد در انبار ایران خود کمک کرد تا نه کاربران نیازی به صبر برای طی کردن زمان ارسال کالا نکشند بلکه بتوانند تخفیف های بیشتری را از جانب مالتینا بر روی این محصولات دریافت کنند. کاربران مالتینا با خرید از محصولات تحویل فوری توانستند کالاهای خود را با بهترین قیمت خریداری و ظرف 48 ساعت آن را درب منزل خود دریافت کنند.  

خرید از آمازون با تخفیف ویژه: کاربران ایرانی توانستند در این روز از بیشتر تخفیف های آمازون بهره ببرند و آن ها را خریداری کنند. اما نکته هیجان انگیز آن تخفیف ویژه 25 درصدی تا سقف پانصد هزارتومان بود که بر روی هزینه حمل کالا از آمریکا به ایران استفاده میشد. همین امر باعث شد تا کاربران ایرانی خرید از آمازون را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تجربه کرده و کالای خود را به طور مستقیم توسط مالتینا خریداری کنند.

خرید از آمازون در بلک فرایدی 2020 مالتینا

خرید از eBay ، سورپرایز ویژه مالتینا دربلک فرایدی 2020

نام مالتینا همواره در کنار کلمه خرید از آمازون شنیده شده است ، اما جالب است که بدانید در بلک فرایدی2020 امکان خرید ازeBay  نیز به مالتینا اضافه شد. این خبر سورپرایز ویژه ای بود که مالتینا برای کاربران خود ترتیب داده بود که باعث شد تا کاربران ایرانی امکان برخورداری و خرید از کالاهای نو و دست دوم ایبی را نیز در بلک فرایدی 2020 تجربه کنند.

علاوه بر تخفیف های ویژه سایت eBay که این روز روی کالاهای مختلف در نظر گرفته شده بود، مالتینا نیز 5 درصد تخفیف را روی هزینه کل سبد خرید کاربران خود اعمال گرداند.

یعنی در خرید از eBay در بلک فرایدی 2020 توسط مالتینا نه تنها از تخفیف های ویژه خود سایت eBay بهره مند می شدید، بلکه تخفیف مالتینا نیز شامل کالاها و خرید شما می شده است. کاربران زیادی توانستند در این روز خرید از eBay را با قیمت بسیار مناسب و به راحتی توسط مالتینا تجربه کنند.

تخفیف ها در سایبرماندی مالتینا همچنان ادامه داشتند

سایبر ماندی اولین دوشنبه بعد از بلک فرایدی است که فروشندگان تخفیف های خود را نیز در این روز روی کالاها اعمال می کنند. این تخفیف ها معمولا تا 48 ساعت بعد باقی خواهند ماند. تخفیف های ویژه سایت های امازون و eBay و تخفیف های سایت مالتینا همچنان در این روزها ادامه داشتند و کاربران همچنان توانستند در این چند روز کالاها و محصولات مورد نظرشان را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنند.

خرید از eBay

کلام آخر...

اگر تاکنون از سایت مالتینا خرید نکرده اید، کافی است سری به این سایت زده تا با میلیون ها کالایی که در امازون به فروش می رسد، مواجه شوید. شما می توانید  کالای مورد نظرتان را به راحتی در مالتینا دیده و مشخصات و ویژگی های آن را بخوانید. می توانید به راحتی آن را سفارش داده و به وسیله کارت های بانکی و یا حساب بیت کوین هزینه آن ها را پرداخت کنید. همچنین امکان خرید از eBay در مالتینا وجود داشته و شما می توانید توسط مالتینا از این دو فروشگاه اینترنتی بزرگ بین المللی همیشه خرید کنید.

نکته قابل ذکر دیگر آن که ممکن است شما با بسیاری از کالاهای موجود در آمازون و یا جدیدترین محصولات برندهای مختلف آشنا نباشید و یا حتی نحوه استفاده و کارکرد آن ها را ندانید! جواب سوال های شما در مالتینا بلاگ است. کافی است سری به مالتینا بلاگ زده تا با دنیایی از مقالات ویژه ای در مورد محصولات و کالاهای جدید موجود در امازون، ویژگی ها، نحوه استفاده و دیگر اطلاعات مربوط به آن ها آشنا شوید.

در این وبلاگ همچنین مطالب سرگرم کننده بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و اوقات فراغت تان را مفید سپری کنید.

اگر دوست دارید خریدی متفاوت و با کیفیت و البته با قیمت بسیار مناسب از آمازون و یا ایبی داشته باشید، مالتینا را به خاطر بسپارید و با دنبال کردن تلگرام و اینستاگرام مالتینا مطمئن شوید که از تخفیف‌ها جا نمی‌مانید.

کانال تلگرام مالتینا  @malltina  

اینستاگرام مالتینا  @malltinacom

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.