فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

بهترین روش جذب فالوور اینستاگرام چیست ؟

  • ۱۴۹۴

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی فراگیر در ایران می باشد که روزانه میزبان تعداد بالایی از کاربران مختلف می باشد. همین امر موجب می شود تا هر کسب و کاری به منظور بیشتر دیده شدن تمایل به حضور در این فضا داشته باشد. اما تنها داشتن یک پیج تاثیری برای کسب و کارها نخواهد داشت و هر کسب و کاری نیاز به افزایش فالوور واقعی خواهد داشت.

روش های متنوعی برای جذب فالوور وجود دارد اما با توجه به الگوریتم ها و سخت گیری های اخیر اینستاگرام، باید توجه داشته باشید که استفاده از سرویس های غیر استاندارد می تواند به غیر فعال شدن پیج شما بیانجامد.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام های فالوور به شما کمک می کند تا بدون تخطی از قوانین و الگوریتم های اینستاگرام، پیج خود را تقویت کنید و کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی محبوب گسترش دهید

ربات اینستاگرام چگونه کار میکند؟

ربات های فالوور با جذب مخاطب به صورت هدفمند، کسب و کار شما را رشد می دهد. این هدفمندی طبق موضوع کسب و کار و پیج شما اتفاق می افتد. طبعا شما با ایجاد یک پیج در اینستاگرام، پیج های رقیب خود را شناسایی خواهید کرد و با معرفی پیج های رقبا، فالوور های آنها توسط ربات برای شما جذب خواهد شد.

فیلتر کردن کاربران

برای هدفمندی بیشتر، شما می توانید ربات را محدود کنید. به عنوان مثال می توانید کاربر را از جذب کاربرانی که تصویر پروفایل ندارند و یا پیج های بیزینسی دارند منع کنید.

همچنین می توانید تنها لایک کنندگان و یا کامنت گذاران پیج هدف را مخاطبین خود قرار دهید تا ربات سایر فالوورهای پیج هدف را کنار گذاشته و تنها لایک کنندگان و کامنت گذاران را برای شما جذب کند.

بهترین روش جذب فالوور اینستاگرام چیست ؟

امکانات ربات اینستاگرام های فالوور چیست ؟

های فالوور امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار خواهد داد. برخی ا این امکانات بدون پرداخت هزینه و تنها با ثبت نام در سایت و اتصال پیج به سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت و برخی دیگر از امکانات نیاز به تهیه پکیج های تبلیغاتی دارند.

  • محیط کاربری فوق العاده ساده و روان
  • افزایش فالوور ایرانی و واقعی
  • جذب مخاطب هدفمند و فعال
  • سیستم پست زمان بندی شده رایگان
  • دایرکت اتوماتیک رایگان
  • خرید و فروش پیج اینستاگرام
  • آموزش های جانبی

موضوع مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قبل از خرید فالوور اینستاگرام، پیج خود را از نظر محتوایی تقویت کنید و حتما چند پست مناسب در پیج خود داشته باشید تا بازدهی ربات را بالاتر ببرید. با توجه به اینکه فالوور های جذب شده برای شما واقعی هستند، در صورتی که محتوای مناسبی در پیج خود نداشته باشید، کاربران شما را فالو نخواهند کرد و پروسه افزایش فالوور شما زمانبر خواهد شد .

همین امروز خرید فالوور را انجام دهید و کسب و کار خود را گسترش دهید

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)