معرفی ۱۱اپلیکیشن برای حذف فالوور فیک اینستاگرام

  • ۲۹۴۶
معرفی ۱۱ اپلیکیشن برای حذف فالوور فیک اینستاگرام اندروید و ios در ادامه آمده است:

۱_Follower Analyzer




این برنامه که برای سیستم‌عامل‌های اندروید قابل استفاده است، تجزیه و تحلیل دنبال‌کنندگان صفحه‌ی اینستاگرام شما را در اخیتارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید وضعیت تعامل میان دنبال‌کنندگان خود و پست‌های منتشر شده در صفحه را هم مورد بررسی قرار دهید.

۲- Follower and Unflollower Analytics for Instagram




پیگیری و عدم پیگیری افراد به کمک دومین برنامه‎ی معرفی شده بسیار است. می‌توانید با استفاده از ردیاب فوری آن‌، در مورد طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل‌های مربوط به حساب اینستاگرام خود مطلع شوید.

۳- Followers for Instagram!




یک اپلیکیشن مناسب و خوب برای سیستم‌عامل‌های ios. به کمک آن تعامل میان خود و دنبال‌کنندگان را زیرنظر بگیرید. ویژگی‌های اصلی این برنامه رایگان است اما در چند مورد از امکانات خود، نیازمند به پرداخت دورن برنامه‌ای است.

۴- Followers Insights for Instagram




یکی دیگر از برنامه‌های اندروید مورد علاقه است که بیش از ۱۵۰۰۰۰ نفر به آن امتیاز ۵ ستاره داده‌اند و از کار کردن با آن رضایت داشته‌اند. این برنامه به شما علاوه بر ردیابی فالوورهای و فالووینگ‌ها، امکان پیگیری این که چه افرادی شما را مسدود کرده‌اند یا وفادارترین دنبال‌کننده‌ی شما چه کسی هستند را می‌دهد.

۵- Followers Tools for Instagram

برنامه دیگری که به عنوان برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام برای اندروید در دسترس شماست، همین برنامه است. به کمک آن می‌توانید به اطلاعات زیادی در مورد حساب خود پی ببرید و مدیریت بهتری در حساب اینستاگرام خود داشته باشید.

۶- FollowMeter for Instagram




FollowMeter  دارای یک رابط جذاب برای کمک به شما در مدیریت فالوورهای اینستاگرام است. این برنامه هم همانند دیگر برنامه‌های گفته شده، برا اندروید کاربرد دارد و می‌توان تعداد فالوورها و فالووینگ‌های حساب خود را مدیریت کنید. همچنین کل لایک‌ها، کل کامنت ها و بیشترین و کمترین عکسی که مورد پسند واقع شده است هم در این اپلیکیشن قابل دیدن است.

۷- Reports + Followers Analytics for Instagram




گزارش، تجزیه و تحلیل پیروان اینستاگرام برای سیستم‌عامل‌های اندروید، اصلی‌ترین وظیفه‌ای است که این برنامه به عهده دارد. این برنامه همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌ها را برای بهبود تجربه اینستاگرام در نسخه رایگان خود ارائه می‌دهد.

۸- Ghost Unfollowers for Instagram & Fake I.G. Clean




درتلفن‌های همراه خود، شما می‌توانید از این برنامه برای حذف دسته جمعی فالوور های فیک و فالوورهای روح استفاده کنید. همچنین از طریق این برنامه، برای نظارت بر ۱۰۰ پست آخر، ردیابی و حذف فالوورهای روح که به هیچ وجه تعامل ندارند و در آخرحذف آن‌ها از صفحه اینستاگرام خود، استفاده کنید.

۹- Tracker for Instagram




این برنامه هم برای سیستم‌عامل‌های ios طراحی و راه‌اندازی شده است. به شما امکان می‎دهد دنبال‌کنندگان به دست آمده و از دست رفته‌ی خود را بررسی کنید و بر عملکرد پست‌های خود نظارت داشته باشید.

۱۰- Tracker for Instagram Followers & Unfollowers




. نام این برنامه که ردیاب فالوورها و آن‌فالوورها است، توصیف خوبی برای عملکرد آن است. با وجود رایگان بودن اصلی‌ترین فعالیت‌های آن، پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای برای استفاده بیشتر از خدمات آن، وجود دارد.

۱۱- Who Unfollowed




آخرین برنامه‌ای که در لیست برنامه‌های مناسب گوشی‌های اندروید به شما معرفی می‌شود این برنامه است. یک برنامه‌ی رایگان که برای تبلیغ صفحه خود در این برنامه، می‌توانید به راحتی با پرداخت هزینه‌ی اشتراک از مزایای آن استفاده کنید. لیست دنبال‌کنندگان اخیر، فالوورهای روح و … در میان امکاناتی است که این برنامه ارائه می‌دهد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.