افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 8 ترفند تضمینی

  • ۲۲۸۹

 
افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 8 ترفند تضمینی

چکیده :
دنبال افزایش بازدید استوری اینستاگرام هستین ؟ حتمآ این مطلب را بخوانید تا در کمتر از چند دقیقه بازدید استوری خودتان را افزایش دهید و بیشتر دیده شوید.
بدنه اصلی :
اگر شما هم مانند بسیاری از مدیران پیج‌های اینستاگرام فکر می‌کنید که خرید بازدید استوری اینستاگرام تنها راه افزایش بازدید استوری است، مقاله‌ی امروز ما را دنبال کنید. البته اضافه کنیم که مطالب عنوان شده در این مطلب، منافاتی با خرید بازدید استوری فالومون ندارد، بلکه راه‌حل‌های ارائه شده محرک خوبی برای افزایش بیشتر بازدید استوری خواهند بود. بنابراین در همین ابتدا توصیه می‌کنیم که در کنار انجام دادن موارد زیر، از امکان خرید بازدید استوری نیز بهره ببرید.
همانطور که می‌دانید قابلیت استوری در اینستاگرام به سرعت به یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای بازاریابی محتوای بصری و افزایش تعامل با فالوورها تبدیل شده است. گفتنی است که در حال حاضر 70 درصد از مشاغل اینستاگرام از قابلیت استوری استفاده می‌کنند و ما نیز معتقدیم که این ویژگی قطعاً دارای پتانسیل خوبی برای گسترش کسب و کارهاست. حال بیایید با هم نگاهی به راز و رمزهای افزایش بازدید استوری بیندازیم.
مرتباً از قابلیت استوری استفاده کنید
اولین قدم برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، ارسال به اندازه‌ی استوری در طول یک شبانه‌روز است. البته نمی‌توان تعداد مشخصی را برای استوری در نظر گرفت و این موضوع به استراتژی‌ که دارید باز می‌گردد. با این حال بارگزاری حداقل 3 و حداکثر 6 عدد استوری در روز مناسب به نظر می‌رسد. این کار را برای مدت حداقل 6 ماه به طور مداوم انجام دهید تا تأثیرات آن را مشاهده کنید.
از نظرسنجی‌های استوری بهره ببرید
یکی دیگر از قابلیت‌هایی که برای استوری در نظر گرفته شده، امکان طرح نظرسنجی است. از این طریق به خوبی می‌توانید فالوورها را برای مدت زمان بیشتری در استوری نگه دارید. حتی این کار ممکن است به بازدید چندباره استوری منجر شود که افزایش ایمپرشن استوری را نتیجه خواهد داد. توصیه می‌کنیم که از خلاقیت‌هایتان در ایجاد نظرسنجی استفاده نمایید.
از طریق استوری با فالوورهایتان بازی کنید
بازی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از طریق استوری اینستاگرام با مخاطبان خود انجام دهید. البته ما به بازی‌های سنتی اشاره نمی کنیم بلکه در عوض به نوع جدیدی از تعامل در قالب انتخاب دو گزینه‌ای (همان نظرسنجی)اشاره داریم. بعنوان مثال می‌توانید دو موضوع را با یکدیگر مقایسه کنید و از فالوورها بخواهید که بهترین را انتخاب کنند. درست مثل یک بازی تک حذفی. ایده‌های جذابی می‌توان برای بازی ساخت. اگر منظورمان را متوجه نشده‌اید، تصویر زیر کاملاً گویاست. باقی ماجرا و تولید یک بازی جذاب با خودتان.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 8 ترفند تضمینی

از قابلیت سوال پرسیدن در استوری استفاده کنید
این کار به شما این امکان را می‌دهد که فالوورهایتان را بیشتر درگیر کنید و به آنها این فرصت را بدهید که در مورد موضوعات مربوط به کسب و کارتان سوالاتی را از شما بپرسند.اگر بدانید پاسخ به سوال فالوورها و نمایش آنها در استوری چقدر می‌تواند به افزایش بازدید استوری کمک کند، هر هفته این برنامه را در پیج‌تان اجرا می‌کردید. حتی می‌توانید سوالات چالش برانگیز طرح کنید تا جنب و جوش فالوورهایتان را بیشتر کنید.
از نوار لغزنده در استوری استفاده کنید
این قابلیت یکی دیگر از گزینه‌های عالی است که می‌توانید از آن برای به حداکثر رساندن تعامل با مخاطبان‌تان استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید سوالات مدنظرتان را بپرسید و سپس با استفاده از نوار لغزنده، پاسخی سریع و بصری از طرفداران خود دریافت کنید. شاید متوجه این موضوع نشده باشید پس کافی است که به تصویر زیر نگاه کنید.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 8 ترفند تضمینی

حس کنجکاوی را در فالوورها بیدار کنید
شاید برایتان سوال شده باشد که چگونه از این طریق می‌توانید به افزایش بازدید استوری کمک کنید. باید عرض کنیم که شاید بهتر است که از ویدئوهای افشای مطالب استفاده کنید (عکس زیر را مشاهده نمایید). همانطور که در تصویر می‌بینید پنهان کردن بخش اعظمی از یک استوری حس کنجکاوی را کاربران قلقلک می‌دهد و جذابیت آن را نیز بیشتر می‌کند. به همین دلیل می‌توانید به یک راه موثر برای بیشتر شدن بازدید استوری تبدیل شود. برای این منظور می‌توانید ابتدا عکس خود را بارگذاری کنید. سپس، یک رنگ را با انتخاب و روی مداد نقاشی ضربه بزنید. سپس آن را روی صفحه نگه دارید و بخش قابل توجهی از عکس را رنگ آمیزی کنید (در حالت ایده آل، بیش از 50 درصد تصویر). سپس، عکس را ذخیره کرده و به عنوان اولین اسلاید استوری منتشر کنید. در نهایت، از ابزار پاک کن برای پاک کردن برخی از رنگ‌های اسلاید بعدی استفاده نمایید و این روند را تکرار کنید تا تصویر نهایی را به صورت کامل داشته باشید.
 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 8 ترفند تضمینی

از تگ لوکیشن استفاده کنید
با استفاده از تگ لوکیشن می‌توانید یک گروه جمعیتی خاص را آدرس‌دهی کنید. بنابراین شما می‌توانید کمپین بازاریابی خود را بهتر مدیریت کرده و مطمئن شوید که افراد مناسب را برای تجارت خود هدف قرار داده‌اید.ثانیاً شما به افراد آن گروه تگ شده، اجازه می‌دهید راحت‌تر شما را پیدا کنند. گاهی اوقات افراد، بعضی از مکان‌های خاص را با برچسب جستجو می‌کنند تا ببینند افراد یا مشاغل دیگر چه چیزی در استوری قرار می‌دهند.
از هشتگ‌ها استفاده کنید
هشتگ‌ها در استوری‌های اینستاگرام بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند بازدید استوری را افزایش دهند و به شما به دسترسی بیشتر افراد کمک کنند. هشتگ‌ها فقط به عنوان برچسب یا به عنوان متنی که روی خود تصویر قرار می‌گیرند در دسترس خواهند بود. لذا باید از چند هشتگ استفاده کنید تا بتوانید تمرکز خود را بر روی تصویر افزایش دهید. در عین حال، مهم است که عاقلانه از هشتگ‌ها برای استورهای‌تان استفاده کنید.
در هفته یک بار لایو در نظر بگیرید
برای اینکه به مخاطبان‌تان بیشتر شناخته شوید، توصیه می‌کنیم که در هفته حداقل یک بار لایو اجرا کنید. می‌توانید این کار را در حوزه‌ی کاری‌تان پیش ببرید. به طور کلی در نظر گرفتن لایو، شما را محبوب و در نتیجه به افزایش بازدید استوری کمک خواهد کرد.
در انتهای این مقاله به موضوع خرید بازدید استوری می‌پردازیم چرا که در کنار موارد عنوان شده، از اهمیت خاصی برای افزایش بازدید استوری برخوردار است. به طور کلی می‌توان از سایت‌های معتبر درخواست خدمات معتبر اینستاگرام کرد. فالومون به آدرس www.followmon.com با چند سال سابقه و پشتیبانی 24 ساعته میتواند این خدمات را بصورت کامل ارائه دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.