رآیا ربات دانلود از اینستاگرام واقعا کاربرد دارد؟

  • ۲۵۲۴

اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی حالا به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره انسان ها مبدل شده است و حتی برخی مشاغل نیز از ظرفیت های این شبکه اجتماعی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود استفاده می نمایند.

اینستاگرام نوعی شبکه اجتماعی است گه بر پایه اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها طراحی گردیده است و در ذیل این تصاویر می توانید متن و پیام خود را نیز برای مخاطبان صفحه خود قرار دهید.

گاهی اوقات در فضای مجازی و اینستاگرام با تصاویر، عکس نوشته، استوری یا پست هایی برخورد می کنیم که بسیار زیبا و دلنشین می باشند و دوست دارید که آن را ذخیره نمایید.

اینستاگرام این اجازه را به کاربران خود نداده است تا بتوانند عکس ها و ویدیو های مورد نظر خود را ذخیره نمایند؛ بنابراین باید در اندیشه راه دیگری برای داشتن این تصاویر باشیم.

این جاست که ربات دانلود از اینستاگرام وارد عرصه می گردد و به شما کمک می کند تا هر آنچه را که نیاز دارید از فضای اینستاگرام دانلود نموده و در حافظه خود ذخیره نمایید.

خوشبختانه برنامه نویسان اندروید و ویندوز ربات های دانلود از اینستاگرام بسیاری را طراحی نموده اند و با استفاده از این ربات ها نیاز شما برطرف خواهد شد.

میلیون ها نفر در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می کنند

روش های دانلود از اینستاگرام

برای دانلود نمودن تصاویر و ویدیو هایی که در اینستاگرام آپلود شده اند چندین روش مختلف وجود دارد که ضمن بیان آن ها، به شرح آن ها نیز خواهیم پرداخت.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از تلگرام

ساده ترین راه برای دانلود از اینستاگرام، استفاده از برنامه تلگرام می باشد. به کمک تلگرام می توانید هر پستی را که دلخواه شماست ذخیره نمایید، فقط کافی است سه نقطه گوشه پست را انتخاب کرده و گزینه Copy Link  را بزنید.

بدین صورت لینک تصویر یا ویدیوی مورد نظر شما کپی می شود، اکنون وارد برنامه تلگرام شده و در صفحه خود یا شخص دیگری این لینک را paste و ارسال کنید.

پس از چند لحظه پست مورد نظر شما، نمایش داده می شود و می توانید به سادگی آن را دانلود نمایید. این روش تنها برای پست هایی کاربرد دارد که قفل نبوده و اصطلاحا Private نیستند.

این روش برای گوشی تلفن همراه و کامپیوتر امکان پذیر است و می توان از آن بهره برد.

سایت الو اینستاگرام (AloInstagram)

روش قبلی برای دانلود فایل های igtv کاربرد نداشت، بنابراین اگر قصد دانلود IGTV را داشته باشید باید راهی دیگری پیدا کنیم.

خوشبختانه سایت هایی برای دانلود نمودن تمامی فایل ها از اینستاگرام طراحی شده اند که به خوبی پاسخگوی نیاز کاربر هستند.

یکی از این سایت ها الو اینستاگرام می باشد که دارای فضای کاربری بسیار ساده و کامل است. با استفاده از این سایت می توانید حتی تصاویر پروفایل افراد مختلف را نیز دانلود نمایید.

این سایت پا را فرا تر گذاشته و امکان ذخیره کپشن پست های مورد نظر را نیز در اختیار شما قرار داده است که با کپی نمودن هر پست می توانید آن را ذخیره نمایید.

ربات دانلود از اینستاگرام

ربات دانلود از اینستاگرام

Easy Downloader for Instagarm و InSaver

این دو اپلیکیشن نیز جزو روش هایی هستند که می توان به کمک آن ها تصاویر و پست های مورد نظر را دانلود نمود.

برای استفاده از این اپلیکیشن ها کافی است لینک پست مورد نظر را درون هر یک از این برنامه کپی نمایید، دانلود فایل ها به صورت خودکار توسط اپلیکیشن ها آغاز می شود.

افزونه Image Downloader

روش دیگر برای دانلود از اینستاگرام، استفاده از افزونه Image Downloader است که جزو افزونه های بسیار خوب برای مروگر گوگل کروم (Chrome) می باشد.

با استفاده از این افزونه می توانید تصاویر، ویدیو و IGTV های مختلف را به سادگی دانلود  و ذخیره نمایید. برای این کار کافی است در صفحه مورد نظر خود، افزونه Image Downloader  انتخاب نمایید، لیستی از تمامی تصاویری که در صفحه وجود دارد به شما نمایش داده می شود.

با انتخاب فایل مورد نظر خود، دانلود آن توسط افزونه Image Downloader آغاز شده و در حافظه داخلی کامپیوتر شما ذخیره می شود.

ایراد این روش، این است که برای استفاده از آن بر روی تلفن همراه قدری پیچیده می باشد و بهتر است از کاپیوتر برای این روش استفاده کرد.

ربات تلگرامی ریگرام

اکنون به روشی که مدنظر ما قرار دارد یعنی استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام رسیده و با نحوه کار آن آشنا می شویم.

ربات های مختلفی برای دانلود محتواها از اینستاگرام تولید شده اند و هرکدام نیز به شیوه های مختلف هدفی یکسان را دنبال می کنند که دانلود تصاویر و ویدیو از اینستاگرام می باشد.

یکی از این ربات ها، ربات ریگرام است؛ افرادی که این ربات را طراحی کرده اند، ادعا می کنند که این ربات، می تواند به تمامی نیاز های شما پاسخ دهد.

ضمن اینکه از این ربات می توان بر روی تلفن همراه و کامپیوتر نیز استفاده کرد؛ فقط کافی است تا به ربات ریگرام در برنامه تلگرام مراجعه نمایید.

با استفاده از این ربات، می توانید هر نوع پست، ویدیو، استوری، تصویر پروفایل و IGTV را بدون هیچ گونه مشکلی دانلود نمایید.

ربات دانلود از اینستاگرام

برای این کار کافی است تا لینک مورد نظر را درون این ربات کپی نمایید تا در کوتاه ترین زمان، تصویر یا ویدیو مورد نظر شما دانلود و ذخیره شود.

پست هایی که به صورت اسلاید آپلود شده اند نیز به راحتی توسط این ربات قدرتمند دانلود می شوند. قابلیت های ربات دانلود از اینستاگرام به این موارد محدود نشده و حتی توانایی ذخیره لایو ها را نیز دارد.

چه لایو هایی که زنده در حال پخش هستند و چه لایو هایی که ذخیره شده اند نیز در کم ترین زمان توسط ربات ذخیره و برای شما ارسال می گردد.

با نگاهی کوتاه به قابلیت هایی که در ربات های دانلود از اینستاگرام وجود دارد؛ می توان به توانایی های منحصربفرد آن ها در مقابل برنامه های مختلف و سایت ها پی برد.

Easy Downloader for Instagarm و InSaver

روش های دانلود از اینستاگرام

سایت الو اینستاگرام (AloInstagram)

افزونه Image Downloader

ربات تلگرامی ریگرام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.