پارک آبی قشم کجاست؟

  • ۵۴۲۳

پارک آبی قشم کجاست؟

یکی از محبوب‌ترین نواحی توریستی و گردشگری ایران جزیره زیبای قشم است. این جزیره جزئی از استان هرمزگان است و هر‌ساله مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند. جزیره قشم در تنگه هرمز قرار دارد و بزرگ‌ترین جزیره ایران است. مساحت جزیره قشم 1500 کیلومتر‌مربع است.

همسایگی جزیره جزایر هرمز، هنگام و لارک قرار دارند که از جزیره قشم می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. جزیره‌های کوچک دیگری نیز اطراف جزیره قشم وجود دارند که با جزرومد به ساحل وصل می‌شوند. نام این جزایر را از آن‌جا که گویی در وصل شدن به جزیره ناز می‌کنند، مجموعه جزایر ناز گذاشته‌اند. تفریحات بسیاری در قشم وجود دارد که انگیزه مسافران را برای سفر به آن بیشتر کرده است. پارک آبی یکی از جاذبه‌های جزیره است که در این‌جا درباره آن صحبت خواهیم کرد.

درباره جزیره قشم

جمعیت جزیره قشم، حدود 150‌هزار نفر است. مردم ساکن جزیره با زبانی بین زبان‌های فارسی، بندری، هندی، انگلیسی و بیشتر عربی صحبت می‌کنند. زبان اصلی مردم جزیره زبان عربی با لهجه بندری است. دین مردم ساکن جزیره قشم اسلام است.

آب‌وهوای جزیره به‌طور‌کلی گرم است و هوا رطوبت نسبی بالایی دارد. جزیره قشم به دلیل وسعت زیاد آن بخش زیادی از سواحل خلیج همیشه فارس را به خود اختصاص داده است. سواحل سیمین، زیتون، سوزا، مسن، دستکو، زیتون و ... از‌جمله سواحل زیبای این‌جزیره هستند که هر‌ساله افراد زیادی را از سراسر دنیا برای گردش و تفریح به سمت خود جذب می‌کند.

تفریحات و دیدنی‌های زیاد جزیره قشم، باعث شده تا مسافران بسیاری با تور قشم علی بابا یا به‌صورت فردی به این‌جزیره سفر کنند. در ادامه درباره پارک آبی قشم و موقعیت آن اطلاعات بیشتری را به شما خواهیم داد.

پارک آبی قشم کجاست؟

پارک آبی قشم

جزیره کیش دیدنی‌های تاریخی و جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد. اما در‌کنار همه این‌موارد، پارک آبی قشم محلی است برای کسانی که دوست دارند تفریحات آبی جالب و مدرن را نیز تجربه کنند. اگر به این‌جزیره زیبا سفر می‌کنید، حتما زمانی را برای استفاده از تفریحات آبی برنامه‌ریزی کنید و در لیست کار‌های خود داشته باشید. اگر با تور قشم علی بابا سفر می‌کنید نیز، از مسئولین تور درباره زمان بازدید از پارک آبی سوال کنید. شاید جالب باشد بدانید که خود پارک آبی یکی از جاذبه‌های بزرگ جزیره است و بسیاری از افراد تور قشم را برای بازدید از پارک آبی و تفریحات آن انتخاب می‌کنند. اسکی روی آب، شاتل سواری، غواصی و ... از‌جمله تفریحات جذاب پارک آبی هستند که بهتر است حتما زمانی را برای امتحان کردن آن‌ها اختصاص دهید.

استخر بزرگ، چاله فضایی، سرسره‌های منحنی، سالن بیلیارد، شیب مستقیم، حمام، سونا، جکوزی و کافی‌شاپ نیز از دیگر امکاناتی هستند که در پارک پیدا خواهید کرد. تفریحاتی مانند اسکوتر آبی هم یکی از جاذبه‌های جالبی است که اگر شرایط آن را دارید بد نیست از آن استفاده کنید. اسکوتر آبی که شبیه موتور‌سواری زیر آب است، شما را با ویژگی‌ها و دیدنی‌های جدیدی از دنیای زیر آب آشنا می‌کند که به یکی از خاطره‌های جالب و شنیدنی از سفر شما تبدیل خواهد کرد. نکته مهمی که بسیاری از افراد علاقه دارند درباره آن بدانند این است که پارک آبی به چه مکان‌های مهم دیگری نزدیک است و بعد از استفاده از تفریحات آبی از چه جاذبه‌های دیگری می‌توانند بازدید کنند.

بیشتر بخوانید : هتل های ساحلی قشم

تفریحات پارک آبی قشم زیاد، متنوع و به‌روز هستند. ما در این‌جا سعی کردیم تعداد زیادی از آن‌ها را نام ببریم که آشنایی اولیه مناسبی داشته باشید.

پارک آبی قشم کجاست؟

مکان‌های نزدیک پارک آبی قشم

هتل‌های بسیاری مانند هتل ارم قشم، هتل ساحلی خلیج‌فارس، هتل آرام، هتل آلاله، سینگو و هتل ساحلی طلایی قشم نزدیک پارک آبی هستند. اگر به تفریحات آبی علاقه بسیاری دارید و احتمالا بخش زیادی از سفر خود را در آن‌جا سپری می‌کنید، بد نیست هتل خود را نیز در نزدیکی پارک آبی رزرو کنید تا رفت‌وآمد شما آسان‌تر باشد و زمان بیشتری برای استفاده از تفریحات آبی داشته باشید. جزیره قشم زیبایی‌ها و دیدنی‌های بسیاری دارد و برای سفری چند‌روزه شما فرصت کمی برای بازدید از همه آن‌ها خواهید داشت. به همین دلیل باید برای سفر خود برنامه داشته باشید تا از سفر خود بتوانید بیشترین استفاده را ببرید.

یافتن پارک آبی قشم کار آسانی است و از تور خود یا هتل سوال کنید تا شما را راهنمایی کنند. بسیاری از تور‌های قشم برای بازدید از پارک آبی قشم برنامه مجزا و وِیژه‌ای را در‌نظر می‌گیرند.

سخن آخر

جزیره قشم یکی از جزایر زیبای ایران است که افراد بسیاری آن را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. علاوه‌بر جاذبه‌های طبیعی قشم تفریحات و امکانات مناسبی هم برای مسافران دارد که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها پارک آبی قشم است. اگر خودتان به قشم سفر می‌کنید یا تور قشم علی بابا را برای سفر خود رزرو کرده‌اید، حتما سری به پارک آبی قشم بزنید و از تفریحات آن نهایت لذت را ببرید. مطمئن باشید این‌قسمت از سفر برای شما یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها خواهد بود.

  • موفق باشید که خبر رسید. برا
    ی من جالب و قابل تحمل کنیم که از نظر سیاسی به سوی دیگر ایشان را متقاعد کردن به کارهای عالمانه خود در برابر ایران و جهان است که با یک جمله را از بین می کنند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.