عمل زیبایی بینی درد دارد؟

  • ۱۹۴۳

عمل زیبایی بینی درد دارد؟  آیا از خود پرسیده اید که آیا جراحی بینی درد دارد؟ انتظار می رود چقدر درد را تحمل کنید و چقدر زمان برای بهبودی کامل از این جراحی پیچیده و در عین حال سفارشی برای برآورده ...

آیا از خود پرسیده اید که آیا جراحی بینی درد دارد؟ انتظار می رود چقدر درد را تحمل کنید و چقدر زمان برای بهبودی کامل از این جراحی پیچیده و در عین حال سفارشی برای برآورده کردن انتظارات و یا نیازهای جانبی شما لازم است. برای داشتن یک عمل بینی موفق، باید توانایی های پزشکی را که این کار را به درستی انجام می دهد، در نظر بگیرید.

بر خلاف جراحی های انجام شده بر روی قفسه سینه یا شکم، زمان بهبودی جراحی بینی را می توان با توجه به ظاهر فرد تعیین کرد. هیچ عمل شناخته شده ای با عملکردهای اولیه بدن وجود ندارد. رینوپلاستی یک عمل جراحی است که برای تثبیت غضروف و استخوان روی پوست زیر بینی انجام می شود.

عمل زیبایی بینی درد دارد؟

آشنایی اولیه با رینوپلاستی: آیا جراحی بینی ضرر دارد؟

به عنوان یک بیمار، شما می خواستید قبل از اینکه تحت عمل قرار بگیرید، تمام اطلاعات لازم را تعیین کنید. در حالی که برخی شما را با تخفیف ها، تبلیغات و موارد مشابه جذب می کنند، یافتن متخصص جراحی بینی برای موفقیت و بهبودی بعد از عمل بسیار مهم است. در این مورد، کلینیک های زیبایی در تهران یکی از بهترین روش‌های جراحی زیبایی بینی است که بهترین تکنیک‌ها را در مورد جراحی زیبایی بینی ارائه می‌دهد

 

با جراحی بینی، میزان درد شما متفاوت است. با این حال، با توجه به تجربیات و تجربیات بیمار بیان می کند که درد حداقل تا متوسط ​​است. شدت درد، در هر سطحی، معمولاً حدود 36 تا 72 ساعت طول می کشد. با این حال، سوابقی مبنی بر داشتن درد طولانی‌تر برای موارد ضربه‌خورده یا دستکاری شده وجود دارد.

 

بینی شما تا چند تا سه ماه پس از جراحی حساس باقی می ماند. در آن زمان، بینی شما هنوز برای لمس ظریف است و بهبودی برای موفقیت کلی عمل بینی حیاتی است.

  1. مراحل دردی که بعد از جراحی بینی تجربه خواهید کرد بستگی به درمان شما دارد.
  2. کبودی در نهایت هر روز کاهش می یابد.
  3. کاهش تورم ادامه دارد.

 

اجازه دادن به درمان طبیعی به بینی شما کمک می کند تا سریعتر بهبود یابد. بدون دستکاری و امثال اینها، حدود سه ماه یا 100 روز بینی خود را درمان خواهید کرد. با این حال، ظاهر شما به تدریج روز به روز بهتر می شود.

 

 

جدول زمانی بهبودی پس از "عمل بینی"

به طور کلی، جراحی بینی پس از ده روز بهبود می یابد، پنج روز با آتل برای محافظت از ناحیه و پنج روز دیگر برای بهبودی بینی. تا آن زمان، شما می توانید به روال خود بازگردید، نه فعالیت هایی که نیاز به تماس دارند.

حدود شش هفته زمان بگذارید تا به بینی شما کمک کنید تا به حالت جامد و سخت خود بازگردد. به این ترتیب، تمام بافت های آسیب دیده باید دوباره به هم جوش بخورند. سرعت بهبودی شما بسته به رعایت دستورالعمل‌های پزشکی، نوع روشی که انجام داده‌اید و داروهای مرتبط با درمان متفاوت است.

 

 

نکاتی برای کمک به کاهش تورم/درد پس از جراحی بینی

رینوپلاستی نیاز به مراقبت مناسب از ناحیه آسیب دیده دارد و دانستن اینکه چه کاری و چه چیزی بعد از عمل ضروری است. برای مدیریت درد بعد از عمل بینی و مشکلی که ممکن است تجربه کنید، باید این نکات را همیشه در نظر داشت.

  • برای بهبودی سریع‌تر و کمترین درد قابل‌تحمل، همیشه به حرف‌های جراح خود گوش دهید، زیرا او بایدها و نبایدها را می‌داند.
  • با بدنت چک کن بیش از هر کس دیگری، این شما هستید که می توانید تشخیص دهید که آیا مشکلی بعد از عمل وجود دارد یا خیر.
  • سر را همیشه بالا نگه دارید. حداقل شش هفته پس از درمان، ضروری است که سر خود را بالا نگه دارید و از خوابیدن به پهلو خودداری کنید.
  • کمپرس سرد مخصوصاً در سه روز آینده پس از جراحی معجزه می کند. به تدریج کبودی و تورم را کاهش می دهد.
  • پس از درمان، رژیم غذایی سالم خود را حفظ کنید زیرا بدن شما به مقدار بیشتری از آن نیاز دارد.
  • استراحت کافی پس از جراحی ضروری است. تا زمانی که جراح به شما بگوید فعلا از انجام فعالیت‌ها خودداری کنید.
  • هرگز بینی خود را باد نزنید، تا حد امکان در برابر این احساس که می خواهید بینی خود را باد کنید حداقل به مدت سه ماه مقاومت کنید تا امکان بهبودی کامل فراهم شود.
  • خنک بمانید و از دوش بخار یا سوپ داغ اجتناب کنید، مهم نیست چقدر وسوسه انگیز است. دلیل اصلی اینکه چرا درصد قابل توجهی از افراد تا زمستان عمل بینی انجام می‌دهند، کمک به بهبود سریع‌تر جراحی است.
  • فعلا از عینک دوری کنید.
  • از انجام تمرینات شدید خودداری کنید.
  • از گرما یا آفتاب دوری کنید.
  • قبل و بعد از جراحی هرگز سیگار نکشید.

 

 

نتیجه

نکته اصلی این است که جراح شما جزئیات کامل درمان را توضیح می دهد تا به شما کمک کند انتظارات خود را مدیریت کنید و برای نتیجه آماده باشید، از جمله درد و روش بهبودی برای دیدن اثرات مادام العمر آن،راه های خاصی وجود دارد که چگونه می توانید با درد پس از جراحی مقابله کنید. با این کار، جراحی بینی همچنان یک درمان محبوب با موفقیت تضمین شده پس از حداقل تا متوسط ​​درد پس از جراحی است.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.