برنامه حذف فالوبک نداده ها [آنفالویاب اینستاگرام] اندروید و آیفون

  • ۳۰۱۷

 آیا شما هم تا به حال به این فکر افتاده‎اید که چه کسانی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‏اند؟ اینستاگرام این قابلیت را ندارد تا به کاربران هشدار دهد که چه کسانی آن‏ها را آنفالو کرده‏اند. زیرا این کار را نقض حقوق آن‌ها می‌داند.

 با این حال بسیاری از افراد دوست دارند بدانند چه کسانی این کار را در اینستاگرام آن‏ها انجام داده‏اند. هم‏چنین کم کردن تعداد فالویینگ‏های بی تاثیر، باعث تاثیر مثبت برای تعامل صفحات می‌شود. از این رو در ادامه این مطلب تعدادی از برنامه فالوبک نداده ها را برای شما معرفی کرده و استفاده از آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

درباره برنامه فالوبک نداده ها یا آنفالویاب اینستاگرام بیشتر بدانیم

ابتدا قبل از اینکه برنامه فالوبک نداده ها یا آنفالویاب اینستاگرام را معرفی کنیم، بهتر است درباره این برنامه‎‏ها بیشتر بدانیم. در بالا بیان کردیم زمانی که در اینستاگرام یکی از فالوورها شما را آنفالو می‎کند، این موضوع به شما اطلاع داده نخواهد شد. 

برنامه حذف فالوبک نداده ها

این آنفالو ممکن است به دلیل مشارکت نکردن شما با آن‏ها، تعامل پایین، گذاشتن پست‏هایی که فالوور به آن علاقه‎ای ندارد یا هر دلیل دیگری اتفاق بیفتد. برای اینکه متوجه شوید که چه حساب‏هایی شما را آنفالو کرده‏اند، باید لیست فالوورها و فالووینگ‏های خود را با هم مقایسه کنید.

 هم‏چنین می‏توانید به لیست فالویینگ‏های مخاطب خود مراجعه کرده و بررسی کنید که آیا نام خود را در آن‏جا خواهید یافت یا خیر. هر دوی این کارها ممکن است سخت و وقت گیر باشند و شما باز هم به صورت کامل متوجه نخواهید شد که کدام حساب‏ها شما را آنفالو کرده‎اند. به همین دلیل برنامه فالوبک نداده ها یا آنفالویاب اینستاگرام ساخته شد تا این مشکل را حل کند. این برنامه‏ها وارد حساب شما می‏شوند و تعداد فالوورها و فالووینگ‏های شما را با هم مقایسه می‏کنند. این کار دقیقا همان است که شما به صورت دستی انجام می‎دهید.

 با این حال چون برنامه و هوش مصنوعی این کار را انجام می‏دهد، سرعت آن بالاتر می‎رود. سپس این برنامه‏ها یا خودشان آنفالو را به صورت خودکار انجام می‏دهند یا اینکه آنفالو را بر عهده کاربر می‏گذارند. در ادامه بیشتر با آنفالویاب‎ها آشنا می‎شویم و تعدادی از آن‏ها را معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین برنامه‎ های فالوبک نداده ها یا آنفالویاب اینستاگرام برای اندروید و آیفون

بهترین برنامه‎ های فالوبک نداده ها یا آنفالویاب اینستاگرام برای اندروید و آیفون

یکی از پر دانلودترین و پرطرفدارترین برنامه‏های پیرامون اینستاگرام آنفالویاب‏ها یا برنامه فالوبک نداده ها هستند. تعداد بسیار زیادی برنامه با قابلیت‏های متفاوت در این زمینه ساخته شده‎اند که به ما کمک خواهند تا حساب خود را بهتر مدیریت کنیم. 

ممکن است شما فالوور اینستاگرام ارزان خریده باشید با این حال این افراد شما را آنفالو کرده باشند. از طریق این برنامه‏ها ‏می‏توانید این موضوع را متوجه شوید. در زیر تعدادی از بهترین آنفالویاب‏ها مخصوص اندروید و آیفون را معرفی خواهیم کرد.

  • برنامه unfollow users

یکی از برنامه‏های آنفالویاب پرطرفدار برای اندروید unfollow users است. برای دانلود این نرم افزار می‏توان به گوگل پلی یا بازار مراجعه کرد. بعد از دانلود و نصب آن باید اطلاعات حساب کاربری خود را در برنامه وارد کنید. از این زمان به بعد برنامه هر آنفالویی را به شما اطلاع خواهد داد. 

البته باید گفت که این نرم افزار از طرف اینستاگرام تایید نشده است. بنابراین ممکن است برای شما پیام هک شدن یا استفاده از حساب شما ارسال شود. البته این پیام‏ها برای هر نوع برنامه‎ای که وارد حساب شما شود ارسال خواهد شد.

  • برنامه nfollowers

در معرفی برنامه فالوبک نداده ها به یکی ازبرنامه‏های مخصوص آیفون یعنی nfollowers می‌رسیم. ممکن است شما خرید فالوور فیک اینستاگرام را انجام داده باشید و اکنون تعدادی از حساب‎ها شما را آنفالو کرده و یا ریزش داشته‎اید. 

به وسیله دانلود برنامه nfollowers از اپ استور خود می‏توانید این حساب‏ها را شناسایی کنید. استفاده از این برنامه هم مانند دیگر آنفالویاب‏ها است و باید بعد از نصب در آن‏ها اطلاعات حساب خود را وارد کنید. بعد از آن نرم افزار آنفالوکنندگان را به شما معرفی خواهد کرد.

  • برنامه +reports

یکی دیگر از آنفالویاب‏های معروف برای سیستم عامل اندروید، +report است. شما می‎توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید و بعد از نصب اطلاعات خود را در آن وارد کنید. این نرم افزار از این زمان به بعد برای هر آنفالو نوتیفیکیشن برای شما می‌فرستد. 

هم‏چنین حساب شما را تحلیل کرده و حتی کسانی که بیشتری لایک را برای شما انجام می‎دهند، مشخص می‎کند. هم‎چنین پلاس ریپورت یک برنامه خدمات مجازی نیز هست. به این صورت که می‏توان پست زمان دار به این نرم افزار داد تا در زمان مشخص آن را برای شما پست کند.

  • برنامه followmeter

نرم افزار followmeter یکی دیگر از برنامه‏های مناسب هم برای اندروید و هم آیفون است که می‏توان آن را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کرد. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده دارد و افراد می‏توانند به راحتی با آن کار کنند. در این نرم افزار هم تعداد حساب‎هایی که شما را آنفالو کرده‏اند یا فالوبک نداده‏اند مشخص می‏شود. شما می‏توانید از برنامه بخواهید تا تمام آن‏ها را یک جا آنفالو کند. هم‏چنین می‏توانید توسط خودتان آنفالو را انجام دهید.ن

  • برنامه آنفالویاب هوشمند همه کاره + دانلودر

این برنامه یک آنفالویاب هوشمند ایرانی است که به غیر از پیدا کردن کسانی که آنفالو انجام داده‏اند، می‏تواند عکس و فیلم هم از اینستاگرام دانلود کند. هم‎چنین این برنامه کسانی که شما را بلاک کرده‏اند را هم نشان خواهد داد. برای کسانی که امکان استفاده از برنامه‏های انگلیسی زبان را ندارند، استفاده از این برنامه می‏تواند گزینه خوبی باشد. با این حال باید بیان کنیم که بعضی از ویژگی‎های این برنامه باید خریداری شود که به صورت پرداخت درون برنامه‎ای برای شما قابل دسترس است.

نکاتی در رابطه با استفاده از برنامه های فالوبک نداده ها

نکاتی در رابطه با استفاده از برنامه های فالوبک نداده ها

بعد از اینکه برنامه فالوبک نداده ها یا آنفالویاب‏های اینستاگرام را در بالا معرفی کردیم، بهتر است نکاتی را در رابطه با استفاده از آن‏ها بدانیم. همان‎طور که در بالا بیان کردیم، اینستاگرام آنفالو کنندگان را به شما معرفی نمی‏کند و این کار را خلاف قوانین خود می‏داند. پس استفاده از برنامه‏های آنفالویاب به گونه‏ای نقض قوانین به حساب می‌آید. 

پس بهتر است از برنامه‏های خدمات مجازی یا دستیار اینستاگرام که این ویژگی هم در آن‏ها وجود دارند استفاده شود. هم‌چنین هنگامی که شما آیدی و پسوورد خود را در این برنامه‏ها وارد می‏کنید، برای اینستاگرام این پیام فرستاده می‌شود که شخص دیگری همزمان با شما در حال استفاده از حساب کاربریتان است. این پیام به معنای هک شدن حساب شماست و اینستاگرام کم کم سعی به بسته شدن آن می‏کند. این اتفاق مخصوصا برای گوشی‏های آیفون بیشتر از اندروید اتفاق می‎افتد. 

به همین دلیل معمولا توصیه می‎شود تا مدت زیادی از این برنامه‏های آنفالویاب استفاده نکنید. هم‏چنین در فواصل کوتاه، اطلاعات حساب کاربری خود را وارد برنامه‏های متعدد نکنید. زیرا امکان از دسترس خارج شدن حساب شما برای همیشه در این حالت وجود دارد.

سخن پایانی

برنامه فالوبک نداده ها یا آنفالویابها از برنامه‏های کاربردی اینستاگرام هستند که می‏توانند کسانی که شما را آنفالو کرده‏اند نشان دهند. در این مطلب به بهترین برنامه‏های آنفالویاب رایگان برای اندروید و آیفون پرداختیم و بررسی کردیم که هر کدام چه ویژگی‏هایی دارند. سپس نکاتی که برای استفاده از این برنامه‏ها مهم است هم بیان شد تا اگر در هنگام استفاده با مشکلی مواجه شدید، بتوانید آن را در سریع‏ترین زمان حل کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.