بهترین افزونه سئو وردپرس؛ ۴ افزونه بی‌رقیب

  • ۱۶۰۹

بهترین افزونه سئو وردپرس؛ ۴ افزونه بی‌رقیب    بخش بزرگی از جذابیت وردپرس، علاوه بر قابلیت استفاده و عملکرد آن، تنوع گسترده افزونه های آن است. افزونه سئو وردپرس می‌تواند سایت شما را از راه های...

بخش بزرگی از جذابیت وردپرس، علاوه بر قابلیت استفاده و عملکرد آن، تنوع گسترده افزونه های آن است. افزونه سئو وردپرس می‌تواند سایت شما را از راه های متعددی بهبود بخشد، از جمله سئو که یکی از نگرانی‌های اصلی صاحبان وب سایت در این روزها است. طبق گزارش HubSpot در سال 2017، "61 درصد از بازاریابان می‌گویند بهبود سئو سایت و رشد حضور ارگانیک آنها اولویت اصلی بازاریابی ورودی آنها است. در این مقاله به شما خواهیم گفت بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است و در ادامه با ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد.

افزونه سئو چه کاری انجام می‌دهد؟

افزونه سئو چه کاری انجام می‌دهد؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک فرآیند ضروری برای هدایت ترافیک ارگانیک بالاتر است. افزونه های سئو وردپرس به پیاده سازی استراتژی های بهینه سازی با استفاده از ابزارها و ویژگی های مختلف کمک می‌کنند. با افزونه مناسب، می‌توانید رتبه سایت را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش دهید.

این آموزش بهترین افزونه های سئو را نظیر Yoast SEO برای وردپرس را به اشتراک می‌گذارد. ما ویژگی‌های کلیدی، هزینه و هر گونه جنبه منفی را توضیح خواهیم داد. علاوه بر افزونه های سئو وردپرس، این مقاله فهرستی از چهار ابزار برتر برای تقویت استراتژی های بهینه سازی شما را به اشتراک می‌گذارد.

محبوب ترین و بهترین افزونه های سئو وردپرس

1- All in One SEO (AIOSEO)

All in One SEO (AIOSO) یکی از بهترین افزونه‌های سئو وردپرس برای بهینه سازی کل سایت شما است. این افزونه به شما کمک می‌کند رتبه بندی صفحات وب خود را بهبود بخشید و ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. این افزونه مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد که تمام وظایف سئوی شما را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

AIOSEO به طور خودکار نقشه های سایت XML را برای وب سایت شما تولید می‌کند و آنها را به موتورهای جستجو ارسال می‌کند. این کار تضمین می‌کند که خزنده های جستجو به درستی محتوای وب سایت شما را پیدا کرده و فهرست بندی می‌کنند.

هر صفحه در سایت شما یک امتیاز TruSEO از AIOSEO دریافت می‌کند. این کار به شما نگاهی سریع به مشکلات احتمالی می‌دهد و به شما می‌گوید که چگونه آنها را برطرف کنید.

همچنین رتبه بندی برای عبارات کلیدی مرتبط یا اضافی با ادغام Semrush AIOSEO آسان است. با کلیک یک دکمه، می‌توانید عبارات کلیدی اضافی را کشف کنید، حجم جستجو و روند آنها را مشاهده کنید و آنها را مستقیماً به محتوای خود اضافه کنید.

2- افزونه Semrush

افزونه Semrush

Semrush یک ابزار قدرتمند سئو و بازاریابی است و مورد علاقه متخصصان سئو است. Semrush بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی SEO است که می‌توانید در دستان خود داشته باشید.

مجموعه ای کامل از ویژگی‌ها برای افزایش سئو، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و ترافیک پولی سایت به شما ارائه می‌شود. همچنین Semrush یک افزونه وردپرس به نام Writing Assistant ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند محتوای خود را در ویرایشگر صفحه وردپرس تجزیه و تحلیل و بهینه کنید.

این سرویس به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی را برای حجم جستجو تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید بدانید در صورت استفاده از Google Ads چه کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید و چه کلمات کلیدی را پیشنهاد دهید.

به‌علاوه، به شما امکان می‌دهد در مورد URL‌های دیگر مانند URLهای رقیب خود تحقیق کنید، بنابراین می‌توانید ببینید که آنها چه کلمات کلیدی را هدف قرار می‌دهند و رتبه‌بندی آنها برای آن کلمات کلیدی. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌ها و تاکتیک های جدیدی را برای بهبود رتبه سایت خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید از کلمات کلیدی جدید برای ایجاد محتوای بازاریابی استفاده کنید که برای مخاطب هدف شما جذاب تر باشد. یا از تحقیقات بک لینک برای درخواست لینک از سایت هایی که قبلا به رقبای شما لینک داده اند استفاده کنید.

3- MonsterInsights

MonsterInsights بهترین افزونه SEO وردپرس برای ردیابی عملکرد واقعی وب سایت شما و رفتار کاربر است. MonsterInsights به شما نشان می‌دهد که تلاش‌های بهینه‌سازی شما چقدر برای ایجاد ترافیک بیشتر و نرخ تبدیل بالاتر کار می‌کنند.

گوگل آنالیتیکس پرکاربردترین ابزار تحلیلی در بازار است، اما پیچیدگی آن برای برخی از کاربران یک نقطه ضعف است. گزینه‌ها، گزارش‌ها و تنظیمات بسیار زیادی وجود دارد که زمان زیادی طول می‌کشد تا بفهمید به چه چیزی نیاز دارید و چگونه آن را پیدا کنید.

به همین دلیل است که MonsterInsights ابزار ارزشمندی برای کاربران وردپرس است. این پلاگین کاربرپسندترین و قدرتمندترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که سایت وردپرس خود را به گوگل آنالیتیکس متصل کنید و مهم ترین آمار وب سایت خود را در داشبورد وردپرس دنبال کنید. 

MonsterInsights به شما نشان می‌دهد که بازدیدکنندگان وقتی در سایت شما هستند چگونه رفتار می‌کنند. این داده‌ها به شما کمک می‌کند تا استراتژی های SEO خود را بهبود بخشید و در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کنید. شما می‌توانید موارد مختلف زیر را از جمله موارد زیر انجام دهید:

  • محبوب ترین مطالب در سایت شما
  • کلمات کلیدی برتر سایت شما (با اتصال کنسول جستجوی گوگل)
  • برترین سایت های ارجاعی که به سایت شما لینک می‌دهند
  • لینک های خروجی برتر از سایت شما
  • گزارش های دقیق از ترافیک تلفن همراه خود با Google AMP

4- افزونه Ahrefs

افزونه Ahrefs

Ahrefs یکی از بهترین ابزارهای سئو وردپرس برای همه از متخصصان سئو گرفته تا صاحبان مشاغل است. Ahrefs به شما امکان می‌دهد تا سایت خود را ممیزی و بهینه سازی کنید و عملکرد سئو و کلمات کلیدی سایت های رقیب را نیز نشان می‌دهد. با استفاده از این ویژگی ها، می‌توانید بیاموزید که چه کاری باید انجام دهید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

با استفاده از Ahrefs ، می‌توانید گزارش‌های جستجوی ارگانیک دقیق، از جمله کلمات کلیدی ارگانیک برتر، موقعیت آنها در نتایج جستجو، حرکت رتبه‌بندی در طول زمان، صفحات رقابتی و غیره را مشاهده کنید.

به طور مشابه، Ahrefs گزینه های تحقیق بک لینک پیشرفته ای دارد که به شما امکان می‌دهد پروفایل بک لینک کامل را برای هر سایتی مشاهده کنید. شما می‌توانید تمام لینک هایی که به یک سایت خاص اشاره می‌کنند، متن لنگر برای بک لینک ها، صفحات ارجاع دهنده و سایر جزئیات را ببینید.

گزینه های بسیار بیشتری برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی، تحقیق محتوا، ردیابی رتبه و نظارت بر وب در Ahrefs وجود دارد.

نتیجه گیری

مسلماً سئو از همیشه مهمتر است. دستیابی به رتبه بندی مناسب در نتایج جستجو یکی از موثرترین راه‌ها برای هدایت ترافیک هدفمند به سایت شما است. استفاده از پیشرفته ترین تکنیک‌ها و پیروی از بهترین شیوه‌ها ضروری است.

متأسفانه، یادگیری سئو می‌تواند دشوار و زمان‌بر باشد – ناگفته نماند که دائماً در حال تغییر است و ماندن در بالای آخرین روندها را برای بازاریابان دشوار می‌کند.

این 4 افزونه سئو وردپرس برای کسانی که بدون نیاز به درک تمام جنبه های فنی به دنبال نتایج هستند عالی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.