بهترین گوشی برای استفاده از اینستاگرام و تلگرام

  • ۱۳۸۰

بهترین گوشی برای استفاده از اینستاگرام و تلگرام    استفاده از اینستاگرام و تلگرام تبدیل به کارهای روتین زندگی اکثر مردم شده. دیگه خیلی کم پیش میاد کسی برای دانلود موسیقی، خوندن خبر، دانلود ...

استفاده از اینستاگرام و تلگرام تبدیل به کارهای روتین زندگی اکثر مردم شده. دیگه خیلی کم پیش میاد کسی برای دانلود موسیقی، خوندن خبر، دانلود فیلم و سریال و دیدن ویدئوهای کوتاه یا بلند به وب سایت‌های مختلف رجوع کنه. همه‌ی کارها در اینستاگرام و تلگرام انجام میشه. پس مهمه که چه گوشی‌ای رو برای مراجعه به این دو اپلیکیشن انتخاب میکنین. فاکتورهای مهمی در خرید‌ گوشی‌ که برای تلگرام و اینستاگردی انتخاب میکنین مهمن؛ صفحه نمایش با کیفیت، باتری قوی و پردازنده‌ی مناسب؛ همه و همه در گوشی هایی که برای اینستا گردی انتخاب میکنین مهمن. در ادامه میخواهیم به بهترین گوشی‌ برایا استفاده از اینستاگرام و تلگرام بپردازیم؛ همراه ما باشین.

 

گوشی موبایل فون 1 ناتینگ 5G

 

ناتینگ فون 1، یکی از بهترین‌ گوشی‌های حال حاضر بازاره. از نظر صفحه نمایش، این گوشی یکی از بهترین‌های بازاره و در این موضوع شکی نیست. یه نمایشگر 6.55 اینچی اولد با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی، قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ، که محتوا را جوری مقابل چشمان شما میذاره که سخت بتونید از گوشی دل بکنید. از نظر امور پردازشی، اسنپدراگون 778 جی به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی فعالیت میکنه و عملکرد خوبی رو در بنچمارک‌ها از خودش به جا گذاشته؛ در مجموع اگر به دنبال یک گزینه‌ی مناسب برای اینستا گردی و چرخیدن در پیام‌رسان محبوب تلگرام هستین، ناتینگ فون 1 رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

قیمت گوشی ناتینگ فون 1 5G حافظه 256 رم 8

 

گوشی موبایل ریلمی 7 پرو

قیمت گوشی ناتینگ فون 1 5G حافظه 256 رم 8

یکی از گوشی‌های محبوب ریلمی که از نظر کیفیت صفحه نمایش و قدرت پردازشی، از بهترین‌ها در بازه‌ی قیمتی خودشه! ریلمی 7 پرو با صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولدی که داره، میتونه محتوا رو به بهترین شکل ممکن مقابل چشمان شما قرار بده و از این نظر یکی از بهترین‌هاست. از نظر پردازشی نیز اسنپدراگون 720جی به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی فعالیت میکنه که عملکرد مناسبی رو از خودش به جا میذاره. در اجرای اپ های سنگین و روتین، این گوشی یکی از بهترین هاست.

 

گوشی موبایل ردمی نوت 11SE شیائومی 5G

قیمت گوشی ردمی نوت 11SE  ظرفیت 128 رم 8

ردمی نوت 11 اس ای یکی از بهترین میان‌رده‌های خانواده‌ی ردمی نوت هست و از نظر صفحه نمایش و پردازنده، گوشی خوب و مطلوبیه. یه نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS LCD وظیقه‌ی نمایش محتوا رو بر عهده داره و از نظر پردازش، چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 امور پردازشی ردمی نوت 11 اس ای رو برعهده داره. به واسطه‌ی کیفیت صفحه نمایش و قدرت پردازنده، ردمی نوت 11 اس ای یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی برای اینستا گردی محسوب میشه.

قیمت گوشی ردمی نوت 11SE  ظرفیت 128 رم 8

 

 

گوشی موبایل گلکسی F22 سامسونگ

 

نیازی به تعریف نیست؛ همه‌ی ما خوب میدونیم که گوشی‌های سامسونگ از نظر صفحه نمایش و باتری، یک پله بالاتر از بقیه هستن و گلکسی اف 22 یکی از اون گوشیاست. این میان‌رده‌ی جذاب سامسونگ از یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد بهره میبره که محتوا رو با رنگ و لعاب فوق العاده برابر چشمان شما قرار میده. یه پردازنده‌ی مدیاتک هلیو جی 80 امور پردازشی این گوشی رو برعهده داره که توی داستان تلگرام و اینستاگردی از پس امور بر میاد و میشه روش حساب باز کرد. اگه قصد خرید یه میان رده با کیفیت از برند سامسونگ رو دارین، گلکسی اف 22 رو از یاد نبرید.

قیمت گوشی موبایل گلکسی F22 حافظه 64 رم 6

 

اوپو آ 96

قیمت گوشی موبایل گلکسی F22 حافظه 64 رم 6

اوپو آ 96 یکی از محصولات اوپوئه که به ایران راه پیدا کرده و در فروش موفق بوده؛ این گوشی به واسطه نمایشگر 6.59 اینچی‌ای که داره و پردازنده اسنپدراگون 680، برای گشت و گذار توی اپ های تلگرام و اینستاگرام، یه گزینه‌ی فوق‌العاده به حساب میاد. شاید با برند اوپو آشنا نباشید، باید بهتون بگیم که یکی از محبوب ترین و مطمئن ترین برندهای تولید کننده‌ی اسمارت فون در چینه که طرفداران زیادی هم داره.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.