خرید فرش و خرید از اینستاگرام فرش کاشان

  • ۹۶۸

خرید فرش و خرید از اینستاگرام فرش کاشان   کسانی که به مرکز خرید فرش کوروش دسترسی ندارند می‌توانند با اینستاگرام فرش کاشان، یکی از این کالاهای لوکس را انتخاب و خریداری کنند. کارخانه فرش کاشان ...

خرید فرش و خرید از اینستاگرام فرش کاشان

کسانی که به مرکز خرید فرش کوروش دسترسی ندارند می‌توانند با اینستاگرام فرش کاشان، یکی از این کالاهای لوکس را انتخاب و خریداری کنند. کارخانه فرش کاشان بزرگ‌ترین تولیدکننده فرش ماشینی بوده و بیشترین تنوع فرش از نظر طرح، رنگ و نوع را در خود جای داده است.

کارخانه فرش کاشان با دارا بودن دستگاه‌های تولید فرش ماشینی 1200، 1000، 700 و 500 شانه در کنار بهترین تیم طراحی شهرت و محبوبیت زیادی در ایران به­دست آورده است. در این مطلب در رابطه با اینستاگرام این مجموعه صحبت می­کنیم.

 

دلیل خرید از کارخانه فرش ماشینی کوروش

کارخانه فرش کاشان یکی از بهترین‌ها در زمینه تولید فرش ماشینی است. فرش‌هایی که تولید می‌کند ویژگی­های خاصی دارد که همه آنها با مراجعه به صفحه اینستاگرام آنها، قابل مشاهده است. در ادامه به چند ویژگی اشاره می­کنیم.

دوام بالا

تمامی تولیدات کارخانه فرش کاشان از الیاف مرغوب و نخ100  درصد آکلریک تولید می‌شوند. به همین دلیل دوام زیادی در آنها قابل مشاهده است.

اعتماد

برای جذب بیشتر اعتماد مشتری و مردم، کارخانه فرش کاشان یک ضمانت5  ساله را برای فرش‌های تولیدی خود در نظر گرفته است.

کیفیت بالا فرش

 خرید فرش و خرید از اینستاگرام فرش کاشان

 

محصولاتی که کارخانه فرش کاشان تولید می‌کند از الیاف مرغوب، نخ‌هایی با جنس عالی تشکیل می­شوند که همه آنها را در اینستاگرام فرش کاشان و در بخش معرفی محصولاتی که در پست و استوری وجود دارند، می­توانید مشاهده کنید.

قیمت مناسب

کارخانه فرش کاشان با توجه به کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد، قیمت‌ها را نیز متعادل نگه می­دارد. ازاین­رو می­توان این ویژگی را یک مزیت رقابتی بزرگ تلقی کرد.

معرفی 2 مدل از پرفروش­ترین کالاهای فرش کاشان

این روزها فرش­های مدرن و وینتیج از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. زیرا هماهنگی قابل توجهی با دکوراسیون داخلی دارند. در ادامه هر 2 را معرفی می­کنیم.

فرش مدرن

فرش‌های مدرن در همه طرح و با اسم‌های مختلف به بازار فرش عرضه می‌شوند. از مدل‌های فرش مدرن می‌توان شنل، شگی و فریز را نام برد. باید اضافه کرد فرش اتاق کودک هم از سبک فرش‌های مدرن و فانتزی است.

فرش شگی

این فرش یکی از پرطرفدارترین­ها در سبک دکوراسیون مدرن است که نرمی بسیار بالایی دارد و راه­رفتن، نشستن بر روی آن آرامش­بخش است. این فرش را بیشتر در راهروها و اتاق­خواب‌ها استفاده می‌کنند. برای مشاهده و خرید فرش شگی، می‌توانید به اینستاگرام فرش کاشان مراجعه کنید.

فرش شنل

از ویژگی‌های فرش شنل می‌توان به داشتن پرز کوتاه و نرمی بسیار زیاد اشاره کرد. شنل از دسته ‌فرش‌های نقش برجسته است. اگر به این فرش­ها دقت کنید، می‌بینید که برخی از قسمت‌های فرش، نسبت به بقیه نواحی، برجسته‌تر هستند. همچنین شستن فرش­های شنل نیز راحت است.

فرش فریز

فرش فریز محبوبیت بالایی دارد و ظاهر آن مشابه گلیم است. از بزرگ­ترین ویژگی­های این فرش می­توان به بدون پرزبودن و الیاف مصنوعی که در آن به­کار رفته، اشاره کرد.

این فرش به دلیل عدم پرزدهی مقاومت بالایی دارد و با رفت­وآمد زیاد، تخت نمی‌شود. می‌توان از آن برای فرش آشپزخانه استفاده کرد. همچنین به­راحتی می‌توان آن را شست. زیرا سختی زیادی ندارد و در اثر شستشو، آسیب زیادی به فرش وارد نمی‌شود.

شما می‌توانید برای خرید فرش مدرن و نوع فریز آن به اینستاگرام فرش کاشان مراجعه کرده و فرش موردنیاز خود را خریداری کنید.

فرش اتاق کودک

باید سلیقه کودک خود را بدانید و با توجه به آن اتاق او را تزئین کنید. البته برای خرید فرش اتاق کودک باید یک‌سری ویژگی‌ها را در نظر داشته باشید.

فرش اتاق کودک شما نباید پرز دهد، زیرا ریه کودکان حساس است و امکان دارد، بیماری­های خاصی را برای فرزندتان در پی داشته باشد.

فرشی که خریداری می‌کنید نباید سفت، سخت و خشن باشد، چراکه بدن و پوست کودکان بسیار حساس است و این نوع فرش‌ها کودک را اذیت می‌کنند.

جنس و الیاف به‌کار رفته در فرش نیز مهم است، باید فرشی تهیه کنید که نرم باشد و کودک شما بتواند ساعت‌ها روی آن بدون اذیت­شدن بازی کند.

فرش وینتیج

 

فرش وینتیج با طرح‌های خاص خود که بیشتر با زمینه‌ای نقره‌ای و ذغالی تولید می‌شود، مورد پسند خیلی از افراد واقع شده است. این فرش با نمونه­های کلاسیک و سنتی، تفاوت بسیار و اساسی دارد. زیرا در آن بیشتر از طرح فرش‌های اصیل ایران استفاده کرده­اند.

این فرش با نام دیگر کهنه‌نما نیز معروف است ک ظاهری پاخورده و قدیمی دارد. البته باید گفت که از نقش و طرح‌های فرش‌ فانتزی و مدرن نیز در آن استفاده شده است.

در این راستا اکثر افرادی که به مرکز خرید فرش کاشان دسترسی ندارند، می­توانند به اینستاگرام فرش کاشان مراجعه کرده تا کالای لوکس موردنیاز خود را خریداری کنند.

 

معرفی اینستاگرام فرش کاشان

در صفحه اینستاگرام فرش کاشان می­توانید مدل‌های مختلفی از فرش مدرن و وینتیج را مشاهده کنید. همچنین مشخصات هر فرش را بررسی کرده و با دنبال­کردن استوری­ها، با رنگ­بندی، طرح و ظاهر فرش­ها از نزدیک برخورد کنید.

معرفی اینستاگرام فرش کاشان 

 

لازم به ذکر است که این مجموعه با تولید و عرضه هر فرش جدید، آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می­کند. ازاین­رو اگر علاقه­مند به خرید محصولات لوکس، مدرن و جدید بازار هستید، می­توانید به اطلاعات همه آنها در اینستاگرام دست پیدا کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

کارخانه فرش کاشان با برداشتن واسطه‌های فروش، شرایطی را به­وجود آورده که مشتریان و خریداران بتوانند فرش مورد نظر خود را با قیمت کارخانه خریداری کنند.

انواع فرش ماشینی از جمله فانتزی، مدرن، سنتی، اتاق کودک، آشپزخانه، گلیم فرش و وینتیج را از کارخانه فرش کاشان به قیمت کارخانه خریداری کنید.

شایان ذکر است بیش از 70  درصد از تولیدات فرش­های کاشان را این مجموعه انجام می­دهد. همین امر سبب شده که کارکنان کارخانه فرش کاشان، بتوانند محصولات این برند را با قیمتی مناسب از طریق فروش حضوری و آنلاین در اختیار افراد قرار دهند.

جمع‌بندی

کارخانه فرش کاشان یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده­های فرش ماشینی در دنیا است که محصولات خود را در انواع طرح، رنگ، اندازه در کیفیتی بالا تولید می­کند.

این کارخانه از الیاف بسیار مرغوبی تحت عنوان نخ100  درصد آکلریک برای تولید فرش‌های خود استفاده می‌کند که همین موضوع ارتباط مستقیمی با دوام و کیفیت بالای فرش­های این کارخانه دارد.

درصورتی­که قصد خرید انواع فرش­های مدرن و وینتیج را از این مجموعه دارید و قادر به مراجعه حضوری به شعبه­های خرید نیستید، می­توانید از طریق اینستاگرام فرش کاشان اقدام کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.