آموزش حذف فالوورهای اینستاگرام نسخه ی جدید

  • ۲۱۷۵

اینستاگرام قابلیت حذف فالوور بدون نیاز به بلاک کردن را ارائه کرد. تا پیش از این امکان انجام این عمل محقق نبود و به منظور حذف فالوورها باید از گزینه بلاک استفاده می‌شد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن بپردازیم.

در نظر داشته باشید ما قبلا این آموزش را برای نسخه ی قدیمی اینستاگرام در سایت قرار داده ایم که می توانید در این صفحه مشاهده بفرمایید.

اینستاگرام قابلیت حذف فالوورها بدون نیاز به بلاک کردن را ارائه کرد. تا پیش از این به منظور بلاک کردن فالوورهای خود در اینستاگرام مجبور بودید که به پروفایل یا اکانت فرد مورد نظر مراجعه کرده و سپس با استفاده از گزینه بلاک (Block) وی را بلاک نمایید و بدین صورت او را از لیست فالوورهای اینستاگرام خود حذف کنید.

بنابراین تا پیش از این به منظور حذف فالوورهای اینستاگرام مجبور بودیم که از گزینه بلاک استفاده کنیم. حال اینستاگرام در جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود قابلیت حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن را ارائه کرده است.برای دانلود اخرین نسخه ی اینستاگرام به این صفحه بروید.

روش انجام این عمل به صورت زیر است:

ابتدا به بخش پروفایل (Profile) اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید. با استفاده از آیکون آدمک موجود در بخش زیرین و سمت راست صفحه می‌توانید وارد بخش پروفایل شوید.

آموزش حذف فالوورهای اینستاگرام نسخه ی جدید


حال باید گزینه با عنوان Followers موجود در بخش فوقانی صفحه را لمس کنید. با لمس این گزینه لیست فالوورهای اکانت اینستاگرام شما نمایش داده می‌شود.

آموزش حذف فالوورهای اینستاگرام نسخه ی جدید

به منظور حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن، کافیست آیکون سه نقطه موجود در کنار نام هر یک از اکانت‌های مد نظرتان را لمس کنید. سپس مانند عکس فوق با یک پنجره پاپ آپ مواجه می‌شوید.
گزینه Remove را لمس کنید تا اکانت انتخاب شده از لیست فالوورهای اینستاگرام‌تان حذف شود.

#هشتگ آموزش اینستاگرام

بنابراین قابلیت حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن در نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام ارائه شده و به صورتی که شرح دادیم قابل استفاده است. بدین صورت دیگر نیازی نیست که به منظور حذف یک فالوور نسبت به بلاک کردن وی اقدام کنید. قابلیت شرح داده شده، ویژگی بود که واقا باید به اینستاگرام اضافه می‌شد.

آموزش آنفالو و آنلایک دسته جمعی با استفاده از Instant Cleaner

  • مالک ذهن خط خطی
    خیلی ممنون از مطالب زیباتون...
    ما رو هم دنبال کنید...
    پاسخ مدیر :
    خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.