قابلیت خرید به استوری اینستاگرام اضافه شد

  • ۱۵۲۳

امروز اینستاگرام شروع به گسترش خرید پس از خوراک به داستان های Instagram می کنیم. Instagram فقط یک محل الهام و خوش گذرانی  نیست، بلکه یک مکان عمل است و ما می دانیم الهام از هر کجا می تواند باشد.

در Instagram Stories، هنگامی که یک برچسب با یک آیکون کیف خرید مشاهده می کنید روی آن ضربه بزنید تا جزئیات بیشتری در مورد آن محصول مشاهده شود.
از Adidas و Aritzia به Louis Vuitton، مردم توانسته اند از مارک های مورد علاقه خود در سراسر جهان خرید کنند و اکنون می توانید این کسب و کار را در Instagram Stories خریداری کنید.

قابلیت خرید به استوری اینستاگرام اضافه شد

خریداران در Instagram آگاه هستند. آنها Instagram به دنبال آخرین روند و سبک بازار هستند. با استفاده از 300M با استفاده از Instagram Stories هر روز، مردم به طور فزاینده ای محصولات جدیدی را از مارک های مورد علاقه خود پیدا می کنند. Instagrammers در بررسی اخیر خود، گفت کهبینندگان میتوانند اغلب آنها را تماشا می کند تا با مارک های مورد علاقه خود ملاقات کنند، دیدگاه خود را نسبت به محصولات مورد علاقه خود ببینند و محصولات جدیدی را که مربوط به آنها است، پیدا کنند.

#هشتگ استوری اینستاگرام

علامت های تجاری همواره پیشگامان داستان بوده اند، آنها برخی از محتوای قابل مشاهده و جذاب را در پلتفرم ایجاد می کنند. در حال حاضر، شما می توانید مارک های انتخاب شده را در Instagram Stories خریداری کنید تا به زودی بیشتر شود.

خبرهای تکمیلی فیلم تبلیغاتی خرید کالا از استوری

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.