آموزش استفاده از نیم تگ اینستاگرام nametags

  • ۱۱۹۹

این چیز جدیدی نیست که بگوییم اینستاگرام باز هم به سراغ ویژگی‌های اسنپ چت رفته و آن‌ها را با کمی تغییر به پلتفرم جذاب خود آورده. مثلا همین استوری‌های محبوبی که این روزها همه ما درگیرشان هستیم، در اصل برای اسنپ چت بودند و بعدا پایشان به اینستاگرام باز شد.
حالا این موضوعی که برایتان گفتم باز هم اتفاق افتاده و اینستاگرام با الهام از ویژگی اسنپ کد اسنپ چت،‌ ویژگی نیم تگ را در اختیار کاربرانش قرار داده که با آن می‌شود خیلی راحت لیست دوستان را گسترش داد.
به لطف این ویژگی، یک کد دیجیتالی خاص و منحصر به فرد در اختیار هر کاربر قرار می‌گیرد که کاربران دیگر با اسکن آن می‌توانند خیلی سریع تر یک شخص را به دایره دوستانشان اضافه کنند. البته نیم تگ اینستاگرام نسبت به اسنپ کد پیشرفت‌هایی داشته و دست کاربر برای تغییر و شخصی سازی کدهای دیجیتالی باز خواهد بود.
برای هر کد دیجیتالی سه تم رنگی، اموجی و سلفی وجود دارد که کاربر می‌تواند از بین این سه یکی را انتخاب کند. جالب‌ تر اینکه هر یک از این تم‌ها را نیز می‌شود شخصی سازی کرد. مثلا می‌توان اموجی‌های تم اموجی را تغییر داد و ظاهر متفاوتی به کدهای دیجیتالی بخشید.

آموزش استفاده از نیم تگ اینستاگرام nametags

برای دسترسی به نیم تگ و شخصی سازی آن، ابتدا باید به صفحه پروفایل خود بروید. حالا اگر موبایل اندرویدی دارید کافیست آیکون نیم تگ که بالای صفحه قرار گرفته را لمس کنید. اما اگر کاربر موبایل‌های شرکت اپل هستید برای دسترسی به این آیکون باید ابتدا به سراغ آیکون سه خط افقی بروید و منوی کشویی آن را بیرون بکشید. آن وقت اگر به این منو خوب نگاه کنید آیکون نیم تگ را خواهید دید.

آموزش استفاده از نیم تگ اینستاگرام nametags

با فشردن آیکون نیم تگ یک راست به صفحه شخصی سازی آن ارجاع داده می‌شوید و حالا می‌توانید هر طور که می‌خواهید ظاهر کد دیجیتالی خود را تغییر دهید. برای تغییر تم‌ها نیز فقط کافیست نام آن‌ها را لمس کنید تا تم بعدی در مقابلتان ظاهر شود. زمانی که به تم بعدی برده شدید می‌توانید با لمس صفحه، رنگ یا اموجی‌های آن تم را تغییر دهید.
کارتان که با شخصی سازی نیم تگتان تمام شد نوبت به این می‌رسد که یاد بگیرید چطور نیم تگ دیگران را سریعا اسکن کنید و آن‌ها را به جمع دوستان مجازی خود بیاورید. برای این کار بهترین راه این است که به صفحه اکسپلور بروید و از نوار بالایی، آیکون نیم تگ را بفشارید.
با این کار دوربین موبایلتان فعال می‌شود و آن وقت آماده اید که نیم تگ دیگران را اسکن کنید. به محض اسکن نیم تگ یک شخص، پروفایل آن طرف در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید او را دنبال کنید.

  • میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    ممنون از دنبال کردن.
    لطف کنید دنبال کنندگانتون رو در سایت بزارید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.