چگونه در اینستاگرام با تعامل رشد کنیم؟

  • ۱۳۳۵

برای جذب مخاطب و رشد در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام راه های بسیاری وجود دارد که اکثر این راه ها هزینه بر است اما ترفند هایی وجود دارد که از طریق آن میتوان مخاطب جدید جذب کرد.

برای جذب مخاطب و رشد صفحه در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام راه های گوناگونی وجود دارد اما موضوعی که پیش می آید این است که اکثر این را ها هزینه بر هستند و برای صفحه های نوپا در شرایط خاص صرفه اقتصادی ندارند. اما همینجا باید ذکر کنم که البته ربات اینستاگرام از این قضیه مستثنی است زیرا با روش هوشمندانه و هدفمند و از همه مهمتر به صرفه بودن نسبت به بقیه راه ها، نه تنها برای صفحه های نوپا بلکه برای صفحه های بزرگ نیز فایده مند خواهد بود و اثرات مثبتی را برای صفحه شما بدنبال دارد و افراد هدفمند و واقعی جدید به صفحه شما راه پیدا میکنند. اما امروز میخواهم در این مقاله راجب تاثیرات تامل با دیگران درباره شما صحبت کنم.
یکی از تکنیک های خلاقانه و ارزان برای جذب مخاطب جدید در شبکه های اجتماعی این است که صفحه هایی که دنبال کنندگان زیادی دارند و احساس میکنید مخاطبین هدف یکسانی با صفحه شما دارند را پیدا میکنید و آنها را دنبال میکنید و با قرار دادن کامنت های مرتبط با پست خاص صفحه مورد نظر و یا کاربران آن صفحه را به چالش بکشید.
معمولا کامنت های سوالی در این روش عملکرد بهتری دارند اما باید بدانید که برای این موضوع کامنت ها در اینستاگرام چگونه رتبه بندی میشوند. زیرا اگر کامنت شما رتبه خوبی در کامنت ها نداشته باشد به خوبی دیده نمیشه.

چگونه در اینستاگرام با تعامل رشد کنیم؟اصلی ترین فاکتور اینستاگرام برای رتبه بندی کامنت ها این است که کامنت هایی که تعداد لایک و یا پاسخ بالاتری داشته باشند، اولویت بالاتری پیدا میکنند چرا که احتمالا کامنت های چالشی و جذابی بوده اند.
کامنت هایی که توسط افرادی که دنبال کنندگان بیشتری دارند گذاشته میشوند اولویت بالاتری نسبت به سایر کامنت ها دارند.
کامنت هایی که توسط افرادی قرار داده شوند که در گذشته تعامل بیشتری با صفحه منتشر کننده پست داشته اند رتبه بالاتری میگیرند. به طور مثال اگر شما تعامل کننده دائمی صفحه هاصی باشید کامنت های شما نسبت به افرادی که تعامل کمتری نسبت به آن صفحه داشته اند رتبه بالاتری دریافت میکنند.
کامنت هایی که محتوای آنها ارتباط بیشتری با محتوای آن مطلب خاص داشته باشند اولویت بالاتری نسبت به سایر کامنت ها دریافت میکنند پس یعنی کامنت تبلیغاتی عملا جایگاه خوبی در بین سایر کامنت ها دریافت نمیکند.
کامنت هایی که در آنها شخص خاصی منشن شده باشد رتبه خوبی دریافت نمیکند چرا که اینستاگرام احتمال این را میدهد که این کامنت ها نیز تبلیغاتی باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.