ربات اینستاگرام چیست ؟ آشنایی با ربات اینستاگرام

  • ۱۴۷۲

حتما متوجه شده اید که برخی از پیج های اینستاگرام ، فالوور های زیادی دارد و ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه می توان این تعداد فالوور داشت؟ یکی از روش های افزایش فالوور ، استفاده از ربات اینستاگرام است.حال این سوال پیش می آید ساخت ربات اینستاگرام چگونه ممکن است ؟ بهترین ربات اینستاگرام کدام ربات است؟

ربات اینستاگرام چیست ؟

در ابتدای سخن ، می خواهیم بگوییم ربات اینستاگرام چیست؟ ربات اینستاگرام نوعی ربات است که با متصل شدن به اکانت کاربران و انجام یک سری عملیات و فعالیت باعث می شود که اکانت شما بیشتر دیده شود و مخاطبین نیز در صورت تمایل بیشتر شما را فالو کنند ، ربات ها طبق موقعیت جغرافیایی ، هشتگ ، لیست پیج هایی که شما علاقمند به آن هستید ، مخاطبین هدف تان را تعیین می کنند و شما با  استفاده از ربات ، از طریق لایک کردن ، گذاشتن کامنت با فالو کردن اکانت هایی که فکر می کنید به صفحه شما علاقمند هستند ، باعث آشنایی آنها با پیج شما می شود.
وظیفه برنامه یا نرم افزار ربات اینستاگرام ، این است که با پیج شما به دنبال افرادی می رود که احتمالا علاقمند به موضوعات پیج شما هستند رفته و با آنها ارتباط برقرار می کند. البته به صورت دستی هم می توانید این کار را انجام دهید ولی در نظر داشته باشید یکی از مزیت های استفاده از ربات این است که همه کارها به طورت اتوماتیک انجام می شود و شما تنها شاهد نتایج خواهید بود.

ربات اینستاگرام چیست ؟

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

حال که متوجه شدیم ، ربات اینستاگرام چیست ؟ نوبت آن رسیده است که بدانیم ساخت ربات اینستاگرام به چه شکلی انجام می شود؟
ربات های اینستاگرام دو مدل هستند : ربات های نرم افزاری و ربات های تحت وب

ربات های نرم افزاری :

این مدل ربات ها باید روی سیستمی که به طور مداوم به اینترنت متصل است و 24 ساعت شبانه روز روشن است نصب شود. می توانید از یک سرور مجازی و نصب نرم افزار روی آن هم استفاده کنید ولی یکی از مشکلات این ربات ها مشکل آی پی است که با وصل شدن چند پیج به این ربات ها به مشکل برخورده و مجبور می شوید از نرم افزارهای جانبی برای تغییر آی پی استفاده کنید.

ربات های تحت وب :

گونه دیگر ربات ها که ربات های تحت وب هستند به هیچ یک از شرایط گفته شده در قسمت قبل نیاز ندارند ولی مهمترین نیاز آنها این است که توسط یک تیم برنامه نویسی قدرتمند ساخته و پشتیبانی شوند زیرا اینستاگرام هر چند روز یکبار با انجام اقداماتی سعی در از بین بردن ربات ها دارد و ممکن است ربات ساخته شده توسط شما  ، ضمن انجام هزینه بسیار به زودی برای همیشه نابود شود.

دانلود رایگان ربات اینستاگرام

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام

همان طور که مشاهده کردید ، ساخت ربات اینستاگرام در هر مدلی که باشد مشمول هزینه های زیاد و شرایط خاصی است ، ما در این قسمت می خواهیم به معرفی یکی از بهترین ربات های اینستاگرام ، بپردازیم. رباتی به عنوان بهترین ربات تعیین می شود که  امکانات بیشتر ، هزینه کمتر ، کاربران راضی بیشتر و از همه مهمتر امنیت کافی داشته باشد.

 بهترین ربات اینستاگرام ، اینستا ربات

 اینستا ربات یکی از ربات هایی است که کاملا امن و هوشمند است و می تواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند ، این ربات مشکلات ربات های گفته شده در قسمت قبل را ندارد و با این حال جهت جلب اعتماد کاربران ، امکان استفاده از همه قابلیت ها را به صورت رایگان به مدت سه روز ، فراهم آورده است. پس از اتمام این سه روز می توانید بسته به شرایط خود ، یکی از پکیج های 7 روزه الی یک ساله را خریداری کنید و لذت ببرید.

 بهترین ربات اینستاگرام ، اینستا ربات

ربات اینستاگرام روبو کلیک (RoboClick)

این ربات با هوش مصنوعی توانسته تمام رفتارهای یک انسان را شناسایی کرده و در عملیات های ربات آن را اعمال کند. یک ربات کاربر پسند است و می تواند شما را در رسیدن به هدف افزایش فالوور یاری کند.

ربات اینستاگرام روبو کلیک (RoboClick)

ربات اینستاگرام اینستامکس

این ربات نیز وظیفه افزایش و مدیریت فالوور شما های را دارد و با یک سیستم حرفه ای و پیشرفته فالوور های شما را افزایش خواهد داد  ، این برنامه با تمام مرورگرهای وب سازگار است و نیاز به دانلود ندارد ، استفاده از آن آسان بوده و امنیت زیادی دارد.

ربات اینستاگرام چیست ؟  آشنایی با ربات اینستاگرام

اما چرا این همه هزینه برای سایت های ربات افزایش فالوور بپردازید شما میتوانید در کامپیوتر خود این کار را با هزینه ی خیلی کمتر انجام دهید ما پکیج هایی برای افزایش فالوور و لایک داریم که توصیه میکنم به فروشگاه سایت اینستاگرام ها سر بزنید.

فروشگاه اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.