چند ابزار جدید برای امنیت بیشتر در اینستاگرام

  • ۱۱۶۷

اینستاگرام به تازگی ابزار های جدیدی رو ارائه داده که کمک میکنن محیط خیلی امن تری رو در اینستاگرام تجربه کنین.

این ابزار ها طراحی شده اند که اشخاص مشکل ساز رو از برنامه دور نگه دارن و قبل از اینکه مشکلی ایجاد کنن اونا رو شناسایی کنن. این ابزار ها راه های جدیدی برای شناسایی هویت اکانت های معروف اینستاگرام، یک مدل جدید برای تیک آبی گرفتن و سیستم تایید هویت دو مرحله ای بهتری ایجاد کردن.
اگه در حال حاضر توی اینستاگرام فعالیت دارین دیگه نیازی نیست که نگران چیزی باشین.
این ابزارها برای این به اینستاگرام اضافه شدن که بتونین مطمئن شین کسانی که فالو می کنین یا کسانی که باهاشون در ارتباطین ، همونی هستن که ادعا میکنن.

این ابزار ها اینا هستن:

1- در مورد این کاربر (about this account)

این ابزار جدید به کاربر ها اجازه میده که اطلاعات بیشتری در مورد کاربر های پر فالور اینستاگرام پیدا کنن. این یه راه عالی برای تشخیص و تایید هویت اکانت های بزرگ و معروف اینستاگرامه.
میتونین از این ابزار اینجوری استفاده کنین:
1- وارد پروفایل کسی که اطلاعاتشو میخواین بشین
2- روی منو ضربه بزنین و روی “About This Account” کلیک کنین.
3- اینستاگرام بهتون اطلاعات زیر رو نشون میده :
    زمان بارگذاری حساب کاربری
    کشوری که کاربر در اون قرار داره
    کاربر های دیگه ای که فالوور های یکسان با این اکانت دارن
    تغییر نام های کاربری در سال گذشته
    تبلیغاتی که در حال حاضر دارن انجام میدن
به گفته ی اینستاگرام خیلی مهمه که بدونیم این کاریر ها در واقع چه کسانی هستند. مخصوصا اگه دارن محتوای تاثیر گذاری در زمینه ی حوادث روز ، موضوعات سیاسی و اجتماعی پخش می کنن.

چند ابزار جدید برای امنیت بیشتر در اینستاگرام

2- دسترسی بیشتر به تایید هویت (verification)

اگه تا به حال از فیس بوک یا توییتر استفاده کرده باشین ، بدون شک تیک های آبی تایید هویت رو کنار نام های کاربری اونا دیدین. این نشونه ها بیانگر اینن که کاربری که باهاش در ارتباطین در واقع شخصیت سرشناسیه. اینستاگرام هم این نشونه ها رو داره که بهتون کمک میکنه حساب کاربری واقعی افراد معروف یا برند های سرشناس رو از میون چندین اکانت تقلبی راحت تر تشخیص بدین.
کاربر های اینستاگرامی که تعداد زیادی فالوور دارن برای گرفتن این نشونه باید تحت نظارت کمیته ی راهنما و استفاده ی اینستاگرام قرار بگیرن و اون ها رو متقاعد کنن که هویتشون درسته. برای این کار باید یه فرم مخصوص توی برنامه ی اینستاگرام پر کنین. اگه به دنبال گرفتن نشونه ی تایید هویت توی اینستاگرام هستین ، باید توی اون فرم نام کاربری ، نام کامل ، و یه کپی از یکی از مدارک قانونی یا کاریتون رو وارد کنین. بعد از اون اینستاگرام درخواست تایید شما رو بررسی میکنه و بعدا نتیجه رو بهتون اعلام میکنه که شما صلاحیتش رو داشتین یا نه.
اینو بدونین که صرفا درخواست تایید کردن از اینستاگرام ضامن این نیست که اکانتتون تایید بشه.باید یه سری شرایط خاصی که مد نظر اونهاست رو داشته باشین.

 دسترسی بیشتر به تایید هویت (verification)

3- پشتیبانی برای برنامه های تایید هویت زیر مجموعه اینستاگرام (third-party authenticator apps)

در آخر اینستاگرام بهتون اجازه داده که  برنامه های شخص سوم تاییدی رو بتونین با حساب کاربریتون هماهنگ کنین. بنابراین اگه میخواین از این ابزار استفاده کنین:
    وارد پروفایلتون بشین
    روی تنظیمات ضربه بزنین
    تایید دو مرحله ای رو انتخاب کنین
    “Authentication App” رو انتخاب کنین.
نکته! اگه در حال حاضر روی گوشیتون این برنامه ها رو داشته باشین ، اینستاگرام براش یه کد ارتباطی میفرسته. اگه هم که ندارین ، شما رو به گوگل پلی هدایت میکنه تا یکی رو انتخاب کنین و نصب کنین.
این ابزار ها تا آخر هفته ی آینده برای کاربر های اینستاگرام منتشر میشن، پس با خیال راحت بشینین و دیگه نگران نباشین. اینستاگرام فکر امنیت شما رو کرده.

چند ابزار جدید برای امنیت بیشتر در اینستاگرام

بازیابی اکانت اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.