دانلود برنامه وایبر (برای سیمبین) - Viber 2.01 Symbian

  • ۱۵۳۰

  با یک نگاه به دفترچه تلفن یا همان لیست مخاطبان (Contact) در موبایل افراد مختلف، میتوان به این نتیجه رسید که تقریبا نیمی از دوستانتان از نرم افزار وایبر استفاده میکنند.
وایبر یک نرم افزار ارتباطی است که به دلیل قابلیت های فراوان، کاربران زیادی را جذب خود کرده است. توسط نرم افزار Viber میتوانید اقدام به ارسال متن، عکس، صدا، و فیلم برای سایر کاربران نمایید. وایبر به لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما دسترسی دارد و وضعیت وایبر آنها را نمایش میدهد. همین هم باعث میشود استفاده از وایبر آسان و لذت بخش باشد.
(البته برای استفاده از وایبر باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین مخاطب مورد نظر شما نیز باید وایبر را روی موبایل خود داشته و به اینترنت نیز متصل باشد)
علاوه بر ارتباط دو طرفه، توسط وایبر میتوان گروه های مختلفی ایجاد کرد. با ارسال مطلب در یک گروه، آن مطلب برای تمام کاربران عضو قابل مشاهده خواهد بود.
همچنین اگر سرعت اینترنت شما مناسب باشد، توسط وایبر میتوانید تماس رایگان صوتی برقرار کنید. این نرم افزار فقط از ترافیک اینترنت شما استفاده میکند و هزینه اپراتور موبایل ندارد.
اگر موبایل با سیستم عامل سیمبین دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

دانلود برنامه وایبر (برای سیمبین) - Viber 2.01 Symbian

 مهم ترین ویژگی های نرم افزار Viber:

- برقراری ارتباط صوتی و تصویری رایگان
- ارسال پیامک رایگان
- کیفیت صدای عالی
- ارسال تصویر رایگان
- ارسال موقعیت جغرافیایی با پیامک

مهمترین تغییرات نسخه Viber 2.01:

- بهبود کلی نرم افزار
- رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 1.73 مگابایت
توضیحات: دانلود برنامه Viber 2.01 Symbian S60

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.