نحوه جابجا کردن و حذف کردن فیلتر‌های اینستاگرام

  • ۹۰۶۰

شکی در این نیست که اینستاگرام یک اپلیکیشن ویرایش و اشتراک‌گذاریِ عکسِ فوق‌العاده است. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت و قابلیت‌های Instagram، قابلیت ویرایش و فیلتر گذاشتن روی عکس‌ها است. حدود ۴۰ فیلتر مختلف در اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد و در اغلبِ موارد، ما فقط از چند مورد خاص استفاده میکنیم و به بقیه هیچ کاری نداریم! اگر شما هم چنین شرایطی دارید، باید بدانید که میتوانید فیلتر‌هایی که استفاده نمیکنید را کلا ناپدید و مخفی کنید تا دیگر نمایش داده نشوند؛ همچنین میتوانید فیلتر‌های مورد نیازتان را نیز جابجا کنید و آن‌ها را دمِ دست‌تر قرار دهید! امروز نحوه انجام این کار را شرح خواهیم داد.

چگونه فیلتر‌های اینستاگرام را به سلیقه خودمان بچینیم، یا حتی حذف کنیم

Instagram filters to our taste, or even remove them

مثل همیشه، یک عکس بگیرید یا یک عکس انتخاب کنید و به جلو بروید تا به قسمتِ فیلتر‌ها(Filters) برسید. حالا فیلتر‌ها را رد کنید تا به آخرین گزینه که Manage نام دارد برسید. این گزینه را لمس کنید تا وارد صفحه‌ی Manage Filter شوید.

چگونه فیلتر‌های اینستاگرام را به سلیقه خودمان بچینیم، یا حتی حذف کنیم

حالا اگر از یک فیلتر خوشتان نمی‌آید! یا اینکه هیچ‌وقت از آن استفاده نمیکنید، کافیست روی دایره‌ی مقابل آن را لمس کنید تا تیکِ آن برداشته شود. همانطور که میبینید، ما فیلتر Gingham را غیر‌فعال کردیم.

Instagram filters to our taste, or even remove them

اگر میخواهید جای فیلتر‌ها را عوض کنید و مثلا، آن‌هایی که بیشتر استفاده میکنید را نزدیک‌تر بیاورید، میتوانید این کار را انجام دهید. کافیست علامتِ ۳‌خط را که کنارِ اسم فیلتر قرار دارد را لمس کنید و نگه دارید، آن‌کاه آن را به بالا یا پایین بکشید و در نقطه‌ای که مدنظران است رها کنید.

نحوه جابجا کردن و حذف کردن فیلتر‌های اینستاگرام

البته راه دیگری نیز برای حذف کردن فیلتر‌ها و جابجایی آن‌ها در اینستاگرام وجود دارد. میتوانید در صفحه‌ای که فیلتر‌ها قرار دارند، دستتان را روی فیلتر مورد نظر قرار دهید و آن را نگه دارید، سپس آن را چپ و راست ببرید و در نقطه‌ای که تمایل دارید رها کنید تا از این به بعد در آنجا قرار بگیرد. همچنین، اگر میخواهید فیلتر را غیر‌فعال کنید، کافیست آن را نگه دارید و رویِ نوشته‌ی Drag to Hide ببرید و رها کنید تا غیر‌فعال شود.

نحوه جابجا کردن و حذف کردن فیلتر‌های اینستاگرام

بخوانید : آموزش تعغیرات و کم و زیاد کردن شدت فیلترهای اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.