مدیریت هشتگ در اینستاگرام

  • ۱۱۹۵

هشتگ ها در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار هستند. زمانی که شما به پست خود هشتگ اضافه می‌کنید، کمک خواهید کرد که پست شما بتواند بهتر در جستجو یا بخش Explore اینستاگرام ظاهر شود.

همانطور که همه شما میدانید هشتگ ها در اینستاگرام نقش تاثیر گذاری را در ارتقا و بهتر دیده شدن پست های صفحه شما دارند. اینکه بدانیم چطور باید از هشتگ ها استفاده کرد نکته قابل توجه ای است و به همین راحتی نمیتوان از آن گذشت.

مدیریت هشتگ در اینستاگرام

استفاده از هشتگ در اینستاگرام بسیار آسان است اما گاهی بعضی از کاربران در همین کار مفید و ساده چنان به اشتباه استفاده میکنند که تاثیرات مثبتی را برای صفحه خود به ارمغان می آورند.
طبق الگوریتم جدید اینستاگرام استفاده از هشتگ های نامرتبط با پست و مهمتر اینکه افراط در هشتگ ها پست شما بازخورد مثبتی از آن هشتگ نخواهد داشت. درواقع هرچه هشتگ شما با متنی که نوشته اید نزدیک و هماهنگ تر باشد تصویر و متن شما در موضوعات جستجو شده بهتر نمایش داده می شود.
هشتگ را میتوانید هرکجا از متن ارسالی خود استفاده کنید ولی باید توجه ویژه ای به ارتباط آن با موضوع متن داشته و بیش از دو عدد در یک متن بکار نبرید. سعی کنید تا عبارتی عمومی و مناسب پیدا کنید که دیگران نیز بطور معمول از آن استفاده میکنند. عبارات یا کلمات خاص و طولانی موجب ناکارآمدی استفاده از هشتگ میشود.

مدیریت هشتگ در اینستاگرام

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه کرد خوانا بودن هشتگ‌ها است. زیرا میتواند خوانندگان زیادی را جمع کند و اطلاعات مختلف پیرامون آن جمع‌آوری شود.
سعی کنید از هشتگ های بدون معنی پرهیز کنید . حتما کلمه ای را مورد استفاده قرار بدهید که در صورت تخصصی بودن نیز برای کاربران متخصص آشنا باشد.
به هیچ عنوان توصیه نمیشود که از هشتگ ها زیاد استفاده کنید. زیرا افراط در استفاده از هشتگ میتواند سه مشکل جدی برای صفحه شما پیش آید.
اول: اینکه حس خاطب را بد میکند و در خواندن ادامه مطلب شما انگیزه ای پیدا نمیکند.
دوم: افراط در هشتگ حس تبلیغ را برای مخاطب نشان میدهد. یعنی شما با استفاده زیاد از هشتگ های مختلف سعی در تبلیغ و معرفی صفحه خود هستید و به مفهموم و پیام پست خود توجهی ندارید. این کار برای برند یا شرکت شما چندان مطلوب نیست و اثر منفی بر جای میگذارد و بازتاب مثبتی را در پی نخواهد داشت.

مدیریت هشتگ در اینستاگرام

سوم: اینکه پست‌های شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم یا هرزنامه در نظر گرفته می شوند.
سخن آخر اینکه:
اگر از هشتگ ها به درستی استفاده کنید میتوانید نتایج خوبی را بدست بیاورید. هشتگ های خود را مدیریت کنید و ببینید کدام هشتگ برای شما بهترین نتیجه مثبت را به همراه دارد از آن استفاده کنید. بیننده را با هشتگ های خود گمراه نکنید بگذارید بیننده ارتباط پست با هشتگ ها را حس کند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.