آموزش نظم دهی و طبقه بندی به بخش بوک مارک در اینستاگرام

  • ۱۵۱۸

یکی از ویژگی های مهم و ارزشمند اینستاگرام بعد از بروز رسانی های اخیر این است که می توانید برای خود مجموعه و کلکسیونی از عکس هایی داشته باشید که به آن ها علاقه دارید. پیش از این این کار شدنی نبود اما حالا بوک مارک کردن این کار را برای تان به راحتی انجام خواهد داد.
 دقت کنید که تمام این ویژگی ها به بوک مارک شدن ربط پیدا نمی کند. ما در این مقاله به شما پیشنهاد هایی می دهیم که از طریق آن بتوانید مجموعه ای از دوست داشتنی های اینستاگرام را برای خود داشته باشید.

Bookmark کردن عکس ها در اینستاگرام

اولین پیشنهاد ساده این است که در بخش Bookmark اینستاگرام آن چه را که دوست دارید ذخیره کنید. به عکس زیر نگاه کنید. در این جا شما می توانید به راحتی با زدن این نشانه تصویر مورد نظر را به بوک مارک منتقل کنید.

Bookmark کردن عکس ها در اینستاگرام

Collection سازی کنید

زمانی که بوک مارک را انجام دادید می توانید به کمک قابلیت Create Collection یک مجموعه را برای خود ایجاد کنید. با این قابلیت می توانید مجموعه را استارت زده و نام آن را انتخاب کنید. Create Collection به شما امکان ایجاد مجموعه های مختلف را می دهد.

آموزش کامل کالکشن سازی در اینستاگرام

 آموزش نظم دهی و طبقه بندی به بخش بوک مارک در اینستاگرام

انتخاب تصاویر مختلف از مجموعه و ذخیره سازی

اگر شما بخواهید می توانید از مجموعه تصاویر خاصی را انتخاب کنید و به طور اختصاصی آن ها را ذخیره کنید. دقت کنید که اولین تصویری که ذخیره می کنید کاور صفحه مجموعه تان می شود. جالب اینجاست که می توانید این بخش را ویرایش کنید و به طور کامل شخصی سازی کنید.

آموزش انتخاب تصاویر و ایجاد آلبوم در اینستاگرام

انتخاب تصاویر مختلف از مجموعه و ذخیره سازی

زمانی که شما شمار زیادی از مجموعه ها را ایجاد کردید، حالا می توانید به کمک بوک مارک، امکان ذخیره سازی را به راحتی فراهم آورید. با دیدن عکس مورد علاقه نشان گر بوک مارک را بزنید و مجموعه ای انتخاب کنید که به تصویر مورد نظر ارتباط دارد. اینگونه می توانید با طبقه بندی بخش بوک مارک خود، نظم چشم گیری به اینستاگرام خود بدهید.

 آموزش نظم دهی و طبقه بندی به بخش بوک مارک در اینستاگرام

***

  • هادی اسماعیلی فضل
    سلام وب خوبی دارین
    تک بیت ناب با عکس نوشته خواستین در خدمتیم
    از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
    هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم
    موفق باشین

  • عالی بود
    لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. شیک بار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.