رفع مشکل دایرکت اینستاگرام Direct Problema Instagram

  • ۱۴۳۴۹

چند وقتی است که اینستاگرام قابلیتی به نام دایرکت را در اختیار کاربرانش قرار داده تا به کمک آن بتوانند درست مثل پیامرسان هایی مانند تلگرام با دوستانشان به صورت خصوص چت کنند. در مقالات قبلی اینستاگرام ها در خصوص ترفند های مختلف شبکه اجتماعی اینستاگرام و قابلیت دایرکت توضیحاتی ارائه دادیم برای مثال نحوه ارسال پیام خصوصی در اینستاگرام را بررسی کرده و نحوه ارسال استوری به دایرکت اینستاگرام را آموزش دادیم. در این مطلب نیز قصد داریم به مشکل دایرکت بپردازیم و بگوییم در صورت باز نشدن دایرکت اینستاگرام چه اقداماتی می توانید انجام دهید.

چقدر با قابلیت دایرکت اینستاگرام آشنا هستید ؟

همانطور که در مقاله دایرکت در اینستاگرام به طور مفصل در خصوص این سرویس توضیح دادیم ، دایرکت قابلیتی است که به شما اجازه می دهد پیام ها و تصاویر خود را به صورت خصوصی تنها برای یک یا چند نفر ارسال کنید و یا پست های موجود در قسمت Feed و یا استوری ها را به صورت مسیج برای دوستانتان ارسال کنید. شما حتی می تواند از طریق دایرکت برای ساخت گروه اینستاگرام اقدام کرده و عکس ها و پیام های مورد نظرتان را تنها با عده خاصی به اشتراک بگذارید.

دلایل بروز مشکلات دایرکت اینستاگرام

عوامل متعددی می توانند موجب باز نشدن دایرکت اینستاگرام و بروز مشکل در این سرویس شوند. کندی و یا اشکال در اتصال اینترنت ، بلاک شدن در اینستاگرام ، بروز خطا در اپلیکیشن و موارد بسیار دیگری می توانند دایرکت شما را دچار ختلال کنند. اگر با مشکل ارسال دایرکت روبرو شدید پیشنهاد می کنیم یک به یک تمامی این عوامل را بررسی کرده و برای رفع ایراد آن ها اقدام نمایید.

راه های رفع مشکل ارسال دایرکت اینستاگرام
ریستارت کردن دستگاه:

ریستارت کردن گوشی راه حلی ساده است که در موارد زیادی می تواند مشکلات جزئی موجود در گوشی شما را برطرف نماید. پس در ابتدا پیشنهاد می کنیم پیش از هر گونه اقدامی برای رفع مشکل دایرکت ، یک بار گوشی خود را ریستارت کنید.

اتصال اینترنت:

بررسی سلامت APN کانکشن اینترنت و وای فای در مشکل ارسال دایرکت اینستاگرام

ایراد در اتصال به اینترنت و یا کندی آن می تواند اپلیکیشن اینستاگرام شما را با چنین مشکلاتی روبرو کند.ابتدا یک بار وای فای گوشی خود را خاموش کرده و پس از چند لحظه دوباره به آن متصل شوید اگر با این کار مشکل برطرف نشد در ادامه می توانید تنظیم dns را در گوشی خود تغییر دهید. اما اگر از اینترنت همراه استفاده می کنید .

حذف و نصب دوباره اپلیکیشن:

در بسیاری از موارد چنین مشکلاتی پس از بروزرسانی برنامه به وجود می آیند و بروز خطا در زمان آپدیت موجب می شود برنامه به درستی کار نکند. برای رفع مشکل ارسال دایرکت یک بار این برنامه را به طور کلی از گوشی خود حذف کرده و دوباره برای دانلود و نصب آن اقدام کنید. برای این کار می توانید مقاله پاک کردن نرم افزار گوشی را مطالعه کنید.

آپدیت Instagram به آخرین نسخه برنامه برای رفع باز نشدن دایرکت اینستاگرام

برای آپدیت و عوض کردن نسخه ی اینستاگرام خود مخصوص اندروید موبایلتون به این صفحه بروید.
شما همچنین می توانید از گوشی خود با یک اکانت دیگر برای ارسال دایرکت اقدام کنید تا مشخص شود ایراد از گوشی شما است یا اکانت اینستاگرامتان دچار مشکل شده. اگر از اکانت های دیگر هم نمی توانید به درستی از دایرکت استفاده کنید می توانید موقتا از نسخه ی کامپیوتری دایرکت استفاده نمایید.

استفاده از برنامه های جایگزین مانند اپ ویندوز یا شبیه ساز ها به طور موقت

پاک کردن کش و دیتا:

همانطور که در مقالات پاک سازی حافظه پنهان اندروید و پاک کردن کش اینستاگرام در آیفون توضیح دادیم اگر کش گوشی شما پر شده باشد و فایل های اضافی زیادی دستگاه شما را پر کرده باشند عملکرد اپلیکیشن های نصب شده کاهش پیدا می کنند. شما می توانید با پاک کردن کش و دیتا این موارد اضافی را حذف کرده و مشکل دایرکت اینستاگرام را برطرف کنید.

برای دانلود دایرکت اینستاگرام اندروید به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.