اشتباهات رایج اینستاگرام

  • ۱۱۵۰

از آنجایی که رقابت در اینستاگرام زیاد است، برندها باید بسیار دقت کنند که با خطاهای سهوی و ناشی‌گری مخاطبان خود را از دست ندهند.

امروزه اینستاگرام در بین افراد مشهور افراد خلاق، هنرمندان ، بازاریابان، نهاد های گوناگون و همچنین در بین عموم مردم با سلیقه ها و علایق مختلف جایگاه ویژه خود را پیدا کرده و از این رو محبوبیت به اشتراک گذاری تصاویر در این شبکه اجتماعی امری است که با سرعت زیادی رو به افزایش است.
باطراحی یک استراتژی دقیق میتوان اهداف هوشمندانه‌ای تعیین کرد، محتوای عالی به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را درگیر کنید و به تعامل وا دارید. آن وقت می‌توانید طرفداران زیادی پیدا کنید.
 برای اینکه بتوانید از اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید، باید به اعداد توجه کنید. با آزمون و خطا، می توانید به این نتیجه رسید که چه زمانبندی ای برای پست گذاشتن، چه نوعی از محتوا، هشتگ ها و کپشن ها بهترین واکنش و بیشترین تعامل با مخاطبانتان را به همراه می آورد.

بخوانید : هفت اشتباه رایج که نباید در بازاریابی اینستاگرام انجام دهید

عدم توجه به کپشن ها

اگر میخواهید باعث افزایش تعامل با مخاطبانتان باشید ، نمی‌توانید کپشن‌های اینستاگرامتان را نادیده بگیرید. استفاده از کپشن‌های مناسب در اینستاگرام نه تنها به پست‌های شما ویژگی و محتوا می‌دهند، بلکه می‌توانند موجب واکنش‌های احساسی مخاطبانتان شوند.

استفاده های نابجا و غلط در هشتگ گذاری

استفاده‌ی نابجا از هشتگ‌ها انواع مختلفی دارد، که شامل استفاده‌ی بیش از حد از هشتگ‌ها یا استفاده‌ی کم از آن‌ها و استفاده از هشتگ‌های نامربوط می شود.
هشتگ‌ها معمولاً برای فراهم کردن امکان کشف توسط دیگر کاربران استفاده می‌شوند و برای دیگران امکان پیدا کردن موضوعات، در صورت استفاده از کلید‌واژه‌های مرتبط را فراهم می‌کنند. بنابراین اگر پست‌های خود را با بسیاری از هشتگ‌های نامربوط پر می‌کنید در معرض پایین‌ آوردن ارزش اکانت خود و ریسک از دست دادن اعتبار قرار می‌گیرید.

۹ چیزی که هرگز نباید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

همچنینی باید خاطر نشان کرد که اگر محتوای با کیفیتی دارید اما از هیچ هشتکی استفاده نکرده‌اید، یک فرصت عالی برای کشف شدن و تعامل با مخاطبانتان را از دست می‌دهید.

بی اعتنا بودن به کاربران اینستاگرام

اینستاگرام ابزاری نیست که بعد از انجام تنظیمات و گذاشتن پست، فراموشش کنید. بلکه در اینجا مهم است که ارتباطات معناداری ایجاد کنید.

۹ چیزی که هرگز نباید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

بخوانید : 9 چیزی که نباید در اینستاگرام به اشتراک بگزارید

بی توجهی کردن به استوری های اینستاگرام

اگر به دنبال ارتباط مستقیمی با مخاطبانتان هستید، حتماٌ از این ویژگی اینستاگرام استفاده کنید.

استفاده ناکافی از ابزارهای ویرایشگر عکس و ویدئو می باشد.

 ویرایش عکسها و ویدیوهای اینستاگرام شما میتواند بیش از 45 درصد تعامل را افزایش دهد. اگر از این مرحله صرف نظر می کنید در واقع فرصت بسیار بزرگی را از دست می دهید.
از سوی دیگر، لازم نیست بیش از حد پست خود را ویرایش کنید که عکس اصلی قابل تشخیص نباشد.در حد ایجاد تعادل در عکس ، تنظیم روشنایی و اضافه کردن فیلتر .
شناخت برخی از اصول ساده عکاسی و در دسترس بودن برنامه های بی شمار ویرایش عکس به این معنا است که برای داشتن تصاویر خوب و باکیفیت هیچ عذری وجود ندارد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.