مدیریت اینستاگرام در چند مرحله

  • ۱۰۶۳

اینستاگرام در واقع دریچه ای برای گسترش کسب و کار برای تمامی مشاغل است و اگر بتوانید بدرستی مدیریت اینستاگرام انجام دهید، میتوانید به راحتی کسب و کار خود را رونق ببخشید

در این مقاله سعی داریم برای کاربران مبتدی که تازه شروع به راه اندازی پیج کسب و کار خود در اینستاگرام کرده اند، راهنمایی کنیم که به چه صورت میتوانند کسب و کار خود را در اینستاگرام مدیریت و اینکه بصورت هدفمند به مردم در هر منطقه ای که مدنظرشون است معرفی کنند.

مدیریت اینستاگرام به چند مرحله تقسیم میشود:

مدیریت اینستاگرام در چند مرحله

مرحله اول: ساخت، راه اندازی و انتخاب اسم مناسب برای صفحه اینستاگرامتان با موضوع کسب و کارتان و سعی کنید در ان پیج در قسمت بیو و پروفایل عکس مناسب انتخاب کنید.
مرحله دوم: تولید محتوا جذاب همراه با کپشن و هشتگ های مرتبط با موضوع کارتان
مرحله سوم: تبلیغات در اینستاگرام، مهمترین بخش شما است که باعث میشود به هدفتان برسید که این مرحله به 2 بخش تقسیم میشود.

تبلیغات هدفمند یا تبلیغات اینفلوئنسر
تبلیغات هدفمند

بهترین و هدفمند ترین روش برای تبلیغ روش تبلیغات هدفمند میباشد.شما در این روش بصورت مستقیم در دید کاربری قرار خواهید گرفت که مرتبط با کارتان میباشد در واقع علاقمند به صفحه شما است.
این روش خیلی هدفمند است و شما میتوانید با انالیز کامل از هدف هایتان مخاطبین خود را بررسی و مورد هدف قرار دهید تا درصد موفقیت شما افزایش یابد.
در اینستاگرام شما میتوانید توسط سیستم مدیریت اینستاگرام روبوکلیک به راحتی مخاطبین خود را هدف قرار دهید از هر منطقه و موقعیتی که بخواهید.و بصورت شبانه روز به هدف هایتان معرفی و تبلیغ شوید.

مدیریت اینستاگرام در چند مرحله

تبلیغات اینفلوئنسر

این روش، پر هزینه است و هدفمند نمیباشد و درصد موفقیت هم مشخص نیست، و در واقع تبلیغ شما برای همه کاربران نمایش داده میشود حتی کاربری که به صفحه شما علاقمند نمیباشد.
این نوع تبلیغات در پیج های سلبریتی ها و افرادی انجام میشود که دارای فالوور زیادی هستن.
این روش حتی دارای تست نیز نیستند اما شما در تبلیغات هدفمند حتی تست رایگان هم دارید و درصورت رضایت خرید میکنید.

مدیریت اینستاگرام در چند مرحله

با توجه به تجربه کارشناسان مجموعه روبوکلیک زمانی که نوع کسب و کارتان مشخص و هدف هایتان را بررسی کردید و اگر محصول شما برای اکثر مردم مورد استفاده میباشد این نوع تبلیغ تاثیر گذار هستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.