ارائه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

  • ۱۰۹۴

اهداف تبلیغات و دوراندیشی نسبت به نتایج آن یکی از مهمترین گام ها قبل از اجرایی شدن آن است. تبلیغات هدفمند و با استراتژی های از پیش تعیین شده فرایند فروش و برندینگ را تسهیل می نماید.

امروز در این مقاله قصد داریم تا با گام هایی اساسی در رابطه با تبلیغات هدفمند در اینستاگرام آشنا شویم.

ارائه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

گام های زیر مجموعه ای از باورها و روش هایی است که برای افزایش شانس موفقیت در تبلیغات، از جمله تبلیغات اینستاگرام  اثبات شده اند.

1. جمع آوری اطلاعات لازم برای نوشتن متن آگهی

اطلاعاتی که تهیه کننده آگهی باید در مورد کالا یا خدماتی که ارائه میدهد کسب نماید. اطلاعاتی همچون آگاهی از محصولات و خدمات خود و اینکه چه کیفیت و مزیتی را برای مشتری به همراه دارد. اطلاعاتی راجب محصولات رقیبان خود، قیمت و ارزش کالا در بازار و...
2. اطلاعاتی را درباره ی مصرف کنندگان محصولات خود بدست آورید.
باید بدانید جامعه تبلیغات شما چه کسانی از چه قشری از جامعه هستند. و چه کسانی در تصمیم خرید نفوذ دارند

3. بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند

یکی از راه های مقدم کردن مردم، استفاده از تحقیقات بازار است. اگر فکر می کنید ارتباطات بازاریابی راهی برای گفت وگو با مشتریان است، پس تحقیق کنید مردم در کجا دوست دارند چه چیزی را بشنوند یا نشنوند و آیا محصول و ارتباطات شما همان چیزی است که می خواهند بشنوند. اگر باهوش باشید، محصول و ارتباطات شما متاثر از خواسته بازار هدف خواهد بود

ارائه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام


4. همه چیز را یکی و راستا کنید طوری که دوگانگی برای مخاطب پیش نیاید.

مشتریان  به دنبال برندهایی هستند که به چیزی که ارائه می کنند اعتماد داشته باشند. بنابراین باید همه چیز را یکی کنید. محصول، قیمت، تبلیغ، وعده های بازاریابی، پیامی که از طرف رسانه ها و اشخاص مختلف ارسال می کنید و… را یکی کنید.

5. اگر بودجه محدودی دارید لازم است استراتژی داشته باشید.

برای پولدار شدن باید ممتاز باشید. سعی نکنید برای همه ی مردم، همه چیز را ارائه کنید. با گسترش شبکه کاری خود بدون استثنا کردن کسی، در واقع در حال کاهش دادن شانس موفقیت خود هستید.

6.  جذاب ترین موضوع را به گونه ای به کار ببرید تا اولین چیزی باشد که دیده یا شنیده می شود.

هر آگهی فقط باید یک ایده اصلی داشته باشد.

7.آگهی ها باید برای مخاطبین مرتبط و غیرمنتظره باشند.

مرتبط بودن موجب مفید بودن و غیرمنتظره بودن موجب موردتوجه قرار گرفتن می شود. تنها تعداد کمی از آگهی ها مرتبط و غیرمنتظره هستند. شما باید هر دو باشید.
آگهی دهنده های با تجربه دائم تلاش می کنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.