Giveaway اینستاگرام چیست؟

  • ۱۲۲۳

giveaway تکنیکی جدیدی که برای جذب مخاطبین جدید میتوان استفاده کرد. که معمولا با اهداف تبلیغاتی به صورت رایگان همراه است. در ادامه به بررسی این تکنیک خواهیم پرداخت.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که giveaway اصطلاحی که در اینستاگرام بکار برده میشود یا در جایی شنیده اید چه معنی میدهد؟! با اینستاگرام ها همراه باشید تا پاسخ سوالتان را در این مقاله برسید با ما همراه باشید...

Giveaway اینستاگرام چیست؟


giveaway اصطلاحا به چیزی میگویند که معمولا با اهداف تبلیغاتی همراه است. giveaway میتواند هر چیزی باشد ، یک هدیه، اشتراک رایگان ، کد تخفیفی کالا یا حتی یک محتوای مفید مثل کتاب های الکترونیک. با این تکنیک میتوان مخاطبین جدید را به صفحه خود جذب کنید.
این روزها giveaway ها شکل جدیدی پیدا کرده اند و کاملا رایگان نیستند. در واقع کسب و کارها به جای اهدای رایگان هدایا در ازای آن از کاربران میخواهند که برندنشان را به دوستان خود معرفی کنند یا در یک مسابقه خاص شرکت کنند.

Giveaway اینستاگرام چیست؟


به طور مثال در ویدیو های زیر نمونه ای از giveaway را مشاهده میکنید که توسط صفحه صدف بیوتی انجام شده است.  که در این تکنیک به ازای منشن کردن  5 نفر از دوستانتان در کامنت ها، در قرعه کشی شرکت داده میشوید. که این روش تاثیر بسزایی در رشد میزان دنبال کنندگان این صفحه داشته است. که به این تکنیک giveaway گفته میشود.زیرا هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم با مسابقه همراه است.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.