اینستاگرام روش های بیشتری را برای خرید معرفی کرد

  • ۱۰۲۹

اینستاگرام با بروز رسانی جدید خود راه های جدیدی را برای کشف و ارتباط با مارک ها و محصولاتی که شما به آنها علاقه دارید، باز می کند.

برای دریاف این بروزرسانی میتوانید نسخه را از این صفحه دانلود کنید.

اینستاگرام بازار جذابی است که در کل دنیا و در کشور ما محبوبیت زیادی کسب کرده است و از قابلیتهای مختلف آن جهت گسترش بازار کسب و کار استفاده کرد.
اینستاگرام سه روش جدید را برای کشف محصولات جدید معرفی میکند تا در صورت نیاز بتوانید محصول مورد علاقه خود را پیدا و خرید کنید.
1.  وقتی محصول مورد علاقه خود را در اینستاگرام میبینید و به آن نیاز دارید میتوانید آن را در مجموعه خرید خود ذخیره کنید تا بعدا آن را بازبینی کنید.
هنگامی که محصول مورد علاقه خود را مشاهده میکنید کافی است نماد ذخیره در گوشه سمت راست پایین  را ضربه بزنید تا آن را به مجموعه خرید خود ذخیره کنید. درست مانند مجموعه های موجود، می توانید از خرید خود از طریق نمایه خود به خرید خود دسترسی پیدا کنید.
درواقع این راه آسان ترین راه  برای نگه داشتن لیست علاقه مندی های  شماست.

اینستاگرام روش های بیشتری را برای خرید معرفی کرد

2. اینستاگرام  یک طراحی مجدد زبانه Shop در نمایه های کسب و کار را آزمایش می کند تا کاربران بتوانند  به سرعت تمام محصولات برجسته شده در پست های خرید خود را ببینند.
هنگام بازدید از یک نمایه کسب و کار، کافی است دکمه «فروشگاه» را فشار دهید تا محصولات خود را مشاهده کنید، مانند نام محصول ، قیمت و پستی که مورد نظر  است.

اینستاگرام روش های بیشتری را برای خرید معرفی کرد

3. اینستاگرام همچنین اضافه کرده که کاربران میتوانند فیلم هایی را که از مارک های مورد علاقه خود مشاهده میکنند، خرید هم انجام دهید.

درواقع  وقتی یک نام تجاری را که دنبال میکنید، یک ویدیو را از محصول جدیدش به اشتراک گذاشته است ، کافی است به نماد خرید در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید تا محصولات برجسته را آشکار کنید و در مورد آن محصولات بیشتر بدانید.

اینستاگرام روش های بیشتری را برای خرید معرفی کرد

اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.