دلیل تایید نشدن درخواست تیک آبی از طرف اینستاگرام چیست؟ رفع مشکل

  • ۱۴۵۳

اگر درخواست تیک آبی شما ز طرف اینستاگرام تایید نشده است حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله در مورد دلیل اینکه که چرا درخواست شما از طرف اینستاگرام تایید نشده است صحبت میکنیم.

همانطور که همه شما میدانید اینستاگرام در تنظیمات اپلیکیشن خود قابلیتی را قرار داده است که که کاربران میتوانند از طریق این قابلیت از اینستاگرام درخواست تیک آبی کنند یا به اصطلاح Verified Badge کنند.
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد:

5 قدم برای گرفتن تاییدیه اینستاگرام (نشان تیک آبی)

چرا درخواست تیک آبی من از طرف اینستاگرام تایید نشد؟

اول از هرچیز باید بدانید که هرگاه که درخواست تیک آبی شما از طرف اینستاگرام لغو شود شما تا 30 روز قادر به ارسال درخواست مجدد نخواهید بود و اینکه هر باری که با لغو درخواست مواجه میشوید امکان اینکه شانس صفحه شما در درخواست های بعدی کاهش پیدا کند، نیز وجود دارد. این موضوع را اشاره کردم تا به درستی درخواست خود را ارسال کنید، که نتیجه بگیرید و از این فرصت درست استفاده کنید.

1. دلیل اصلی عدم موافقت اینستاگرام با اکثر درخواست ها فاکتوری تحت عنوان قابل توجه بودن یا Notability است.

فاکتور Notability در اینستاگرام

5 قدم برای گرفتن تاییدیه اینستاگرام (نشان تیک آبی)

این فاکتور اصلی ترین فاکتور اینستاگرام برای اهدای تیک آبی است و به این موضوع اشاره دارد که شما باید  یک نام شناخته شده باشید و اسمتون توسط افراد زیادی در اینستاگرام جستجو شده باشد و همچنین تعداد قابل توجهی فالوور داشته باشید.

2. دلیل دوم در مورد مدارک ارسالی است. تمامی مدارک فارسی زبان برای اینستاگرام هیچ اعتباری ندارد، مثل کارت ملی، شنلسنامه و...

برای ارسال درخواست دو حالت وجود دارد که یکی برای صفحات شخصی و دیگری برای صفحات برندها میباشد.که:

مشکلات تایید اینستاگرام

* برای صفحات شخصی بهترین مدرک ممکن تصویر صفحه اول و دوم پاسپورت است.
* برای صفحات برند ها مدارک ثبت برند بین المللی و یا خارج از ایران قابل ارائه هستند.
3. نکته بعدی اینکه نام مندرج شده در مدرک ارسالی ( پاسپورت یا مدارک ثبت برند) باید با Fullname صفحه شما در اینستاگرام یکسان باشد. در غیر اینصورت احتمال رد شدن درخواست شما بیشتر میشود.
4. نکته آخر هم اینکه داخل بیوگرافی صفحه شما نباید لینک سایر شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، توئیتر و... باشد. زیرا وجود چنین لینک هایی در بیوگرافی اینستاگرام، نیز احتمال لغو درخواست شما را بالا میبرد.

5 قدم برای گرفتن تاییدیه اینستاگرام (نشان تیک آبی)

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.