نحوه لغو درخواست و مشاهده لیست دوستی فالو در اینستاگرام

  • ۲۴۷۱

امروزه اکثر کاربران اینستاگرام (Instagram)، صفحه شخصی خود را خصوصی یا Private می‌کنند و شما برای فالو کردن (Follow) آن ها باید درخواست ارسال کنید. اما شاید زمانی بخواهید  درخواست های دوستی فالو خود را پس بگیرید و آن را لغو کنید. در صورتی که تعدا درخواست های شما بالا باشد به یاد آوردن نام کاربری تمام افراد کار دشواری است، در ادامه نحوه مشاهده لیست درخواست ها و روش پس گرفتن درخواست دوستی در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

آموزش مشاهده لیست درخواست های دوستی ارسال شده در اینستاگرام

How to see a List of sent Follow Requests on Instagram

شما می توانید در پروفایل افرادی که درخواست فالو برای آن ها ارسال کرده اید، به راحتی با تاچ روی Requests درخواست خود را پس بگیرید. اما اگر شخص آیدی خود را عوض کرده باشد و نتوانید پروفایل او را پیدا کنید چه؟ یا شاید هم به هر دلیل بخواهید لیستی از افرادی که برای آن ها درخواست فرستاده اید را مشاهده نمایید. در ادامه روش انجام این کار را آموزش خواهیم داد.
روش دیدن لیست ریکوئست فالو در اینستاگرام
قبل از تلاش برای دیدن لیست درخواست دوستی در اینستاگرام، شما باید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید و این روش در برنامه اینستاگرام روی آیفون و اندروید کار نمی کند. ابتدا به سایت اینستاگرام بروید پس از وارد شدن به حساب، روی پروفایل خود و نماد تنظیمات کلیک کنید.

How to see a List of sent Follow Requests on Instagram

سپس به قسمت Privacy and security بروید.

آموزش مشاهده لیست درخواست های دوستی ارسال شده در اینستاگرام

در زیر قسمت Account data باید روی گزینه View account data جهت دیدن اطلاعات مربوط به اکانت خود کلیک کنید.

نحوه لغو درخواست و مشاهده لیست دوستی فالو در اینستاگرام

این بار باید در قسمت Connections نیز روی گزینه View all current follow requests کلیک نمایید. لیست نام افرادی که برای آن ها درخواست فرستاده اید در این قسمت موجود است.

نحوه لغو درخواست و مشاهده لیست دوستی فالو در اینستاگرام

حال لیست تمام درخواست های خود که هنوز قبول نشده اند را خواهید دید.

نحوه لغو درخواست و مشاهده لیست دوستی فالو در اینستاگرام

تا زمان پذیرفته نشدن درخواست، اسم ها در لیست می ماند و پس از قبول ریکوئست به فهرست Following ما افزوده می شوند. اگر شما درخواستی برای شخصی ارسال کرده اید و نام او را نمی بینید، احتمالا درخواست شما را رد و حذف نموده و یا در صورت پیدا نکردن اکانت، شاید شما را بلاک کرده است.
همچنین اگر در هنگام فالو کردن مشکل پیدا کردید و نتوانستید شخصی را فالو کنید، مطلب علت و روش رفع مشکل فالو نشدن پیج در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

مشاهده لیست درخواست های دوستی فرستاده شده در اینستاگرام با بکاپ

برای برنامه اینستاگرام قابلیتی قرار داده شده است تا به وسیله آن یک بکاپ از اکانت خود به همراه تمامی اطلاعات، عکس، نظرات و.. داشته باشید. در این روش علاوه بر تهیه بکاپ برای اکانت خود، می توانید لیست درخواست هایی که ارسال کرده اید را در این فایل ها ببینید و سپس با دانستن آیدی، پس گرفتن ریکوئست در اینستاگرام با تپ مججد بر روی عبارت دکمه Requested انجام دهید. اگر در روش قبلی نمی توانید از نسخه وب استفاده کنید، می توانید این راه را امتحان نمایید.

مشاهده لیست درخواست های دوستی فرستاده شده در اینستاگرام با بکاپ


توجه داشته باشید که ایجاد نسخه پشتیبان ممکن است حتی تا ۴۸ ساعت بسته به داده های شما طول بکشد.

همینطور اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید اما قابلیت های جدید آن را ندارید، پیشنهاد می کنیم مطلب چرا من برخی از  قابلیت های اینستاگرام را ندارم را مطالعه کنید.

بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام در گوشی اندروید، آیفون و..

برای انجام این کار ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کرده و به صفحه پروفایل خود بروید. روی نماد ۳ نقطه برای رفتن به تنظیمات تاچ کنید. در قسمت Privacy and Security برای دانلود اطلاعات روی Data Download تپ کنید (برای مشاهده نیز می توانید View Account Date را بزنید) و سپس گزینه Request Download را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. اکنون از شما خواسته می شود یک ایمیل را وارد کنید برای دریافت اطلاعات که به طور پیش فرض ایمیل اکانت شما وارد می شود و بعد روی Next ضربه بزنید. در مرحله بعد درخواست می شود تا پسورد خود را وارد کنید که پس از وارد کردن باید دکمه Request Download را بزنید.

بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام در گوشی اندروید، آیفون و..

دانلود بکاپ و مشاهده درخواست های فالو در اینستاگرام

بعد از حدود ۴۸ ساعت ایمیلی حاوی لینک دانلود دیتا را دریافت می کنید که با کلیک روی Download Data فایل شروع به دانلود شدن می کند. در میان فایل دانلود شده می توانید اطلاعات مربوط به لیست ریکئوست ها را بیابید. توجه داشته باشید که این روش را می توانید در نسخه وب هم انجام دهید اما اگر هدف شما دیدن لیست ریکوئست ها است، نیازی به دانلود در نسخه وب نیست و می توانید همان لحظه لیست افراد ر ببینید.

دانلود بکاپ و مشاهده درخواست های فالو در اینستاگرام

  • سلام
    مطلب جالبی بود. ولی قبول کنید که خیلی سخت بود. مغزم ترکید. سیستم فالوور توی شبکه های اجتماعی 1000 برابر سخت تر و گیج کننده تر و پیچیده تر از وبلاگهاست. من توی وبلاگ آزادی بیشتری دارم و خودم همه کاره هستم. اصلا خوشم نمیاد عضو هیچ گروهی بشوم. دوست دارم خودم همه کاره ی سیستم باشم.
    هیچی جای وبلاگ رو نمی تونه بگیره. حتی سایت !!!!!
    البته این فقط یک نظر شخصیه و قطعا شما می تونید با نظرم مخالفت کنید و دلایل فنی برای رد کردن نظرم مطرح کنید ولی خب من نظرم رو گفتم و نظر هر انسانی برای خودش محترم است .
    موفق باشید.
    پاسخ مدیر :
    سلام
    خوب وبلاگ با شبکه ی اجتماعی بلکل متفاوته
    وبلاگ رو شما مدیریت میکنید و فقط کاربرات حق دیدن و دادن نظری ک بازم با تایید شماست رو دارند
    شبکه ی اجتماعی شما مرجع داده های مردم هستید
    تنها شباهتی ک دارند شاید قوانینی هست ک صاحب هر چیزی وضع میکنه
    همیطور ک شما قوانین بلاگ را رعایت میکنید افرادی هم باید قوانین وبلاگ شما را رعایت کنند
    در کل بنده هم با نظرتون ک وبلاگ بهترینه شک ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.