افزایش فالوور اینستاگرام | فالوور واقعی و فعال ایرانی‏

  • ۱۰۲۳

اینستاگرام به سرعت از یک برنامه سرگرمی برای کودکان تبدیل به یک شبکه و ابزار بازاریابی جدی برای افراد و برندها شده است .

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی با بیش از 200 میلیون عضو ماهانه فعال که بیش از 60 میلیون عکس و 1.6 بیلیون لایک در روز به اشتراک می گذارند . تحقیقات نشان می دهد که نرخ درگیر شدن اینستاگرام در خصوص برندها و مارک های تجاری 58 برابر بیشتر از فیسبوک می باشد . بنابراین اگر شما هم صاحب یک برند تجاری هستید اینستاگرام می تواند محل مناسبی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما باشد . با توجه به اهمیتی که این شبکه اجتماعی برای صاحبان برندهای تجاری پیدا کرده و تبلیغات بسیاری که این روزها در خصوص افزایش فالوور در اینستاگرام و برنامه هایی که این کار را انجام می دهد در اینترنت و شبکه های اجتماعی دیده می شود و با توجه به سوالاتی که کاربران در خصوص افزایش فالوور اینستاگرام مجانی و افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام داشتند مقاله امروز اینستاگرام ها را به موضوع افزایش فالوور اینستاگرام اختصاص داده ایم .

افزایش فالوور اینستاگرام | فالوور واقعی و فعال ایرانی‏

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی و بدون استفاده از نرم افزار و روش های غیر اصولی را به شما عزیزان آموزش دهیم .

روش اول افزایش فالوور اینستاگرام : هشتگ اختصاصی خود را تبلیغ کنید

هشتگ اختصاصی خود را تبلیغ کنید

احتمالا همه شما برای شرکت یا برند تجاری خود یک هشتگ اختصاصی ایجاد نموده اید . اما آیا مشتریان شما از این هشتگ برای به اشتراک گذاری محتوا در خصوص برند شما مطلع هستند ؟ بنابراین برای افزایش فالوور در اینستاگرام بهتر است علاوه بر اینکه هشتگ اختصاصی خود را در پروفایل خود قرار می دهید ، به صورت آفلاین نیز به تبلیغ هشتگ اختصاصی خود روی بنرهای تبلیغاتی ، بروشورهای چاپی ، کارت ویزیت شرکت و سایر نمادهای فروشگاه یا شرکت خود بپردازید .  این روش یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام شماست .

روش دوم افزایش فالوور اینستاگرام : خلاقیت در هشتگ گذاری ها

 خلاقیت در هشتگ گذاری ها

شما به عنوان مالک یک برند تجاری باید به هشتگ ها نگاهی فراتر از یک کلمه داشته باشید . زمانی که پستی را به اشتراک می گذارید می توانید در قسمت توضیحات تصویر خود از هشتگ ها استفاده کرده ، آن ها را با هم ترکیب کنید و محتوایی جذاب و سرگرم کننده در قسمت توضیحات ایجاد نمایید و به این ترتیب تعداد فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید . این هشتگ ها می توانند خنده دار ، عجیب و غیب و یا حتی ظالمانه باشند . از خود خلاقیت به خرج دهید و از این کار هراسی نداشته باشید . به عنوان مثال می توان کمپانی WeWork را نام برد که در این مورد بسیار عالی عمل کرده و در محتوای اینستاگرام خود ترکیبات بسیار جالب ، خلاقانه و سرگرم گننده ای از هشتگ ها را به کار برده است .

روش سوم افزایش فالوور اینستاگرام : شرکت در مکالمات بزرگ و محبوب

شرکت در مکالمات بزرگ و محبوب

سعی کنید برای هر پست ، از ترکیبی از هشتگ های مرتبط استفاده کنید . به عنوان مثال #نجاری برای یک شرکت صنایع چوبی . ضمنا هر جا که می توانید از هشتگ های محبوب استفاده کنید . هشتگ های خاص مثل کلمات کلیدی هستند و به شما در یافتن افراد واقعی و افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام کمک می کنند . اما استفاده از هشتگ های کلی تر مثل fun# ، شما را در مقابل افراد بیشتری قرار می دهد . بنابراین شما باید از هر دو این استراتژی ها در هشتگ گذاری استفاده کنید تا بتوانید نتیجه مطلوب تری بدست آورید .

روش چهارم افزایش فالوور اینستاگرام : از URL های بیشتری برای معرفی خود استفاده کنید

شما معمولا در قسمت Bio اینستاگرام معرفی مختصری از خود ارائه کرده و آن را به Homepage وب سایت خود لینک می دهید . اما می توانید به صورت بهینه تری از این بخش از پروفایل اینستاگرام خود برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید . سعی کنید حداقل هفته ای دو بار قسمت Bio اینستاگرام خود را تغییر داده و از لینک های قابل کلیک در قسمت Bio پروفایل تان برای هدایت کاربران به جدید ترین و محبوب ترین محتواهایی که گذاشته اید استفاده کنید . این کار می تواند کمک زیادی به افزایش فالوور در اینستاگرم شما نماید .

روش پنجم افزایش فالوور اینستاگرام : خود را با نوشتن شرح حال توصیف کنید

خود را با نوشتن شرح حال توصیف کنید

نشنال ژئوگرافی در استفاده از داستان سرایی در کنار تصاویر اینستاگرام خود برای ایجاد تعامل و اشتراک گذاری بسیار خارق العاده عمل کرده است و در حالی که برندهای رسانه های سنتی در این مدت افت زیادی داشته اند نشنال ژئوگرافی رشد بسیاری داشته و با بیش از 50 میلیون طرفدار یکی از موفق ترین برندها در اینستاگرام محسوب می شود . یک تصویر ارزش هزاران کلمه را داراست اما شما می توانید با نوشتن توضیحات جذاب در کنار تصاویری که در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید بر تاثیر گذاری آن افزوده و کاربران را به تعامل و اشتراک گذاری پست هایتان ترغیب نمایید و این امر می تواند کمک بسیاری به افزایش فالوور در اینستاگرام شما نماید .

روش ششم افزایش فالوور اینستاگرام : همه را در بازاریابی تاثیر گذار بدانید

از پروفایل افرادی که در اینستاگرام دارای page های موفقی هستند بازدید نمایید . Notification اینستاگرام خود را فعال نمایید تا هر زمانی که این افراد محتوای جدیدی را به اشتراک می گذارند از آن مطلع شوید . همچنین سعی کنید به صورت منظم با ان ها ارتباط برقرار کنید و یکی از محبوب ترین افراد یا برندهای تجاری آن ها شوید .

روش هفتم افزایش فالوور اینستاگرام : تگ های نا خواسته را از پروفایل خود پاک کنید

اگر مایلید که فقط بهترین محتواهایی که برای شما یا برندتان در اینستاگرام فرستاده شده را نمایش دهید ، نیازی نیست عکس های تگ شده را به طور کامل حذف کنید . شما می توانید با انتخاب Edit Tags ، تگ هایی که مایل به حذف آن ها هستید را انتخاب کنید و با انتخاب Hide from Profile آن ها را از دید سایر کاربران مخفی کنید .

روش هشتم افزایش فالوور اینستاگرام : قبل از نمایش محتوا در پروفایل خود تگ های عکس ها را تایید کنید

قبل از نمایش محتوا در پروفایل خود تگ های عکس ها را تایید کنید

برای اینکه کنترل بیشتری روی تصاویر تگ شده در پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را به گونه ای تغییر دهید که تصاویر برچسب گذاری شده یا تگ شده تنها بعد از تایید شما نمایش داده شوند . برای این کار وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید . روی آیکون چرخ دنده در کنار Edit Profile  تپ کنید . روی Photos of You تپ کنید و گزینه Add Manually را انتخاب نمایید . این کار باعث می شود بتوانید تگ های نا خواسته و نامناسب را قبل از انتشار ببینید و از انتشار آن ها جلوگیری نمایید .

روش نهم افزایش فالوور اینستاگرام : سبک یا استایل اینستاگرام خود را بهبود دهید

سبک یا استایل اینستاگرام خود را بهبود دهید

Frooti نام تجاری یک نوشیدنی هندی است که با سبک محتوای بصری منحصر به فردی که داشته توانسته پیشرفت بسیاری داشته باشد . در Frooti هر زمانی که یک کاربر یک پست را در خبرخوان می بیند فورا قابل تشخیص می باشد .

روش دهم افزایش فالوور اینستاگرام : اطلاع از رویدادهای محلی

شما می توانید با استفاده از صفحه جستجو اینستاگرام و رفتن به تب Places و سپس تایپ نام مکان مورد نظرتان در قسمت Search همه پست های جغرافیایی آن مکان را در اینستاگرام بیابید و به این ترتیب بفهمید که در یک محل خاص چه اتفاقات و رویدادهای خاصی در جریان است . اطلاع از این رویدادها می تواند در نحوه گذاشتن پست و استراتژی بازاریابی شما در اینستاگرام تاثیر گذاشته و منجر به افزایش فالوور های شما در اینستاگرام شود .

روش یازدهم افزایش فالوور اینستاگرام : ایجاد تعامل و پرسش و پاسخ در زیر پست ها

اینستاگرام نیز مثل سایر شبکه های اجتماعی یک محیط تعاملی می باشد و نه صرفا محیطی برای انتشار پست ها . اگر بخواهیم یک نمونه بسیار موفق از ایجاد یک محیط تعاملی و ارتباط برقرار کردن با فالوور ها از طریق سوال ها و Call to Action ها در توضیحات پست ها را مثال بزنیم باید به Staples اشاره کنیم . بنابراین برای افزایش فالوور اینستاگرام می توانید از شیوه ارتباط برقرار کردن و درگیر کردن فالوورها و سوال کردن از آن ها در توضیحات زیر عکس استفاده نمایید .
در پایان لازم به ذکر است که بررسی و دیدن برندهای موفق در اینستاگرام در کنار کسب اطلاعات دقیق تر درباره تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام می تواند میزان موفقیت شما را به طور چشمگیری افزایش دهد .

آموزش افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام در دو هفته به 10 K

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.