رفع مشکل باز نشدن عکس اینستاگرام

  • ۱۲۸۴

بارها شده است که در هنگام کار با اینستاگرام ، تصاویر و فیلم ها بعد از رفرش کردن لود نمی شوند. باز نشدن عکس در اینستاگرام دلایل مختلفی دارد که ما در instagramha به آن می پردازیم.

برای بررسی مشکل لود نشدن اینستاگرام ، با یک اینترنت دیگر به اینستاگرام وصل شوید

دلایل باز نشدن عکس اینستاگرام

باز نشدن عکس در اینستاگرام می تواند به اتصال اینترنت شما بستگی داشته باشد. در اولین اقدام ، در همان لحظه با یک اینترنت دیگر به اینستاگرام وصل شوید و ببینید باز هم عکس های شما باز نمی شوند؟ اگر مشکل حل نشده است بررسی نمایید که آیا با روشن و خاموش کردن گوشی خود و برقراری مجدد اینترنت ، مشکل رفع می گردد یا خیر؟

بخوانید : آموزش رفع مشکل سیاه شدن استوری اینستاگرام

اگر باز هم مشکل لود شدن عکس های اینستاگرام به قوت خود باقی است ، دلیل این مشکل می تواند از سرورهای خود اینستاگرام باشد که معمولا این مشکلات در چند دقیقه رفع می شوند. بنابراین دقایقی بعد مجددا موضوع را بررسی کنید.

دلایل باز نشدن عکس اینستاگرام

فیلترینگ هوشمند اینستاگرام

باید بدانید که مدتی است مرکز فیلترینگ ایران اقدام به مسدود کردن بسیاری از صفحات و عکس های نامناسب در اینستاگرام کرده است. شاید یکی از دلایل باز نشدن تصاویر برای شما، همین فیلترینگ باشد که باعث شده است اینستاگرام شما بعد از رفرش شدن عکس ها را باز نکند چرا که این سیستم هوشمند فیلترینگ ، قادر نخواهد بود همیشه به درستی تشخیص دهد کدام تصاویر را باید فیلتر کند.

بخوانید : آموزش رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام

اگر اینستاگرام رفرش نمی شود مشکل از اینترنت شماست. 

رفرش نشدن اینستاگرام

اگر اینستاگرام شما رفرش نمی شود مشکل فقط از برقراری ارتباط اینترنت شماست. اگر از اینترنت همراه استفاده می کنید حتما دیتای گوشی خود را چند ثانیه خاموش نگه دارید و مجددا به اینترنت متصل شوید تا مشکل رفرش نشدن اینستاگرام شما حل شود.

بخوانید : آموزش تصویری حل مشکل باز نشدن صفحه عکس و فیلم در اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.