آموزش بستن کامنت در اینستاگرام

  • ۱۰۵۸

اینستاگرام همواره به دنبال بهبود بخش های مختلف این شبکه اجتماعی محبوب برای کاربران خود بوده است. این بار هم در آپدیت جدید خود به بخش کامنت ها توجه ویژه ای داشته است. کامنت ها هسته مرکزی پست های اینستاگرام هستند و به بخش تعاملی کاربران تبدیل شده است. حال اینستاگرام به جهت تقویت تعامل مثبت کاربران و جلوگیری از درج کامنت در برخی از پست ها به ترتیب قابلیت های جدید غیرفعال سازی و بستن کامنت ها و لایک آن ها را معرفی کرده است.

نحوه غیرفعال نمودن امکان کامنت گذاشتن برای پست های اینستاگرام
how to ‘like’ or disable comments on Instagram posts

بستن قسمت کامنت های اینستاگرام
بستن کامنت اینستاگرام از جمله اساسی ترین امکاناتی است که در این شبکه ی اجتماعی قرار داده شده، بستن کامنت اینستاگرام با سانسور کردن کامنت ها تفاوت دارد و در این حالت به طور کلی نمایش کامنت در این پست ها حذف می شود.
این امکان باعث شده است تا بسیاری از افراد مشهور که در گذشته به خاطر کامنت های ناشایست از اینستاگرام خداحافظی کرده بودند دوباره به این شبکه ی مجازی برگردند. اگر شما پست خاصی دارین که نمی خواهید برای آن کامنتی ارسال شود می توانید به راحتی کامنت آن را ببندید.
حتی اگر پستی بر روی صفحه ی اینستاگرام خود دارید که کامنت هایی نیز برای آن ارسال شده است می توانید قسمت کامنت های آن پست را بسته که دیگر کسی قادر به ارسال کامنت بر روی آن نباشد.
همچنین شما مجددا می توانید کامنت اینستاگرام خود را باز کنید اما کامنت های قبلی دوباره دیده خواهند شد.

روش بستن قسمت کامنت اینستاگرام

بستن کامنت اینستاگرام کار بسیار ساده ای است. برای این کار باید زمان ارسال یک پست، وقتی به قسمت نوشتن توضیحات رسیدید، گزینه‌ی Advanced Settings را بزنید و به این شکل امکان ارسال کامنت برای آن پست را به طور کامل ببندید.

how to ‘like’ or disable comments on Instagram posts

اگر پستی را قبلا ارسال نموده اید و حال قصد آن را دارید که کامنت های آن را ببندید باید  به آن پست مراجعه نموده و با زدن منوی سه نقطه، در کنار گزینه هایی مانند Edit یا Delete، گزینه‌ی Turn Off Commenting را انتخاب کنید تا امکان ارسال کامنت در پست مورد نظر غیر فعال شود.

آموزش بستن کامنت در اینستاگرام

برای باز کردن مجدد کامنت‌ها نیز همین مراحل را تکرار کنید و این بار گزینه Turn ON Commentin را انتخاب کنید.
اگر چنین گزینه هایی در اینستاگرام خود نمی بینید کافیست اپلیکیشن اینستاگرام خود را از این صفحه آپدیت نمایید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.