چگونه محتوای تبلیغاتی بهتری تولید کنیم

  • ۱۱۲۹

برای اینکه محتواهایی که تولید میکنید در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دیده شوند و به گوش مخاطبین هدف شما برسند استفاده از راهکار تبلیغات است. با ما همراه باشید تا به شرح این این موضوع بپردازیم.

امروز نیز با یک آموزش دیگر از مجموعه آموزش های اینستاگرام از اینستاگرام ها همراه باشید تا در مورد محتوای تبلیغاتی موثر در اینستاگرام صحبت کنیم.

اهمیت تولید محتوا و بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین گزینه ها برای بهتر دیده شدن و جذب دنبال کنندگان بیشتر به صفحه تان، تبلیغات در اینستاگرام است که با تولید یک محتوای خوب و موثر همراه است. تبلیغات در اینستاگرام در ایران بدین صورت است که شما محتوای تبلیغاتی خود را به صفحات بزرگ و صفحاتی که مخاطبین مناسبی دارند میسپارید و آنها در قبال هزینه ای محتوای تبلیغاتی شما را داخل صفحه شان منتشر میکنند تا از طریق مخاطبین جدیدی را به صفحه خود جذب کنید.

محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام

محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام شامل یک عکس یا فیلم و یک کپشن مناسب میباشد که هرچه این دو( عکس و کپشن) جذابتر و مناسب باشند افراد بیشتری را جذب صفحه خود میکنید. برای اینکه محتوای تبلیغاتی جذاب و تاثیر گذاری تولید کنید باید به چند نکته حائز اهمیت توجه کنید:

نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی


1. مخاطبین محتوای تبلیغاتی شما چه کسانی هستند؟
باید به این موضوع توجه کنید که چه کسانی قرار است به محتوای شما توجه کنند و چه مخاطبانی قرار است آن را ببینند. نکته مهم اینکه مخاطبین صفحه ای که قرار است محتوای تبلیغاتی شما در آن صفحه منتشر شود جزء مخاطبین هدف قلمداد نکنید این اشتباه است. مخاطبین هدف شما کسانی هستند که علایق آنها با محتوای تولید شده شما یکی باشد و یا افرادی که محتوای تبلیغتی شما برایشان جذاب باشد. ممکن است این مخاطبین شاید شامل بخشی از مخاطبین صفحه ای که در آن تبلیغات شما منتشر شده باشد.
2. موضوع محتوای تبلیغاتی شما در مورد چیست؟ و چه اهدافی را دنبال میکند؟
بعد از اینکه مخاطبین هدف خود را شناسایی کردید باید بدانید که به آنها چه چیزی میخواهید بگویید، یا چه چیزی را قرار است به آنها بدهید آیا فقز=ط معرفی برندتان است یا ارائه خدمات یا ... با توجه به این موضوعات باید رویکرد متفاوتی را در طراحی محتوای تبلیغاتی داشته باشید.
3. اینکه محتوای تبلیغاتی خود را در چه جایگاهی به مخاطبین هدف خود ارائه دهید؟
این موضوع شاید به ظاهر ساده باشد اما بیشترین تاثیر را در محتوای تبلیغاتی شما خواهد داشت. اینکه محتوای تبلیغاتی شما قرار است کجا و در چه زمانی توجه مخاطبین هدف شما را جلب کند. به طور مثال تبلیغاتی که قرار است ساعت 8صبح منتشر شود با تبلیغاتی که قرار است 8شب منتشر شود متفاوت است. زیرا طبق علم روانشناختی حالات و عکس العمل های انسان در ساعت مختلف روز متفاوت است.

محتوا سازی در اینستاگرام


4.  موفقیت تبلیغاتی خود رابسنجید
اینکه در هر کاری سنجیده عمل کنید مسلمأ موفق خواهید شد. قبل انجام کار تمام جوانب را بررسی کنید. محتوای تبلیغاتی که قبلا منتشر کرید با الان مقایسه کنید و ببینید بازخورد آن چگونه بوده است. نتایج عملکرد آن را برسی کنید. به طور کلی سه مورد مهم در تولید یک محتوای تبلیغاتی شما را به ست و سوی بهتر شدن میبرد. "آزمایش، یادگیری، بهبود"
منظور از آزمایش اینکه محتوای تبلیغاتی خود را از قبل تست کنید.
یادگیری یه این معنی که عملکرد محتوای تبلیغاتی خود را مورد بررسی قرار دهید.
بهبود به این منظور که از یادگیری برای بهتر کردن محتوای تبلیغاتی خود استفاده کنید.
به همه این موضوعات اشاره کردم تا به این نتیجه برسیم که با وجود همه این نکات میتوان خیلی راحت از تبلیغات خود در اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید. امروزه با وجود هزینه های بالا شاید به صرفه نباشد که هزینه های زیادی را برای تبلیغات در اینستاگرام به صفحات بزرگ بپردازید شما میتوانید خودتان این تبلیغات را انجام دهید.

محتوا سازی در اینستاگرام

افرادی هستند که تبلیغات زیادی را در جاهای مختلف انجام میدهند تا دیده شوند و خودشان را به مردم معرفی کنند. و این تبلیغات گسترده برای آنها با هزینه های بالای همراه است. اما شما با کمی بررسی و با کمترین هزینه میتوانید این موضوع را حل کنید فقط کافیه تبلیغاتتان را به ربات اینستاگرام بسپارید. با استفاده از این روش تبلیغات شما به طور گسترده و مشخص و با در نظر گرفتن همه جوانب به طور متناوب به مردم معرفی میشود.

بخوانید : تولید محتوا در اینستاگرام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.