معرفی سایت ساخت لینک فعال برای پست اینستاگرام

  • ۱۲۶۸

اگر از کاربران اینستاگرام باشید حتما می دانید تنها در یک بخش از این شبکه در پروفایل خود می توانید از لینک فعال استفاده کنید که آن هم مربوط به بخش بیوگرافی است! به هر حال همین بخش هم محدودیت های خاصی دارد اما با ترفندهایی می توان یک لینک فعال را در این بخش قرار داد اما این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که از پیج اینستاگرام برای سایت یا کانال تلگرامی شان استفاده می کنند که شما میتوانید در این صفحه آموزش مربوط را ببینید.

البته یک سری از افراد هستند که پیج تجاری دارند. این افراد از امکانات بسیاری برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به ایجاد لینک های فعال در میان کپشن پست ها، اشاره کرد.

بخوانید : آموزش تصویری ساخت لینک پیج اینستاگرام

البته این موضوع چنان هم غیر قابل حل نیست بلکه بسیاری از ابزارها وجود دارند که می توانند این امکان را برای شما فراهم کنند، تا لینک فعال در کپشن های خود قرار دهید. منظور از کپشن در واقع نوشته ای است که برای هر تصویر ایجاد می کنید. لینک فعال لینکی است که به محض کلیک کردن روی آن، یا لمس آن، مرورگر آن را شناسایی کرده و شما را به مقصد لینک هدایت می کند. به طور عادی شما نمی توانید لینک فعال برای کپشن ها قرار دهید اما ترفند های امروز اینستاگرام ها در معرفی سایت را دنبال کنید که واقعا مفید هستند:

آموزش گذاشتن لینک در پست اینستاگرام

معرفی سایت ساخت لینک فعال برای پست اینستاگرام

ببینید : آموزش تصویری اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

LinkMyPhotos در واقع ابزاری انلاین است که به شما کمک می کند به طور رایگان و محدود و البته به صورت پولی و نامحدود و تا سقف چند اکانت از لینک استفاده کنید. در واقع وقتی که از نسخه معمولی LinkMyPhotos استفاده کنید می توانید برای سه تصویر خود لینک ایجاد کرده و با لینک آن ها را به هم مرتبط کنید. اما نسخه نقره ای این ابزار، حدود ۵ دلار قیمت دارد که به شما کمک می کند بدون محدودیت لینک های فعال ایجاد کنید. اما نسخه طلایی ان که حدود ۱۰ دلار قیمت دارد به شما اجازه می دهد تا ۵ اکانت را از طریق LinkMyPhotos مدیریت کنید و برای تمام پست های آن لینک فعال ایجاد کنید!

آموزش ساخت لینک برای پست اینستاگرام به روش قدیمی

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.