تجارت با اینستاگرام

  • ۱۲۳۲

شبکه اجتماعی اینستاگرام امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است که مهمترین آنها میتوان به تجارت و کسب کارهای آنلاین اشاره کرد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است که مهمترین آنها میتوان به تجارت و کسب کارهای آنلاین اشاره کرد.

در این مقاله از مجموعه آموزش های اینستاگرام اینستاگرام ها قصد داریم تا در مورد راز و رمزهایی که در تجارت در اینستاگرام وجود دارد صحبت کنیم.

راز و رمز تجارت در اینستاگرام

راز و رمز تجارت در اینستاگرام

1. صفحه ای را ایجاد کنید که مخصوص کسب و کارتان باشد. یعنی نباید تصاویر شخصی در آن منتشر کنید وقتی کاربر به پیچ شما می آید با مشاهده صفحه شما به تجاری بودن صفحه شما پی ببرد.
2. هدفتان را از داشتن صفحه ای در اینستاگرام برای کسب و کارتان مشخص کنید.
3. فعال باشید. بگذارید اینستاگرام صفحه شما را صفحه ای فعال بشناسد. پست گذاری کنید. فقط یک بازدید کننده نباشید بلکه با دیگر کاربران در تعامل باشید. پست های آنان را لایک کنید. در گفت و گوها شرکت کنید. کامنت بگذارید.
3. پیشنهادات و تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید.
4. حتما از هشتگ،  برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ ها میتوانند در معرفی کردن شما به دیگر کاربران موثر واقع شوند.
پیشنهاد میکنم مطلب مرتبط با هشتگ گذاری در اینستاگرام را مطالعه کنید در آنجا به طور مفصل و کامل در مورد هشتگ گذاری توضیح داده شده است.

لوگو اینستاگرام


5. تصاویری را که منتشر میکنید در قالب های مشخص، با کیفیت و جذاب باشند. زیرا اولین چیزی که میتواند بر مخاطب شما تاثیر گذارد همین تصاویری است که محتوای شما را منتشر میکند. محتوایی که منتشر میکنید مرتبط با حوزه ی فعالییتون باشد. تصاویر خلاق منتشر کنید و از تکراری بودن تصاویر و محتوا پرهیز کنید زیرا مخاطب را دچار خستگی و بی میلی میکند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.