مضرات ربات برای اینستاگرام

  • ۱۲۲۸

آیا تا به حال شده اینستاگرام شما دارای اختلال شود یا حتی از دسترس خارج و دیسیبل شود؟پیشنهاد میکنم این مقاله حتما بخوانید

ایا ربات اینستاگرام برای اکانت های اینستاگرام مضرر هست؟

این سوالی هست که ذهن تمامی کاربرانی که میخواهند از این سیستم استفاده کنند را درگیر کرده است، با توجه به مشکلات اخیری که برای بات های دیگر و ضررات زیان آوری که برای کاربران اینستاگرام به وجود آمده، بر خود واجب دونستیم که در مورد این موضوع مهم مقاله آماده کنیم تا ابهامات موجود را بطرف کنیم.

ربات اینستاگرام چیست ؟

ربات های اینستاگرام

در حال حاضر در کشور ایران چندین ربات اینستاگرام موجود است که در مقاله افزایش فالوور اینستاگرام امکانات ربات های موجود را بررسی کرده ایم.

مضررات ربات اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرم هوشمندی هست و با هوش مصنوعی خود در چند روز اخیر توانست بات های موجود و اپلیکیشن های سکه بازار ا شناسایی کند و تعدادی زیادی از کاربران انها را با اختلال گرفتن وریفای موبایل و همچنین دیسیبل کردن پیج مواجه کند.

مضررات ربات اینستاگرام

اگر برای وقت و هزینه که میکنید و امنیت پیجتان برای شما مهم هست سعی کنید همیشه با سیستمی کار کنید که آینده خوبی برای شما ایجاد کند نه اینکه بعد 3 ماه یا چند ماه پیجتون اختلال پیدا کند و یا دیسیبل شود.

ربات های اینستاگرامی  که این اختلال را داشته اند

با توجه به بررسی هایی که انجام دادیم بات های اینستاساز، های فالوور و اینبو و دیگر بات ها این اختلال شدید را  داشتند و همچنان دارند و مشتریان آنها پیجشون دیسیبل هم شده است، که حتی متوجه شدیم پشتیبانی آنهاد جواب تماس تلفنی هم پاسخگو نیستند

به همین دلیل ما در فروشگاه اینستاگرام ها برنامه های قرار خواهیم داد که همچین مشکلاتی نداشته باشند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.