-
دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ب.ظ
-
۱۳۸۷
اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های هستش که با یک میلیارد و دویست میلیون کاربر فعال بیشترین دانلود رو بین شبکه های اجتماعی دیگه داره. با استفاده از این راهنمای سریع هشتگ، شما فرصت این رو خواهید داشت که کسب و کار کوچیکتون رو در معرض دیدیک میلیارد و دویست میلیون کاربر تو کل دنیا قرار بدید.
اینجا خلاصه ی سریعی از اونها رو بیان میکنیم:
چگونه از هشتگ های اینستاگرامی استفاده کنیم – اصول اولیه
انواع هشتگ های اینستاگرامی
معیارهای اینستاگرام برای سنجش
چگونه از هشتگ های اینستاگرامی استفاده کنیم – اصول اولیه
# + کلمه = یک هشتگ
هشتگتون رو به عنوان قسمتی از کامنت یا کپشن بذارید.
میتونید در هر پست 30هشتگ استفاده کنید.
بعضی از هشتگ ها هستن که باعث بلاک شدن پستتون میشن. اینستاگرام لیست خاصی از این هشتگ هارو نداده ولی میتونید با گشتن در گوگل و یا چک کردن هشتگ برای اینکه ببینید زیر چه پست هایی هست، متوجه بشید که هشتگ مناسبی هست یا نه.
امکان داره بصورت موقت هم بلاک بشید مثلا اگه کسی گزارش بده که از هشتگ های غیرمرتبط استفاده میکنید.
انواع هشتگ های اینستاگرامی
محبوب:
(instagood(608M),#photooftheday(433M),#followme(331M#
محبوب ترین هشتگ هایی که بین 100 تا 500 میلیون پست داره. اینا به اون چیزی که میخواین شمارو میرسونه ولی موقتی میتونه باشه. چون که امکان داره پست شما بین اون 100میلیون پست دیگه گم بشه. این سه تا هشتگ رو برای پستاتون استفاده کنید و اون ارتباط اولیه رو با دیگران برقرار کنید.
موضوعی:
(photography(131M), #travel(197M), #nature(245M#
یکی از اهداف استفاده از هشتگ اینه که پستاتون رو براساس موضوع دسته بندی کنید تا دسترسیش برای بقیه راحت باشه. خیلی از کاربران جدید بر اساس هشتگ های موضوعی پیج های مورد علاقشون رو فالو میکنن.
کمپین:
(exploretocreate(74M),#fitfam(71M),#justgoshoot(14M#
جمع کردن کمپین های مختلف دور هم با استفاده از هشتگ های کمپین یکی از ویژگی های منحصر به فرد اینستاگرام هستش. استفاده از این نوع هشتگ باعث میشه با کاربر هایی ارتباط برقرار کنید که علایق و خواسته های مشترکی با کسب و کار شما دارن. این یکی از بهترین راه هایی هستش که با مخاطب های موردنظرتون در ارتباط باشید. با گرفتن فالوورهای مناسب برای پیجتون به مرور به دیده شدن کسب و کارتون توی صنف مورد نظر کمک چشمگیری کنید.
برندینگ:
(shareacoke(Coca-Cola663K),#justdoit(Nike11M), # mycalvins(503K#
برندتون پیام تبلیغاتی داره؟ استفاده از اسم برندتون به عنوان هشتگ و تشویق مخاطباتون برای استفاده از اون هشتگ نه تنها یه کمپین خاصی برای شما ایجاد میکنه بلکه در واقع شما “یک تبلیغات آزاد’’ (UGC)برای برندتون راه انداختید. نگهداشتن مخاطباتون با محصولتون باعث تداوم بقای کسب و کارتون میشه.
معیارهای اینستاگرام برای سنجش
به یاد داشته باشید که باید مسیر پیشرفت رو به خوبی طی کنید و پیگیر موفقیت های به دست آمده باشید. یه سری سرویس های رایگان مثل SumAll هستش که کل کارای سخت رو براتون انجام میده.
چند نکته راجع به معیار های سنجش:
میزان لایک، کامنت و ذخیره شدن پست ها (یا میانگینشون)
Impressions: میزان دیده شدن هر پست
Reach: تعداد کاربران واحدی که از پستی دیدن کردن
تعداد فالوورهای به دست امده و از دست رفته
میزان مشارکت مخاطبان
اگر چه عوامل بسیاری وجود داره که به موفقیت صفحه اینستاگرامتون کمک میکنه، اما این نکات ساده بهتون کمک می کنه تا به پیشرفت های اولیه برسید.