هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام

  • ۱۴۰۳

اگر میخواهید بدانید که چطور هشتگ های ممنوعه را تشخیص دهید تا از طرف اینستاگرام Shadowban نشوید حتما این مقاله آموزشی را مطالعه کنید.

در مقاله های قبلی راجب موضوع  Shadow ban در  اینستاگرام (جریمه شدن در اینستاگرام)  صحبت کرده ایم.  برای اینکه بیشتر با این موضوع آشنا شوید حتما مقاله قبلی مربوط به موضوع shadow ban در اینستاگرام مطالعه کنید.
شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که در بعضی مواقع در هنگام استفاده از برخی هشتگ ها ممکن است از طرف اینستاگرام بلاک شوید و این موضوع برایتان سوال باشد که چرا این رخ داده است. امروز میخواهم در این مقاله آموزشی از اینستاگرام به بررسی این موضوع بپردازیم
هشتگ های ممنوعه یا banned hashtags در اینستاگرام به هشتگ هایی گفته می شود که بنا به دلایلی توسط این پلتفرم تشخیص داده شده که به روش ها و مقاصد غیر قانونی یا غیر متعارف استفاده شده است.
برخی از هشتگ هایی که میخواهید استفاده کنید را از قبل چک کنید زیرا اگر هشتگ مورد نظر شما جز هشتگ های ممنوعه باشد، باعث شدوبن Shadow ban میشود.  بدیهی است که کلمه ای که بسیار متداول است، اما در هشتگ ها ظاهر نمی شود، ممنوع شده است.
برای بررسی این موضوع کافی است:
در قسمت سرچ اینستاگرام در  تب tags، به طور مثال  هشتگ  brain# را مینویسم.

هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام

همانطور که مشاهده میکنید این هشتگ هم از نظر معنایی (مغز) و هم از نظر ظاهری هیچ مشکلی ندارد 

هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام

اما وقتی به قسمت RECENT یا پست های اخیر که با این هشتگ منتشر شده است میرویم. پیغامی را مشاهده میکنیم که نشان دهنده ممنوع شدن هشتگ مورد نظر است.

هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام

درواقع این بدین معنی است که  یکسری از پست هایی که با این هشتگ منتشر شده است توسط کاربران اینستاگرام ریپورت شده است به همین دلیل این هشتگ موقتا از طرف اینستاگرام hidden شده است و استفاده از این هشتگ باعث  Shadow ban میشود.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.