به روز رسانی های جدید اینستاگرام را بشناسید و آخرین نسخه را دانلود کنید

  • ۱۴۷۸

به تازگی خبرهای جالبی در مورد اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد از به روزرسانی جدید اینستاگرام رونمایی شده است و ویژگی های جذاب و منحصر به فردی به این برنامه اضافه شده است.

ویژگی تازه به روزرسانی جدید اینستاگرام

اینستاگرام تلاش بسیاری می کند تا با ارائه افزونه های جدید برای برنامه خود سطح رقابت و جذابیت آن را افزایش دهد. امروز اینستاگرام با ارائه به روزرسانی جدید راهی تازه برای ارتباط با دوستان و افرادی که می شناسید خلق کرده است.

استیکرهای سوالی جدید بخش استوری

برای مثال اگر شما اکانت اینستاگرام دارید ، شما می توانید از استیکر سوال برای آهنگ های پیشنهادی استفاده کنید تا ارتباط شما با دوستان و طرفداران خود در بخش استوری بهتر از قبل شود. این استیکرهای سوالی جدید در تمام بخش ها اعم از بخش لایو کاربرد دارد و می تواند جذابیت بیشتر آن نیز شود.

استیکرهای سوالی جدید بخش استوری

استیکر موسیقی جدید

این امکان دیگر برای شما وجود دارد تا بتوانید ارتباطی بهتر با دوستان و آشنایان خود از طریق موسیقی داشته باشید. به تازگی یک آیکن موسیقی هم به برنامه اضافه شده تا کاربران بتوانند از آن برای بخش استوری خود استفاده کنند. این افزونه جدید به خوبی می تواند تمام بخش های آهنگ را شناسایی کند.

استیکر موسیقی جدید

کاربرد استیکر سوالی در بخش لایو اینستاگرام

شما از این استیکر سوالی می توانید در بخش لایو هم استفاده کنید و سوال خاصی را از اینفلوئنسر مورد علاقه خود بپرسید. برای استفاده از این ویژگی اول باید به استوری فرد مورد نظر بروید و بعد سوال استوری آنها را جواب بدهید تا بتوانید سوال خود را بپرسید و فرد مورد در لایو خود به سوال شما پاسخ دهد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.