چگونه فونت اینستاگرام را تغییر دهیم؟

  • ۲۴۱۵۱

اخیرا استفاده از اینستاگرام در میان کاربران ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد درصد زیادی از زمان بیکاری خود را به کار با این اپلیکیشن اختصاص می دهند.

یکی از راههای جذاب تر کردن برنامه های پرمصرف، تغییر فونت آن هاست.  همانطور که در مقاله تغییر فونت بیو اینستاگرام نیز توضیح دادیم شما می توانید برای زیباتر کردن پروفایل خود در قسمت بیو از فونت های متفاوتی استفاده کنید. همچنین می توانید برای تغییر فونت استوری اینستاگرام اقدام کرده و یا حتی با تعوض فونت سیستم ، استایل نوشته های تمامی قسمت های اینستاگرام خود را عوض کنید. در همین راستا در این مقاله سایت اینستاگرام ها نحوه تغییر فونت در استوری اینستاگرام را بررسی کرده و طریقه تغییر فونت فارسی در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

نحوه تغییر فونت اینستاگرام

How to change the font of Instagram

در تنظیمات اینستاگرام روش مستقیمی برای تغییر فونت وجود ندارد اما اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید می توانید فونت سیستم خود را از طریق تنظیمات تغییر دهید تا به طور کامل تمامی نوشته های موجود در تنظیمات و اپلیکیشن های شما به استایل انتخابی تغییر پیدا کنند.
برای این کار به Settings گوشی مراجعه کرده و از قسمت Display گزینه Screen zoom and font را انتخاب نمایید. در این مرحله شما می توانید از بخش Font Style مانند تصویر فونت مورد نظرتان را انتخاب کرده و بازدن Apply آن را ذخیره سازی کنید.

How to change the font of Instagram

در سیستم عامل iOS هم برای تغییر فونت سیستم می توانید از برنامه BytaFont استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه باید گوشی شما جیلبریک شده باشد. از آنجایی که جیلبریک کردن، گوشی شما را از گارانتی خارج می کند استفاده از این روش پیشنهاد نمی شود اما برای اطلاع از نحوه جیلبریک کردن گوشی می توانید مقاله جیلبریک ایفون را مطالعه فرمایید.

چگونه فونت اینستاگرام را تغییر دهیم؟

طریقه تغییر فونت فارسی در اینستاگرام

همانطور که گفتیم، برای تغییر فونت در اینستاگرام روش مستقمی وجود ندارد اما اگر زبان گوشی اندرویدی شما بر روی فارسی تنظیم شده باشد می توانید برای تغییر فونت فارسی در اینستاگرام از همان روشی که در قسمت قبل توضیح دادیم استفاده کنید. برای این کار ابتدا مطابق مراحل ذکر شده در مقاله فارسی کردن زبان اینستاگرام گوشی خود را فارسی کنید. سپس به "تنظیمات" مراجعه کنید و از بخش "صفحه نمایش" گزینه "بزرگنمایی صفحه و قلم" را انتخاب نمایید. سپس از قسمت "سبک فونت" مدل دلخواهتان را انتخاب کرده و "درخواست" را بزنید تا تنظیمات اعمال شوند.

بخوانید : فونت دادن و وسط چین کردن فونت های اینستاگرام

طریقه تغییر فونت فارسی در اینستاگرام

دانلود فونت اینستاگرام را در این صفحه دانلود کنید.

نحوه تغییر فونت در استوری اینستاگرام

برای تغییر فونت استوری اینستاگرام می توانید از فونت های آماده خود برنامه استفاده کنید. تصویری را برای قرار دادن در استوری انتخاب کنید. برای آشنایی با نحوه استوری گذاشتن می توانید مقاله گذاشتن استوری در اینستاگرام را مطالعه کنید.  پس از انتخاب عکس، به کمک گزینه Aa موجود در بالای صفحه متن مورد نظرتان را تایپ کنید. همانطور که در تصویر می بینید فونت به صورت پیشفرض بر روی classic قرار دارد. برای تغییر آن کافی است روی نام فونت تپ کنید تا نوشته شما به هر یک از مدل های Modern ، Neon ، Typewriter و Strong تغییر شکل پیدا کند.

نحوه تغییر فونت در استوری اینستاگرام

چگونه فونت اینستاگرام را تغییر دهیم؟

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.