اشتراگ گذاری مستقیم فایل ها به اینستاگرام در اندروید

  • ۱۲۱۵

بارها پیش آمده است که در گالری تصاویر خود می خواهید عکسی را در همان لحظه در دایرکت اینستاگرام به اشتراک بگذارید اما زمانی که بر روی دکمه ی share ( اشتراک گذاری ) کلیک می کنید در میان برنامه های پیشنهادی اندروید دایرکت اینستاگرام را انتخاب می کردید و سپس پس از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام مخاطب موردنظرتان را انتخاب می کردید . این عمل در صورت نیاز به تکرار در طی روز وقت زیادی از شما را تلف می کرد .
سیستم عامل اندروید مارشمالو ( marshmallow ) به حل این مشکل پرداخته است. به تازگی قابلیت جدید ارسال مستقیم انتقال فایل ها را برای کاربران بسیار ساده تر کرده است. برای این امکان ابتدا باید اپلیکیشن ها از این قابلیت پشتیبانی کنند به همین سبب شما فقط لیست محدودی از اپلیکیشن ها را در لیست اشتارک گذاری مستقیم مشاهدذه می کنید .

برای دانلود اینستاگرام مخصوص این نسخه از اندروید به این صفحه بروید./

اخیرا اینستاگرام نیز در لیست برنامه هایی قرار گرفته است که از این قابلیت کاربردی پشتیبانی می کند . با استفاده از این ویژگی می توانید لینک ها ، صوت ها و تصاویر را در لحظه با دوستان و مخاطبانتان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که این ویژگی با دایرکت اینستاگرام متفاوت است . در صورتی که این ویژگی برای شما مبهم است برای درک بهتر تصویر زیر را مشاهده نمایید :

اشتراگ گذاری مستقیم فایل ها به اینستاگرام در اندروید

با کلیک بر روی دکمه اشتراک گذاری ( share ) صفحه ی بالا باز می شود . همانطور که مشاهده می کنید علاوه بر آیکون Direct  لیستی از دوستانتان نیز به چشم می خورد که می توانید با سرعت بیشتری با آن ها فایل های خود را به اشتراگ بگذارید. طبق آمار های ارائه شده توسط اندروید پلیس این ویژگی از یک ماه پیش یعنی در اواسط ماه دسامبر سال 2017 تحت نسخه ی 27.0.0.11.97 تعبیه شده است .

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.