اینستاگرام با وبسایت ؟

  • ۱۰۹۲

حتماً برای شما پیش آمده است تا از خود بپرسید که چرا من به یک وب سایت نیاز دارم تا زمانی که می‌توانم با استفاده از شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خودم را گسترش دهم.

شبکه های اجتماعی یا وبسایت؟ کدام برای شروع یک کسب و کار مناسب است؟

این سوالی است که اکثر کسایی که کسب و کاری دارند و از یکی از این دو روش استفاده میکنند همیشه میپرسن که کدام بهتر است؟
شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام محل خیلی خوبی برای فعالیت های اینترنتی هستند اما اینکه آنها را به عنوان پایگاه اصلی کسب و کارمان در نظر بگیریم شدیدا به ریک بالایی نیاز است.

شبکه های اجتماعی یا وبسایت؟ کدام برای شروع یک کسب و کار مناسب است؟

زیرا به دلایلی همچون فیلترینگ، مسدود شدن، تغییرات ناگهانی خدمات و سیاست ها و... ممکن است این شبکه ها دیگر در دسترس ما نباشند و این مسئله خود به تنهایی میتواند خسارت جبران ناپذیری را به کسب و کار شما وارد کند.
بنابراین شبکه های اجتماعی را به عنوان ابزار و هدف اصلی خود و کسب و کارتان قرار ندهید و از راه های مطمئن تری مثل وبسایت اینترنتی و سئو کردن کسب و کار خودتان را با اطمینان راه اندازی و پیگیری کنید.

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، کدام را ترجیح میدهید؟

1.آیا میخواهید کسب و کارتان را در فروشگاه شخص دیگری راه اندازی و مدیریت کنید؟
2. یا میخواهید یک فضای اختصاصی را برای شروع کسب و کارتان انتخاب کنید؟
با انتخاب مورد اول شما همیشه باید تحت تصمیمات مدیر فروشگاه باشید. اگر مدیر فروشگاه یکروز تصمیم بگیرد که فروشگاه را برای یک روز تعطیل کند شما نمیتوانید اعتراضی داشته باشید و از همه مهمتر مشتریان به شما دسترسی ندارند و درآمد شما تحت تاثیر قرار میگیرد.
اما اگر مورد دوم را انتخاب کنید. قطعا کنترل بیشتری نسبت به وضعیت کسب و کارتان خواهید داشت. زیرا در آنجا مدیر خود شمایید. این شما هستید که بر همه چیز مدیریت میکنید و تصمیمات شما تابع تصمیات دیگری نیست. از همه مهمتر تعطیلی یا بسته بودن فروشگاه های دیگر هیچ تاثیری روی کسب و کار شما نخواهد گذاشت.
مثال بالا نمونه بارز تفاوت بین راه اندازی کسب و کار در شبکه های اجتماعی یا وبسایت را بیان میکند.
نکته مهم : البته این به آن معنا نیست که کلا از شبکه های اجتماعی غافل شوید. شبکه اجتماعی اینستاگرام از آن دسته از شبکه هایی است که میتواند در کنار وبسایت، کسب و کارتان را هدفمندتر پیش ببرید.
شما با کدام سیاست پیش میروید؟
با استفاده از شبکه های اجتماعی  و مزیت های بیشمار آن میتوانید کسب و کارتان را با خیال راحت به مشتریانتان معرفی کنید و آنها را به سمت وبسایتتان هدایت کنید که مطمئن باشید همیشه و با همان سیاستی که مدنظر شماست وجود دارد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.