چیدمان مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام

  • ۲۹۴۴

شاید براتون این سوال پیش بیاد که نحوه چینش افرادی که استوری های اینستاگرام شما رو میبینن، چجوریه و آیا از الگوی خاصی پیروی میکنه یا نه؟
قابلیت اضافه کردن استوری اینستاگرام  در ماه اوت سال 2016 میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همون اول میلیون ها طرفدار به خودش جذب کرد . از اون زمان تا حالا بیش از یک سال میگذره و می تونیم بگیم این قابلیت از مهمترین و پرطرفدارترین  قابلیتی هست که به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده. این قابلیت جذاب بیشتر در اپلیکیشن اسنپ چت وجود داشت اما دلیلی که این دو اپلیکیشن رو از هم متمایز میکنه، پیروی اینستاگرام از الگوهای الگوریتمی برای چینش استوری ها و ظهور صفحات مجازی در صفحه اصلی اون هست. این در حالیه که این الگو قبلا بر اساس زمان چیده و مرتب میشد.

How to install Instagram Story Viewers

این روش و نحوه چینش از یه الگو و قانون الگوریتمی پیروی میکنه و به طور خودکار افرادی که بیشتر از بقیه استوری ها و پست های شما رو دنبال میکنن در صدر فهرست مشاهده کنندگان استوریتون قرار دارن.

آموزش حذف استوری دیگران در اینستاگرام

فرضیه الگوریتمیک بودن نحوه چینش مشاهده کنندگان استوری در اینستاگرام توسط تعداد زیادی از کاربران حرفه ای در وب سایت  Reddit تحت تست و آزمایش های بسیاری قرار گرفته ، این کاربران حرفه ای در تشریح و اثبات این فرضیه میگن: ” ما تعدادی اکانت و حساب کاربری برای این کار ایجاد کردیم و متوجه شدیم تنها با مشاهده پست های اینستاگرامی افراد بدون اینکه اونها رو لایک کنیم و یا نظر(comment) بدیم، میتونیم اسم خودمون رو در صدر فهرست مشاهده کنندگان استوری دوستامون ببینیم”.

چیدمان مشاهده کنندگان استوری اینستاگرام

ولی به نظر میاد عوامل دیگه ای در نحوه چینش و اولیت بندی مشاهده کنندگان استوری هامون دخیل باشه. از جمله این عوامل میتوان به میزان فعالیت فردی که استوری گذاشته ، وضعیت عمومی یا خصوصی بودن پروفایل شخص ، تعداد دفعات لایک و کامنت گذاشتن ، تعداد پست های اینستاگرامی شخص و همچنین مشاهده پروفایل شخص اشاره کرد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.