دانلود کتاب اینستاگرام : با اینستاگرام میلیونر شوید - رایگان

  • ۲۴۶۵

شراکت‌های چندنفره، مغازه‌های چندبر، اجاره‌های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج‌های نفسگیر و. . . را دور بریزید. این روزها کسب و کار در اینستاگرام رقم می‌خورد. همین گوشی‌های هوشمند که دیگر می‌توان آن را در دست همه مشاهده کرد، برای خیلی‌ها سودهای کلانی به همراه داشته که هیچ وقت تصورش را هم نمی‌کردند؛ مخصوصا خانم‌هایی که با کمی سرمایه و البته درایت، خیلی زود توانسته‌اند سلیقه و نیاز کاربران را تشخیص دهند و در عرض کمتر از یک سال، از یک پیج ساده اینستاگرامی به یک مغازه در خیابان میرداماد برسند.

دانلود کتاب اینستاگرام

اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست. شما می‌توانید از فروش لباس‌های ساده شروع کنید و یا با خلاقیت و ذوق خود، دستبندهای ارزان‌قیمت درست کنید و با همین روش، آرام آرام پله‌های ترقی و درآمدزایی را طی کنید؛ بدون آنکه نگران پول اجاره، سرمایه اولیه و… باشید. از طرف دیگر، کسب و کار دیگری هم در اینستاگرام به راه افتاده که صاحبان آن سودهای کلانی را به دست می‌آورند: خرید و فروش صفحه اینستاگرام. افراد مختلفی به صورت تخصصی (!) روی این موضوع کار می‌کنند که تعداد دنبال‌کننده‌های یک صفحه را بالا ببرند و بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان، آن صفحه‌ها را به متقاضیان مختلف می‌فروشند. این کسب و کار به اندازه‌ای جدی شده که به شغل اول خیلی‌ها تبدیل شده است.
این گزارش را بخوانید تا دستتان بیاید ماجرا از چه قرار است و چگونه یک پیج ساده با تعداد دنبال کننده‌هایی در حدود 200 هزار نفر، بین 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رود. رقم‌های میلیونی باورنکردنی در این خرید و فروش‌ها در جریان است. از صفحاتی که 50 هزار تومان به فروش می‌رسند تا برخی موارد که به 100 میلیون تومان هم می‌رسند. بله، رقم را درست خواندید. 100 میلیون تومان برای فروش یک صفحه اینستاگرامی! این بازار به اندازه‌ای فشرده و نفسگیر شده که شرکت‌های مختلفی برای فروش تخصصی صفحات اینستاگرامی به راه افتاده‌اند و رقابت شدیدی بین آنها حکمفرماست.

این کتاب را بصورت رایگان از سایت اینستاگرام ها دانلود کنید

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 814 کیلوبایت
توضیحات: Raz-Ramze-Tejarat-Dar-Instagram

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.