دانلود کتاب راز و رمز تجارت در اینستاگرام - رایگان

  • ۱۲۲۳

امروزه شبکه های اجتماعی و گسترش فضاهای مجازی امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده که یکی از مهم ترین آنها تجارت و کسب و کارهای آنلاینی است. در این مقاله به تجارت و معرفی کسب و کار از طریق اینستاگرام پرداخته ایم. این توضیحات شاید بتواند به شما در بهتر دیده شدن کسب و کارتان کمک زیادی کند.
روزهای آغازین ورود به فضای اینستاگرام ممکن است برایتان بسیار هیجان انگیز باشد. شما به راحتی بدون هیچ هزینه ای با افراد مختلف در ارتباط هستید و به تبلیغ محصول و کسب و کار خود می پردازید. هرازگاهی پستی جدید می گذارید، پست دیگران را لایک می کنید و از این طریق سعی می کنید خود و نوع کسب و کارتان را آرام آرام در ذهن هواداران خود بگذارید.

دانلود کتاب راز و رمز تجارت در اینستاگرام

ممکن است در این بین افرادی هم سراغ شما بیایند و در مورد کسب و کارتان سوالاتی بپرسند یا در مورد محصولی که دارید کنجکاوی کنند. اما آن طوری که تصور می کردید به نتیجه نمی رسید. پیشنهاد ما به شما این است که وارد فضای خصوصی اشخاص شوید.
اگر شماره تماس شرکت و موسسه ای خاص در صفحه اینستاگرام وجود دارد با آنها مستقیما وارد بحث شوید. می توانید به صورت مستقیم که در اینستاگرام آن را با گزینه «direct» می شناسید، پیام خود را به گوش افراد برسانید و در مورد کسب و کار خود و مزایای آن توضیحاتی ارائه دهید. از طریق ایمیل نیز می توانید این ارتباط را با آنها داشته باشید. افراد مختلف همانند شما ممکن است صدها و هزاران نفر را به عنوان هوادار داشته باشند و گاهی فرصت رصدکردن تمامی پست ها نباشد، اما وقتی مستقیم و شخصی وارد عمل می شوید بیشتر از دیگران دیده خواهیدشد. امتحان کنید.
یکی از تنظیمات خیلی خوب و پرکاربرد در اینستاگرام استفاده از است. به وسیله هشتگ می توانند به صفحه شما راه پیدا کنند. برای مثال اگر شما در زمینه مکمل های ورزشی فعالیت می کنید می توانید کلمه مکمل ورزشی را هشتگ کنید. با این کار محتوای صفحه شما با جستجوی کلمه مکمل ورزشی که در پست شما وجود دارد، قابل دسترس افراد دیگر خواهدبود. دقت کنید تعداد کلمات هشتگ باید بین 1 تا 5 باشد.

این کتاب را بصورت رایگان از سایت اینستاگرام ها دانلود کنید

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 814 کیلوبایت
توضیحات: Raz-Ramze-Tejarat-Dar-Instagram

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.