دانلود برنامه فیلتر شکن hotspot-shield-vpn-6-9-0 برای اندروید رایگان

  • ۱۶۴۱۷

هات اسپات شیلد VPN یک ابزار است که از طریق مرور وب شما محافظت می کند و شما را کاملا به آن وبسایت هایی که سعی در شناسایی آدرس IP خود دارند، کاملا ناشناس می دانند.
اساسا، Hotspot Shield یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین دستگاه اندرویدی شما و ارائه دهنده اینترنت شما ایجاد می کند. این به خاطر VPN است که شما در برابر snoopers ها، هکرها، ISP ها و فعالیت های مشکوک که در برابر حریم خصوصی و امنیت شما قرار دارد محافظت می شود. و همچنین برای دسترسی به سایتهایی که معمولا محتوای مسدود شده منطقه را دارند، مفید است.

برای دانلود نسخه ی کامپیوتر این فیلتر شکن کلیک کنید

برای دانلود نسخه ی آی او اس این فیلتر شکن کلیک کنید

دانلود برنامه فیلتر شکن hotspot-shield-vpn-6-9-0 برای اندروید رایگاندانلود برنامه فیلتر شکن hotspot-shield-vpn-6-9-0 برای اندروید رایگان

این برنامه به هیچ پیکربندی پیچیده نیاز ندارد و همچنین دارای ده ها گزینه برای سفر شما نیست. فقط آن را اجرا کنید، آن را به شما هشدار می دهد که اتصال شما محافظت شده است، و شما خوب برای رفتن. این کار آسانی است.

Hotspot Shield VPN یک ابزار مفید برای کاربران است که دوست دارند مرور خود را خصوصی نگه دارند و یا برای دسترسی به وب سایت هایی که به طور معمول از لحاظ جغرافیایی محدود شده اند.

محیط برنامه

دانلود برنامه فیلتر شکن hotspot-shield-vpn-6-9-0 برای اندروید رایگاندانلود برنامه فیلتر شکن hotspot-shield-vpn-6-9-0 برای اندروید رایگان

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 11.9 مگابایت
توضیحات: دانلود hotspot-shield-vpn اندروید

***

  • باسمه تعالی
    سلام و عرض ادب
    عید نوروز و آغاز سال نو مبارک
    الهی خوشبخت،عاقبت بخیر،سلامت،موفق و مؤید باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.