آموزش برنامه باتری سیور اندروید DU Battery Saver

  • ۱۱۱۷

یکی از نگرانی‌هایی که همیشه در استفاده کردن از گوشی‌های تلفن همراه داریم، میزان شارژ باقیمانده باتری می‌باشد.

بدیهی است که هر چقدر شارژ گوشی دیرتر تمام شود برایمان بهتر بوده و مدت زمان بیشتری را می‌توانیم به استفاده از آن بپردازیم.

اما دیر تمام شدن شارژ گوشی، نیازمند مدیریت مصرف باتری می‌باشد! به همین دلیل ما نرم‌افزار "DU Battery Saver Pro" را جهت مدیریت مصرف باتری توصیه‌ می‌کنیم.
یک اپلیکیشن قدرتمند و تمام عیار برای مدیریت مصرف باتری گوشی که می‌تواند تا 70 درصد در دیر تمام شدن شارژ گوشی به شما کمک کند.

در این مقاله قصد داریم قسمت های مختلف این نرم افزار را بررسی کنیم، همراه ما باشید.

Home : در بالای برگه می توانید زمان باقی مانده تا شارژ شدن تلفنتان و زمان باقی مانده تا اتمام باتری را مشاهده کنید. از پایین صفحه نیز می توانید به ابزار های خنک کننده تلفن، دستیار هوشمند، مدیریت شارژ، پاک کننده فایل های هرز و تقویت کننده دسترسی پیدا کنید:

DU Battery Saver

Battery Details :با لمس آیکون باتری، صفحه اطلاعات باتری برایتان باز می شود که در آن می توانید اطلاعات باتری اعم از حرارت، ولتاژ، ظرفیت حال حاضر، ظرفیت کلی، زمان مکالمه، زمان وب گردی، زمان پخش موسیقی، زمان پخش فیلم و همچنین زمان حالت پرواز را مشاهده کنید:

DU Battery Saver

Phone Cooler :در این بخش می توانید نرم افزار هایی که حرارت دستگاهتان را بالا می برند را مشاهده کنید و آن ها را متوقف کنید:

DU Battery Saver

 Smart :در این بخش می توانید حالت شارژ هوشمند را فعال کنید و وارد بخش ذخیره سازی اطلاع رسانی و ذخیره سازی پیشرفته وارد شوید:

DU Battery Saver

 Advanced Saving :در این بخش از نرم افزار DU Battery Saver می توانید با متوقف کردن نرم افزار هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند میزان نگهداری شارژ را افزایش دهید:

DU Battery Saver

 Notification Saving :در این بخش می توانید نرم افزار هایی که دارای سرویس Push notification هستند را مشاهده کنید و آن ها را مدیریت کنید:

DU Battery Saver

 Charge :در این بخش می توانید اطلاعات مربوط به شارژ شدن دستگاهتان را مشاهده کنید:

DU Battery Saver

 همچنین در بخش Detailed Battery Scan می توانید زمان مکالمه و وب گردی و همچنین ولتاژ ورودی شارژر را مشاهده کنید:

DU Battery Saver

 Trash Cleaner:در این بخش می توانید فایل های کش نرم افزار ها و فایل های هرز موجود در حافظه دستگاه را حذف کنید:

DU Battery Saver

 منو :با کشیدن انگشت اشاره از سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست یا با لمس آیکون منو در نوار بالایی نرم افزار، منو برایتان باز می شود. گزینه های منو به ترتیب عبارت اند از:
DU Swipe - تنظیمات حرکات انگشت
Toolbox - دیگر نرم افزار های این شرکت
Message Box - جعبه پیام ها
Mode - حالت نرم افزار
Monitor - نمایش مصرف باتری
Battery Skin - پوسته کلی نرم افزار
Switches - دسترسی سریع به امکانات مهم تلفن همراه
Settings - تنظیمات کلی نرم افزار:

DU Battery Saver

 DU Swipe :در این بخش می توانید تنظظیمات مربوط به حرکات انگشت در نرم افزار را تنظیم کنید:

DU Battery Saver

 Monitor :در این بخش می توانید گراف مربوط به زمان مصرف باتری و لیست نرم افزار های مصرف کننده از باتری به ترتیب درصد را مشاهده کنید:

DU Battery Saver

 Settings :در بخش تنظیمات می توانید تنظیمات مربوط به اطلاع رسانی از قبیل حالت مزاحم نشوید، یادآور شارژ، یادآور شارژ کم و یادآور تغییر حالت نرم افزار را تغییر دهید. در بخش تنظیمات سفارشی حالت شارژ هوشمند را فعال کنید، درجه نمایش حرارت را تغییر دهید، لیست نرم افزار های خطرناک را مشاهده کنید، نشانگر میزان شارژ باقیمانده را به نوار تلفن همراهتان اضافه کنید و یا زبان نرم افزار را تغییر دهید:

DU Battery Saver

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.