آموزش استفاده از زاپیا در اندروید

  • ۱۵۸۴

زاپیا برنامه ای همانند شیر ایت هست که شما با استفاده از آن قادر هستید فایل های خود را با چندین برابر سرعت معمولی بین گوشی اندروید و کامپیوتر منتقل کنید در این پست آموزشی نحوه استفاده از برنامه و انتقال و دریافت فایل های به صورت عکس قرار داده شده است که میتوانید از آن استفاده کنید .

برنامه را اجرا کنید ابتدا گزینه Search and Join را انتخاب کنید و شخص یا گروهی که دوست دارین فایل ارسال و دریافت کنید را انتخاب کنید.

zapya

zapya

در این قسمت نام گوشی موردنظر برای ارسال فایل را انتخاب نمائید.

zapya

پس از ورود به محیط نرم افزار ، لیستی از نرم افزارهای نصب شده و فولدرهای گوشی خود را مشاهده خواهید نمود که با کلیک بر روی هر کدام از آنها و با استفاده از گزینه ی Send  قادر به ارسال فایل به گوشی مورد نظر خود خواهید بود.

zapya

zapya

آموزش انتقال فایل برنامه زاپیا با اسکن کن کیو آر

حالا باید برنامه زاپیا را بر روی هر دو دستگاه نصب کنید ما در اینجا قصد آموزش انتقال فایل با اسکن کن کیو آر را داریم که اتصال بین دو دستگاه را بسیار آسان می کند خب برنامه زاپیا را در هر دو دستگاه باز کنید اگر قصد ارسال فایل دارید به بخش files یا فایل ها بروید و فایل ها را انتخاب کنید و سپس بر روی ارسال یا send یا share کلیک کنید اکنون به صورت خودکار یک کد کیو آر ساخته می شود.

zapya

برای مشاهده ی تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک کنید.

اکنون در گوشی دریافت و بر روی علامتی که در زیر مشخص شده کلیک کنید تا دوربین باز شود و کد کیو آر موجود را اسکن کنید بعد از اسکن کد کیو ار دو گوشی به هم متصل می شوند و فایل های انتخاب شده ارسال می شوند .

zapya

برای مشاهده ی تصویر در اندازه ی واقعی بر روی آن کلیک کنید.

نکات :

هنگام استفاده از زاپیا نباید وی پی ان روشن باشد.

حتما باید از آخرین نسخه زاپیا استفاده کنید که لینک های دانلود را در این صفحه قرار داده ایم.

برای دانلود نسخه ی آیفون به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.