دانلود نسخه جدید اپلیکیشن کرفس کالری شمار Karafs 4.7.1 برای اندروید

  • ۸۸۵

با رژیم‌های سخت و غیر قابل انعطاف خداحافظی کنید و در مدتی مشخص به وزن دلخواه خود برسید.با اپلیکیشن کرفس دیگر مجبور نیستید غذاهای محبوبتان را حذف کنید. این نرم افزار امکان درست و اندازه مصرف‌کردن غذاها را به روشی علمی، برایتان فراهم می‌کند. با نصب این برنامه می‌توانید به سادگی غذاهای هر وعده و فعالیت‌های روزانه خود را وارد کنید و کل کالری و پروتئین دریافتی روزانه خود را محاسبه کنید.

karafs

آیا می‌خواهید برای تاریخی مشخص به وزن دلخواه خود برسید؟ Karafs به شما امکان هدف‌گذاری می‌دهد. اطلاعات خود را وارد کرده و هدف خود را تعیین کنید. Karafs شما را به هدفتان خواهد رساند. Karafs اولین برنامه‌ایست که فهرست کامل غذاهای ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهد: مجموعه‌ای بی‌نظیر از غذاهای ایرانی و خارجی (دلمه، دیزی، بیف استراگانف و …)

Karafs همچنین شما را از کالری سوزانده‌شده به طریق ورزش نیز آگاه می‌سازد. شما می‌توانید گزارش روزانه و ماهانه‌ی کالری مصرفی خود را به راحتی مشاهده کنید. در کنار اینها Karafs مجموعه‌ای از ورزش‌ها و تمرین‌هایی را که می‌توانید بدون نیاز به وسیله‌ی خاصی در خانه انجام دهید به صورت ویدیو در اختیار شما قرار می‌دهد

karafs

قابلیت های برنامه Karafs کرفس:

نمایش وزن متناسب با شما با توجه به قد

دریافت رژیم های غذایی برای کاهش وزن

یاداوری فعالیت های روزانه

و بسیاری از قابلیت های دیگر که با نصب این برنامه در اختیار خواهید داشت

karafs

تغییرات نسخه جدید:

بهبود عملکرد برنامه

karafs

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 14 مگابایت
توضیحات: اپلیکیشن کرفس Karafs کالری شمار برای اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.