آموزش ورود مدیران به نرم افزار شاد اندروید و آیفون

  • ۸۲۸

وظیفه ساخت و ایجاد کانالای درسی هر مدرسه تو اپلیکشن شاد به عهده مدیر مدارسه . تمام مراحلی که یک مدیر برای راه اندازی این اپلیکیشن لازم داره و باید انجام بده شامل مراحل زیر میشه :

در صورت ناقص بودن یا وارد نشدن اطلاعات معلما ( شامل کد ملی و شماره همراه ) ، کلاس ها و دانش آموزا در سامانه دانش آموزی ( سناد ) ، مدیر مدرسه باید نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام کنه . ️در صورت تکمیل بودن این اطلاعات ، نیازی به ورود به سامانه سناد نیست و مستقیما به مرحله دوم برید .

راهنمای ورود مدیران به نرم افزار شاد

اپلیکیشن شاد رو از طریق لینک http://Shaddl.medu.ir دانلود و روی دستگاه هوشمندتون نصب می کنین .

بعد از نصب برنامه ، لازمه که مدیر وارد اپلیکیشن شاد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت پیامک تایید و ارسال اون در اپلیکیشن ، وارد این اپلیکیشن بشه . ( دقت کنید که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همون شماره مشخص شده تو سامانه سناد باشه و هم چنین خط تلفن مدیر روشن باشه )

بعد از وارد کردن شماره همراه و کلیک روی گزینه "ورود" ، از طرف آموزش و پرورش به شماره همراهتون یک کد احراز هویت ارسال میشه که با وارد کردن اون و کلیک روی گزینه "ورود" وارد مرحله بعدی میشین .

بعد از ورود اولین کار وارد کردن نام و نام خانوادگی خودتونه . ( توجه داشته باشین که این نام برای تمامی مخاطبین شما اعم از معلما ، دانش آموزان و اولیا نمایش داده میشه )

گزینه « ورود مدیر / معلم / دانش آموز » رو انتخاب کنین تو کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» رو انتخاب کنین و بعد از اون ، تو کادر جدید ، کد ملی خودتون رو وارد کرده و روی دکمه تایید کلیک کنین .

راهنمای ورود مدیران به نرم افزار شاد

تو کادر جدید ، گزینه « مشاهده لیست مدارس  » رو انتخاب کرده و مدرسه مورد نظرتون رو تعیین کنین .

گروه های کلاسی مدرستون ایجاد شده و برای همه معلمای مدرسه قابل دسترسیه . تو کادر باز شده ، با انتخاب گزینه « مشاهده لیست گروه های کلاسی » می تونین فهرست کلاس ها رو مشاهده کرده و یا به داخل کلاسا مراجعه کنین . ️همچنین شما صاحب (owner) همه گروه های کلاسی هستین و همواره تو همه اون ها عضو خواهید بود .

تو تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، معلمای مدرسه خودتون رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .

بعد از اتمام ثبت نام معلما ، در تاریخ اعلام شده تو شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، همه دانش آموزای مدرسه رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .

علاوه بر پیام رسان اختصاصی آموزش پرورش ( اپلیکیشن شاد ) آموزش از راه دور دانش آموزا از طریق پیام رسان های داخلی نیز ادامه داره که دانش آموزا و معلما برای استفاده از اون باید تو سامانه شاد مدارس احراز هویت نمایند .

فیلم آموزش رفع خطا 401 و 402 و 403 در ثبت نام سامانه شاد

سوالات متداول

1- نحوه دانلود نرم افزار شاد چجوریه ؟
این نرم افزار از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش قابل دانلوده ولی برای راحتیه شما لینک دانلود این نرم افزار تو متن این مقاله قرار داده شده .

2- برای ورود به اپلیکیشن شاد چه اطلاعاتی لازمه ؟
همانطوری که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده برای ورود به این اپلیکیشن شماره همراهی که تو سامانه سناد یا همگام ثبت شده لازمه .

3- هدف از ایجاد نرم افزار شاد چیه ؟
همون طور که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده این نرم افزار برای دسترسی راحت تر دانش آموزا و کادر آموزشی به کانالای آموزشیه مدارسه خودشون هست .

  • سلام وقت بخیر.

    سایت زیبایی دارید.

    خوشحال میشم به سایت من سر بزنید و نظرتان را درباره ی مطالبم به من بگویید.

    لطفا حتما این کار را حتما انجام دهید.

    خیلی ممنونم

    یا علی.........
    پاسخ مدیر :
    خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.